Kona Stinky DH/FR össztelós

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 600.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

megfizethető

jól irányítható a Stinky

szép

kellemesen viselkedik ugrásoknál a levegőben

 

Hátrány

nem fékfüggetlen

indokolatlanul rossz hírnév

Tapasztalat

Egy 2010-es Stinky Garbanzo-m van ami egy nagyon szép metál kék fényezéssel rendelkezik. Nekem nagyon megtetszett, és meg is vagyok vele elégedve, komoly problémát nem tapasztaltam, bike parkokban is jól működik. Az alap alkatrészek használhatóak, és a tartóssággal se hiszem, hogy komolyabb gond lenne, de ami jobbra cserélhető, az általában cserélődik is apránként, így már az én bringám is elég komoly lett.

 

Erre ajánlom

Dh/Fr

Csatolt képek
Kona Stinky  2010 DH/FR össztelós
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

seralaszlo avatar
82 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

jó geometriája  van

a marzocchi tag és a 66 jó összhangban van egymással 

nagyon jól mozog 

kona

megbízható alkatrészek 

a levegőben nagyon stabil :)

 

Hátrány

nehéz de van benne anyag 

nincs hozzá floater 

szerintem felesleges az első váltó 

Tapasztalat

nekem nagyon tetszik és szerintem 180mm út elég 

Erre ajánlom

free ride, downhill

Csatolt képek
Kona Stinky  2008 DH/FR össztelós
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

coco11punk avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jó ár-, érték arányú bringa

Kiváló fordulékonyság

A hosszú tengelytávnalk köszönhetően nagyon stabil

Igazán jó tuning alap

Hátrány

Akit nagyon érdekel a súly, annak egy kicsit nehéz lehet

A gyári Marzocchi Roco tag elég "halvány"

Tapasztalat

Már a második Stinkymet nyúzom, (ezelőtt egy 2004-es volt) és tökéletesen meg vagyok vele elégedve.

 

Erre ajánlom

Vérbeli freeride gép, de a hazai DH viszonyokat is tökéletesen "lefedi"

Ennyiért vettem
300000
Csatolt képek
Kona Stinky  2008 DH/FR össztelós
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gecse Richárd avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

nagyon jó menet teljesítmény, szépen mozog, az alkatrészek minősége megfelelő, egyedül a rugóstagot érdemes kicserélni egy túlfojósra, bár a gyári teljesítménye sem rossz.

Az egész bicikli nagyon megbíztható, jól kanyarodik, stabil, a fejcső szőge és a súlyelosztás jó

Hátrány

hátránya a sokak által emlitett DOPE hiánya, viszont a Stinky Supreme már rendelkezik ezzel, szóval akinek gond a fék függetlenítő nemléte, annak a Supreme javasolt

Erre ajánlom

amire kitalálták, másra nem is érdemes

Csatolt képek
Kona Stinky  2007 DH/FR össztelós
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norby 22 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól irányítható viszonylag még könnyű és olcsó.
Hátrány
Hát hátúl a lengővillánál eltörtem ezért készítettek nekm egy erősebb változatot. Ja mivel nincs rajta DOPE renszer ezért fékezésnél törhet a lengővilla és nekem tört is. Sajnos már régi.
Tapasztalat
Fantasztikus csak jót tudok róla elmondani én 260-ért vettem 2 évesen de semmi baja nem volt, még egy karc sem volt rajta azóta van nekem már vagy 450-ben de megérte és imádom. Amúgy a váz eladó, ha érdekel írj!
Erre ajánlom
Maximálisan Downhillra csak kicsit meg kell tuningolni a kicsikét
Ennyiért vettem
260
Csatolt képek
Kona Stinky  2006 DH/FR össztelós
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Alapvetően egy megbízható és jól működő fully. Szépen mozog és az alap felszereltséggel is elég jónak mondható.   
Hátrány

Tipikus Kona-s spórolós problémák. Gagyi hátsó agy és kormánycsapágy. kb ennyi mást nem tudok felhozni hibának mert a többi alkatrész megállja a helyét.

Nem a legolcsóbb. 

Erre ajánlom
DH / FR célokra, de én azért cserélném minimum a hátsó agyat, és akkor fasza kis gép lesz belőle.
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

simon phoenix avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Először is a Kona Stinky rövid bicikli és NEM HOSSZÚ! KÖNNYŰ VELE MANUÁLOZNI! Összességében kiváló FR bicó, könnyen kezelhető, hamar hozzászoksz. A gyári vanilla tag kiválóan teljesít, DH-ra agyonpuhíthatod, FR-ra vagy utcára pedig visszatekered ha akarod betonkeményre:)
Hátrány
A sarat valóban nem szereti, a monoblokk fölötti forgáspont kotyogósodik és tekerni kell :) pláne partnak
Tapasztalat
Inkább freeride bringa, mert ugrabugrálni tervezték,de ahogy írtam megfelelő telóval (taggal) bárhol jót tekerhetsz vele
Erre ajánlom
Aki megfizeti; annak tudom ajánlani DH-ra. FR ra és akár utcára is, persze oda való telóval
Ennyiért vettem
240
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ekkoracsabi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- a legtöbb dh/fr géppel ellentétben teljes hosszúságú nyeregvázcsöve van, úgyh az ülést kihúzhatod az égbe, hogy tudd tekerni amíg odaérsz a hegyhez. egyébként amúgyis egész jól tekerhető, ahoz képest, hogy egy dózer... síkon is el lehet vele közlekedni.

- cserélhető papucsok (elvileg van hozzá átütős, floating caliperes, és a kettő kombója is), kár hogy a faktorosok fél év alatt se tudták nekem beszerezni a papucsot + a dope szettet (azt mondják, hogy gond volt a gyártással, vagymi)... pedig ez nagy tuning lenne ennek a bringának.

- nagyon stabil, kiszámítható, helyetted gondolkodik (ha kell).

- a rugóstag elhelyezkedéséből adódóan tök jó fogása van (ha cipelni kell) :)

- a legtöbb gyári alkatrész megfelel a célra, én csak apróságokat cseréltem rajta (pedál, markolat, nyereg, lánc, ilyenek... nekem még mindig bírja a noname hátsó agy:)).

- ebben az árkategóriában szerintem nem nagyon vehetsz jobbat.

- ultrabrutál dizájn

Hátrány

sajnos 2 év alatt sikerült kétszer törnöm a vázat:

- a fék oldali láncvillát a heggesztésnél, gondolom nem bírta a nagy tárcsát.

- a nyeregvázcső-felsőcső találkozásánál lévő kis háromszöget 2 helyen.

mindezt úgy, hogy én csak ilyen hétvégi déhás vagyok (semmi 2méteres letörések + ilyesmik), igaz majd' 100 kilót nyomok... nadehát akkoris!

Tapasztalat

mindent összevetve imádom, nem is kéne jobb gép (jó, perszehogyde, de értitek)...

 

csak azok után, hogy kétszer eltört, kissé megrendült benne a bizalmam. igaz, a faktoros srácok mindig készségesen (egy rossz szó nélkül) kicserélték, igy lett először 2007-es láncvillám, aztán 2008as vázam, de jobb nem is gondolni rá, hogy mi lett volna, ha mondjuk egy szerencsétlenebb pillanatban törik el. 

nade remélem ez már ki fog bírni, és nemsokára lesz rajta dope, és hátul is átütős lesz :)

Erre ajánlom
amire én használom (hazai hobbi déhá) tökéletesen megfelel, de úgy látszik inkább a kisebb súlyú rájdereknek való.
Ennyiért vettem
520.000
21 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kif Lee avatar
Kif Lee
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ezt is leírtam...
Hátrány
Tulajdonképpen nagyon sokat kibír, de a sarat nem szereti, a gyári külső, nem bírja a köveket
Tapasztalat
Szóval... Mivel most már rendeltetés szerű használatban részesül, nagyjából kiteljesült a kép: A véleményem a következő: IMÁDOM ezt a bicót! Sárba nem szabad vinni, azt nem szereti, de amúgy minden szart kibírt alattam, csak egy jó köves ösvényen leugráskor, kilyukasztotta egy kő a hátsó gumit. A fékek brutálkirályak, csak az első nyikorog fékezéskor, a hátsónak meg mindig van egy pici hangja. A váltó (mivel már volt Deore LX-em) azt hittem nem fogja bírni, de egész zsírul működik. A hátsó rugóstag is nagyon király, mivel én könnyű vagyok, nekem alap beállításokkal tökéletes. Az első telón mindkét szárból kiengedtünk egy kis levegőt, hogy pontosan mennyit, gőzöm sincs... De nagyon zsír lett. Én igazából nem tudom mihez hasonlítani, csak a crossmotoromhoz, de szerintem a motor csak annyival jobb, hogy abban van 50 lóerő:D Szóval aki nem sajnálja rá a pénzt, és annyira még nem profi versenyző, de azért kell egy szívós vas, akkor ez a zsír választás... Vagy a Freddy
Erre ajánlom
FR
Ennyiért vettem
Az előbb leírtam
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kif Lee avatar
Kif Lee
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát az előnye annyi, hogy ezt a biciklit kitalálták, megtervezték, legyártották, és a boltokba került. EZ EGY ISZONYATOSAN KIRÁLY BICIKLI!!!
Hátrány
LEGNAGYOBB AZ ÁRA... Más nincs
Tapasztalat
Nagyon zsír, nekem nagyon bejött, bár csak 1 hónapja van meg, de szerintem nagyon jó... A legtöbb bringám egy hónap alatt háromszor volt szervízben, de ez hibátlanul teszi a dolgát. Bár nem vagyok profi bicós, de azért ugrok vele szép nagyokat, stb. és bírja.
Erre ajánlom
DH-ra de nem annyira durván, Freeride
Ennyiért vettem
390
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

boci avatar
boci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát a lineáris mozgása.jol néz ki.Viszonylag elég sokat bír.De csak enyi....
Hátrány
Hát az alsó vázcsönél eltört(a monoblok felett ahol hajlitva van) a váz:)Sajna a nay leugrásokat nem bírja,2003as wegám többet bírt és még mindig mükszik.
Tapasztalat
Hát a régebbi stinkik töbet bírnak,amugy meg egy régi stinky elsörész és egy ujj stinky hátsó rész és van egy sebezhetetlen dh vázad.
Erre ajánlom
Hát magyar viszonyatba inkább csak DH,Keményebb dolgokat nem nagyon kedveli.Nehéz sulyú emberkéknek egyáltalán nem ajánlom.És legalább egy 888al kéne használni,a gyári drop off az huladék...
Ennyiért vettem
250e
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bamgartner G. avatar
Bamgartner G.
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó felszereltség,minden tökéletesmozog rajta ez egy tökéleesgép:D!!!
Hátrány
Olyan nincs !!!!!! (talán az ára)
Tapasztalat
Szerintem ez egy K.... jó gép nagyon jó mozog az első telóozogja a 170 mm még a legaprobbkövet is a hátsó teló isnagyon szépen mozogigaz egy kicsit kemény de jól mozognagyon ez egy tökéltes gép akinek van rá pénze az szerintem iet vegyen mert NAGYON JÓ!!!! tökéletes a felszereltsége egyszerüen egy tökéletesgép!!!!!!!
Erre ajánlom
DH,FR és minden másra.
Ennyiért vettem
520000 Ft
16 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

robifiu avatar
robifiu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát előnye hogy nagyon szép :) Na komolyan, ennyi pénzért szerintem megéri
Hátrány
a hátsóagy nem valami erős, így azt cserélni illik
Tapasztalat
nagyon jó a gép. az eleje rendesen kimozogja azt a 17 centit amit a gyári adatok mondanak, és szerintem elég jó minőségben is. boltonos, ugyhogy a merevsege eleg jo, nekem teccik. a hátulja is elég jól mozog nem panaszkodom. ráadásul a felső himbakar nagyon jól meg lett csinalva, hogy a rugóstagot befogó csavar nem lett olyan hosszú, így nem hajlik/törik. elég rövid így irnyítani is nagyon könnyű. még igazan nem nagyon tuttam hegyen tesztelni, mert rohattul fázok, de szerintem nem fogok csalódni...
Erre ajánlom
természetesen boltba járni :)
28 olvasó 61%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
Kona Stinky
anyag:

Kona Clump DH 7005 Aluminum


méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

barna


villa (teló):
Marzocchi 66 RCV
 
hátsó rugóstag:

Marzocchi Roco Coil R


Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
középrész:

FSA MegaExo


hátsó váltó:
Shimano SLX
 
láncfeszítő:

E13 SS36


Kerék

felni:

Alex DM-24


első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Shimano M525 Disc


külső gumi:
Kenda Nevegal

Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormány:

Kona OB/DH


kormányszár:

Kona Clump


kormánycsapágy:

FSA Big Fat Pig


markolat:

Kona LOG


nyeregcső:

Kona XC/BC


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M575
 
féktárcsa:

203 mm


tömeg:

17.6


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
2004es Kona Stinkybe mekkora tag kell?
1 válasz
utolsó: 2014. aug.
Kona Stinky rugó útját lehet növelni módosított himbakarral?
1 válasz
utolsó: 2014. jan.
Mennyire megbízható a 2008-as stinky?
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
Shimano Deore FC-M532 Kona stinky-be megállná a helyét?
6 válasz
utolsó: 2013. júl.
Kona Stinky 2008 milyen kereket fogad ??
3 válasz
utolsó: 2013. márc.
Kona Stinky vagy UMF freddy 1 team?
60 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Stinky termékkel kapcsolatban: