|
|
|
| Cube Fritzz 180 SL 2014 | Trek Top Fuel 9.8 2011 | |
| Ár | 1.250.000 Ft | 1.249.000 Ft |
| Értékelés |
még nincs vélemény
|
még nincs vélemény
|
| Váz | ||
|---|---|---|
| anyag |
Alumínium |
Karbon |
| méretek |
|
|
| színválaszték |
Zöld-kék-fekete |
Fekete (Svelte Black) |
| villa (teló) |
Fox 36 Talas RC2, FIT, 20 mm axle, tapered, Kashima coated, 180-140 mm |
Fox 32 F80/100 RLC, Fox F-Series Remote RL 100mm |
| hátsó rugóstag |
Fox Float X Adjust, 241x76 mm, Climb/Trail/Descend mode, Trail mode adjustable, Kashima coated |
Fox Float RP2 |
| Meghajtás | ||
|---|---|---|
| hajtókar |
e*thirteen TRS+ 22/36T, 175 mm, nagy méretű alumínium tengellyel |
Shimano Deore XT |
| fogaskoszorú |
Shimano M77110 11-36, 10 sebességes |
|
| első váltó |
Sram X0, High Direct Mount |
Shimano Deore XT |
| hátsó váltó |
Sram X0, Type2, közepes kanálhossz |
Shimano Deore XT |
| fokozatok száma |
2×10 |
3x10 |
| Kerék | ||
|---|---|---|
| első agy |
|
|
| külső gumi |
Schwalbe Hans Dampf, Kevlar, TrailStar (első), PaceStar (hátsó), SnakeSkin, 2.35 |
Bontrager XR1 Expert, 26x2.0 |
| komplett kerék |
DT CSW EM 3.6 straightpull, 28/28 küllők, 20 mm/X12, 559x25C tömlú nélküli, DT SWISS Pro Head Reinforcement System, Squorx aluminium niplik |
Bontrager Race Lite Pro Disc |
| Irányítás | ||
|---|---|---|
| váltókar |
Sram X0 Trigger, 2x10-sebességes |
Shimano Deore XT |
| kormány |
Easton Haven custom, 750 mm |
Bontrager Race X Lite Carbon Low Riser, 31.8mm, 25mm emelkedés, 9 fokos |
| markolat |
Cube Fritzz, 2 csavaros |
|
| kormányszár |
Easton Haven, 31.8 mm, 0° |
Bontrager Race X Lite, 31.8mm |
| kormánycsapágy |
FSA Orbit 1.5E ZS, felül zero-stack 1 1/8" (OD 44 mm), alul zero-stack 1 1/2" (OD 56 mm) |
|
| nyereg |
SDG Circuit MTN |
Bontrager Evoke 3, titánium pálcák |
| nyeregcső |
Rock Shox Reverb, Stealth 31.6 mm, 125 mm állítható, belső kábelezés |
Bontrager Race XXX Lite, 34.0mm, 5mm hátranyúlás |
| Fék | ||
|---|---|---|
| tárcsafék |
Formula T1S hidraulikus tárcsafék |
Avid XO |
| féktárcsa |
|
|
| fékkar |
Formula T1S |
|