Termék összehasonlítás

Cube Agree GTC SLT Di2 2013 Trek Cronus CX Ultimate 2012
Cube Agree GTC SLT Di2 2013 Trek Cronus CX Ultimate 2012
Ár 1.000.000 Ft 1.000.000 Ft
Értékelés
még nincs vélemény
még nincs vélemény
Váz
váz (országúti)

GTC Monocoque Advanced Twin Mold Technology

 
anyag

Karbon

500-as OCLV karbon E2, BB90, rejtett sárvédő szemek, cantilever fékrendszer

méretek
  • 50 cm
  • 53 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm
  • 64 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 61 cm
színválaszték

Karbon - kék

Szürke-Fekete-Fehér (Matte Ghost Grey-Titanite Black-Crystal Pearl White)

villa (merevvilla)

CUBE CSL Race Carbon

  • 1,1/8"- 1,1/2"

Bontrager Race X Lite Cross, E2

Meghajtás
hajtókar
Shimano Ultegra,
  • FC-6750
  • Hollowtech II
  • 50×34T
  • 170 mm (50/53 cm)
  • 172,5 mm (56/58/60 cm)
  • 175 mm (62/64 cm)

Sram S900 Road, 46-38

fogaskoszorú
  Sram PG-1070,

11-28, 10 sebességes

középrész

Shimano SM-BB71

 
első váltó

Shimano Ultegra DI-2

  • FD-6770
  • 34,9 mm
Sram Force,

Bilincs nélküli

hátsó váltó

Shimano Ultegra DI-2

  • RD-6770
Sram Force
fokozatok száma

2x10

2x10

pedál
 

nem tartozék

Kerék
külső gumi
Schwalbe Ultremo ZX,

23-622

Bontrager CX0, 700x34c

komplett kerék

DT Swiss CSW RA 1.0 Race

Shimano Ultegra
Irányítás
kormány

Syntace Racelite 2014

  • Oversized

Bontrager Race Lite Anatomic-C

bandázs

CUBE Grip Control

Bontrager Zselés

kormányszár

Syntace F149

  • Oversized

Bontrager Race X Lite, 7 fokos, 31.8mm

kormánycsapágy

FSA Orbit I-t

  • integrált
 
nyereg

Selle Italia X1 Road

Bontrager Evoke 3, titánium pálcás

nyeregcső

RFR Prolight

  • 27,2×350 mm

Bontrager Race X Lite ACC, 27.2mm, 20mm hátrahajlás

Fék
féktest Shimano Ultegra,

BR-6700

Avid Shorty Ultimate

fékváltó kar

Shimano Ultegra DI-2

  • ST-6770
Sram Force
tömeg

7,2 kg

 
további információk

Nyeregcső bilincs:

  • RFR Superlight 31,8 mm
  • E2 rendszerű fejcső
  • BB90 monoblokkház
  • rejtett sárvédő szemek
  • cantilever fékrendszer
Geometria
váz geometria kép