- a legtöbb dh/fr géppel ellentétben teljes hosszúságú nyeregvázcsöve van, úgyh az ülést kihúzhatod az égbe, hogy tudd tekerni amíg odaérsz a hegyhez. egyébként amúgyis egész jól tekerhető, ahoz képest, hogy egy dózer... síkon is el lehet vele közlekedni.
- cserélhető papucsok (elvileg van hozzá átütős, floating caliperes, és a kettő kombója is), kár hogy a faktorosok fél év alatt se tudták nekem beszerezni a papucsot + a dope szettet (azt mondják, hogy gond volt a gyártással, vagymi)... pedig ez nagy tuning lenne ennek a bringának.
- nagyon stabil, kiszámítható, helyetted gondolkodik (ha kell).
- a rugóstag elhelyezkedéséből adódóan tök jó fogása van (ha cipelni kell) :)
- a legtöbb gyári alkatrész megfelel a célra, én csak apróságokat cseréltem rajta (pedál, markolat, nyereg, lánc, ilyenek... nekem még mindig bírja a noname hátsó agy:)).
- ebben az árkategóriában szerintem nem nagyon vehetsz jobbat.
- ultrabrutál dizájn
sajnos 2 év alatt sikerült kétszer törnöm a vázat:
- a fék oldali láncvillát a heggesztésnél, gondolom nem bírta a nagy tárcsát.
- a nyeregvázcső-felsőcső találkozásánál lévő kis háromszöget 2 helyen.
mindezt úgy, hogy én csak ilyen hétvégi déhás vagyok (semmi 2méteres letörések + ilyesmik), igaz majd' 100 kilót nyomok... nadehát akkoris!
mindent összevetve imádom, nem is kéne jobb gép (jó, perszehogyde, de értitek)...
csak azok után, hogy kétszer eltört, kissé megrendült benne a bizalmam. igaz, a faktoros srácok mindig készségesen (egy rossz szó nélkül) kicserélték, igy lett először 2007-es láncvillám, aztán 2008as vázam, de jobb nem is gondolni rá, hogy mi lett volna, ha mondjuk egy szerencsétlenebb pillanatban törik el.
nade remélem ez már ki fog bírni, és nemsokára lesz rajta dope, és hátul is átütős lesz :)