UMF Freddy 1 Disc DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 520.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




Rob07 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez a gép remek nincs rá rossz szó

Szépen mozog a háta sztem felér 1 stinkyvel én inkább ezt választottam :)

Nagy masszív heggesztések 1.5 col fejcső agyonálítható a háta és a tag (fox DHX 3.0 ) elegendő rugóút 

Szép mindenki +fordúl utána :)

terepen mindennel elbánik csak ajánlani tudom 

Jelenleg is használom és használni is fogom még bírja:)

Hátrány

1 nagy van neki az pedig a csúszópapucs minek 1 ilyen gépre??????!!!!!!!!!!!! EZENKÍVÜL SEMMI !!!!!!!!

Sokan írják és mondják hogy magas meg  DH-ra alkalmatlan még szép hogy DH-ra nem az igazi mivel ez 1 FREERIDE GÉP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

és az h magas csak előny mert nem akadsz fel vele semmin !!!! :)ennyit az okoskodókról:)

Erre ajánlom
Elsősorban freeride erre is tervezték   mindenkinek akinek elege van a stinky divatbringából !:) és nincs pénze demo 8-ra :)
Ennyiért vettem
sok :)
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):
UMF Freddy 1 Disc
váz (freeride):
UMF Freddy 1 Disc
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

kék


villa (teló):

Marzocchi 66 CR 1.5"~1-1/8"


 
hátsó rugóstag:
Marzocchi Roco Air TST R

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X,

36T


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Sram PG-1050,

11-28


 
rockring:

MRP G2


középrész:

FSA BB-7000


hátsó váltó:
Sram X5
 
láncfeszítő:

MRP G2


pedál:

VP DH Comp


Kerék

felni:

Alex Supra BH


első agy:

DH Pro, 36L


hátsó agy:

DH Pro, 36L


külső gumi:
Maxxis Minion DH

Irányítás

kormány:

MJ 3531m 750 mm


kormányszár:
Truvativ Hussefelt
kormánycsapágy:
FSA Gravity SXE
markolat:

Velo Double Density


nyereg:

Velo VL-1318 CM


nyeregcső:

MJ MSP 31.6 mm


Fék

tárcsafék:
Avid Code,

R


 
féktárcsa:
  • 200 mm (elöl)

  • 180 mm (hátul)


Geometria

váz geometria kép
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Freddy 1 középrész méret bonyodalmak !
5 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Freddy 1 Disc termékkel kapcsolatban: