UMF Freddy 1 Disc DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 520.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Norbi14 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A villa ami egy 66RCV az tokeletesen mozog,nincs vele problema.[probaltam mar mas ossztelost is duplavallas villaval es nyugodtan elbujhatnak emelett!]
  • A hatso rugostag sokaknak tul puha.Ennek is meg van elonye es hatranya.Miutan megszoktad hogy hogy mozog a ''segge'' mar sokkal jobban tudod iranyitani az egesz biciklit.[Rocco air]
  • A fekek azok nagyon erosek,szerintem itt sulytol fuggetlenul nagyon jol megallitjak az emebert[Hayes striker trail]
  • A biciklin talahato gumik eszmeletlen tapadast nyujtanak barmilyen feluleten.[Maxxis  minion dh]
Hátrány
  • Hatranya az hogy sokan elitelik magat az UMF markat.
  • Ujan nagyon dragak.
  • Vannak fogyo alkatreszei..markolat..lancvedo.[de ez melyiknek nincs?]
  • Egy dolog amit nem szeretek az az hogy a Rocco-t azt nagyon nehezen lehet allitani.Az allito csavar az nagyon de nagyon rossz helyen van. 
Tapasztalat

En naponta hasznalom!

Erre ajánlom

Freeride/DH

Ennyiért vettem
230.000 forint
Csatolt képek
UMF Freddy 1 Disc  2010 DH/FR össztelós
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norcs avatar
18 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Villa - Marzocchi Super T - Eredeti olasz még. Kitünő mozgás és még erős is!
  • Rugóstag - Fox DHX 3.0. Az újakba, már "csak" levegős Roco-t raknak
  • Tárcsafékek - Hayes HFX 9 - Elég sok vele a probléma, de ha be tudod lőni, akkor elég erős!
  • Váltásrendszer - Hátul Shimano LX elől Shimano Deore
  • Gumik - Maxxis Minion DH - Egyik legkitűnőbb DH gumi a világon, tökéletes tapadás.
Hátrány
  • A neve már hátrány! Az UMFeket előre megbélyegzik..
  • Stucni - Ennyi pénzért már kijárna egy integrált stucni, a duplavállashoz!
  • Felnik - Nem túl erősek a többi alkatrészhez képest..
  • Váz - Ez a bringa leggyengébb pontja.. Nekem sikerült eltörni és még azt is mondják rá, hogy széria hibás és mindegyik eltörik a fejcsőnél.
  • Már maga az ára is egy hátrány.. Fél millió forintért sokkal jobb bringát is kapni..
Tapasztalat

Nem éri meg az árát.. Maximum használtan kapni jó áron, de az mind agyon van használva, mert azt hiszik rá, hogy fél milliós bringa, mennyi mindent kibír. Én nem vennék ilyet az tuti!

Erre ajánlom

Hazai DH/FR

Ennyiért vettem
200.000 Ft
Csatolt képek
UMF Freddy 1 Disc  2007 DH/FR össztelós
Összhang
UMF Freddy 1 Disc  2007 DH/FR össztelós
Repedés
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freerider1 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól mozog E/H NEKEM megérte

A Fékeket keményen kell bejáratni .

- Vmi kemény pályán [én Jasnán voltam].

Annyit tok mondani meg vok vele elégedve.

Hátrány

A legelső cucc amit lecserélek rajta az a :-kormány

                                                                   -rugóstag [nekem túl levegős]

-Nagyon drága boltból.

-Nem értem minek rá csúszópapucs.

Tapasztalat

                    

Erre ajánlom

Ez egy jó bicaj :Freeride-ra+

                              Light DH

Ennyiért vettem
280,000 [még használom]
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rob07 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez a gép remek nincs rá rossz szó

Szépen mozog a háta sztem felér 1 stinkyvel én inkább ezt választottam :)

Nagy masszív heggesztések 1.5 col fejcső agyonálítható a háta és a tag (fox DHX 3.0 ) elegendő rugóút 

Szép mindenki +fordúl utána :)

terepen mindennel elbánik csak ajánlani tudom 

Jelenleg is használom és használni is fogom még bírja:)

Hátrány

1 nagy van neki az pedig a csúszópapucs minek 1 ilyen gépre??????!!!!!!!!!!!! EZENKÍVÜL SEMMI !!!!!!!!

Sokan írják és mondják hogy magas meg  DH-ra alkalmatlan még szép hogy DH-ra nem az igazi mivel ez 1 FREERIDE GÉP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

és az h magas csak előny mert nem akadsz fel vele semmin !!!! :)ennyit az okoskodókról:)

Erre ajánlom
Elsősorban freeride erre is tervezték   mindenkinek akinek elege van a stinky divatbringából !:) és nincs pénze demo 8-ra :)
Ennyiért vettem
sok :)
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szőkeszabi666 avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól összevan rakva, Rugózó elemek elég jók, kerekek erősek, hajtókar kiválló. Nagyon egybevan. Minden eleme kivállóan teszi a dolgát!
Hátrány
Talán nemkéne rá elsőváltó, meg lehetne rajta valami jobb váltó!
Tapasztalat
Első rugós bringám! DH-ra fogom elsősorban használni, kb 3hete van meg! Vegyétekvegyétek!
Erre ajánlom
DH-FR vagy amire akarod!
Ennyiért vettem
414000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ákos avatar
Ákos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős,gyors,magfelelő a tompítása a telónak!Fék kiváló,fejreállás előfordulhat vele!
Hátrány
Váltó lehetne jobb!A felni erősebb!
Tapasztalat
Jobb mint egy KTM caliber 38 volt alkalmam próbálni azon még láncfeszítés sincs,egy egy szakításnál csattog a lánc!Több mint 530-ezerért!
Erre ajánlom
Freeride,DH,városi tekerésre!
Ennyiért vettem
429000
20 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):
UMF Freddy 1 Disc
váz (freeride):
UMF Freddy 1 Disc
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

kék


villa (teló):

Marzocchi 66 CR 1.5"~1-1/8"


 
hátsó rugóstag:
Marzocchi Roco Air TST R

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X,

36T


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Sram PG-1050,

11-28


 
rockring:

MRP G2


középrész:

FSA BB-7000


hátsó váltó:
Sram X5
 
láncfeszítő:

MRP G2


pedál:

VP DH Comp


Kerék

felni:

Alex Supra BH


első agy:

DH Pro, 36L


hátsó agy:

DH Pro, 36L


külső gumi:
Maxxis Minion DH

Irányítás

kormány:

MJ 3531m 750 mm


kormányszár:
Truvativ Hussefelt
kormánycsapágy:
FSA Gravity SXE
markolat:

Velo Double Density


nyereg:

Velo VL-1318 CM


nyeregcső:

MJ MSP 31.6 mm


Fék

tárcsafék:
Avid Code,

R


 
féktárcsa:
  • 200 mm (elöl)

  • 180 mm (hátul)


Geometria

váz geometria kép
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Freddy 1 középrész méret bonyodalmak !
5 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Freddy 1 Disc termékkel kapcsolatban: