UMF Freddy 1 Disc DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 520.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




Norbi14 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • A villa ami egy 66RCV az tokeletesen mozog,nincs vele problema.[probaltam mar mas ossztelost is duplavallas villaval es nyugodtan elbujhatnak emelett!]
  • A hatso rugostag sokaknak tul puha.Ennek is meg van elonye es hatranya.Miutan megszoktad hogy hogy mozog a ''segge'' mar sokkal jobban tudod iranyitani az egesz biciklit.[Rocco air]
  • A fekek azok nagyon erosek,szerintem itt sulytol fuggetlenul nagyon jol megallitjak az emebert[Hayes striker trail]
  • A biciklin talahato gumik eszmeletlen tapadast nyujtanak barmilyen feluleten.[Maxxis  minion dh]
Hátrány
  • Hatranya az hogy sokan elitelik magat az UMF markat.
  • Ujan nagyon dragak.
  • Vannak fogyo alkatreszei..markolat..lancvedo.[de ez melyiknek nincs?]
  • Egy dolog amit nem szeretek az az hogy a Rocco-t azt nagyon nehezen lehet allitani.Az allito csavar az nagyon de nagyon rossz helyen van. 
Tapasztalat

En naponta hasznalom!

Erre ajánlom

Freeride/DH

Ennyiért vettem
230.000 forint
Csatolt képek
UMF Freddy 1 Disc  2010 DH/FR össztelós
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):
UMF Freddy 1 Disc
váz (freeride):
UMF Freddy 1 Disc
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

kék


villa (teló):

Marzocchi 66 CR 1.5"~1-1/8"


 
hátsó rugóstag:
Marzocchi Roco Air TST R

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X,

36T


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Sram PG-1050,

11-28


 
rockring:

MRP G2


középrész:

FSA BB-7000


hátsó váltó:
Sram X5
 
láncfeszítő:

MRP G2


pedál:

VP DH Comp


Kerék

felni:

Alex Supra BH


első agy:

DH Pro, 36L


hátsó agy:

DH Pro, 36L


külső gumi:
Maxxis Minion DH

Irányítás

kormány:

MJ 3531m 750 mm


kormányszár:
Truvativ Hussefelt
kormánycsapágy:
FSA Gravity SXE
markolat:

Velo Double Density


nyereg:

Velo VL-1318 CM


nyeregcső:

MJ MSP 31.6 mm


Fék

tárcsafék:
Avid Code,

R


 
féktárcsa:
  • 200 mm (elöl)

  • 180 mm (hátul)


Geometria

váz geometria kép
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Freddy 1 középrész méret bonyodalmak !
5 válasz
utolsó: 2014. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Freddy 1 Disc termékkel kapcsolatban: