Suntour MG-DH duplavállas teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

statik avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Finom mozgás

- Jó szimering

- Jó csillapítás

- Kimozogj az egész utat

- Sarat is bírja

- Keveset kel karban tartani

- Jó bellitó csavarok

-  A súly

Hátrány

- Hidegbe kicsit lassú

- 2.5 gumi néha hozzáér

- Erős tárcsa csavarja

- Nem átütős

- Drága hozzá elasztomer

Tapasztalat

Ez maga idejében egy nagyon jó teleszkóp volt és még most is használnám ha meg lenne !

Erre ajánlom

Mindenikek mindenre

Ennyiért vettem
-
Csatolt képek
Suntour MG-DH duplavállas teleszkóp
Suntour MG-DH duplavállas teleszkóp
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VSanyi avatar
24 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Viszonylag jól mozog, Hidegben kissé lustul. Az útját végig kimozogja, nálam párszor fel is koppant.

Sárférőhely van.

Gyakori tisztítással sokáig bírja a Suntour MG-DH, jó minőségű zsír kell a rugókra. A becsúszók bevonata nagyon jó minőségű 5év alatt sem kopott!

 Kis súly, rendkívül jól, és olcsón tuningolható, olcsó.

Hátrány

A kis tömeg miatt eléggé csavarodik, szűk tartományban állítható, a vizet nem szereti. nincs csillapítás, kotyogósodik, nem átütős.

Tapasztalat

 

Viszonylag jól mozog az MG-DH, Hidegben kissé lustul. Az útját végig kimozogja, nálam párszor fel is koppant.

Sárférőhely van, de az iszapos vizes időt nem kedveli, nekem a víztől többször is beállt, igaz nagyon extrém körülmények voltak.

A szimering nálam kb 2 évig bírta szusszal, utána hirtelen halál. Mivel elég könnyű, egy sima bowdenes tárcsafék is meg tudja csavarni, pedig én csak 70kg vagyok, nem a leg masszívabb teleszkóp.

Egy év használat után, már érezhetően kotyogósodott, de utána nem romlott tovább.

Gyakori tisztítással sokáig bírja, ó minőségű zsír kell a rugókra. A becsúszók bevonata nagyon jó minőségű 5év alatt sem kopott!

Beállításról nem sokat beszélhetünk, némi előfeszítés és kész, működött.

Nálam 150mm-re volt alakítva, és így is 5évig bírta az amatőr downhillt,utána eladtam, de 2002 óta a mai napig használatban van, és működik!!!

Erre ajánlom

A maga korában DH-ra hobbi szinten, de csak 70kg-ig, manapság ha még van ilyen valami old scool gépben tudnám elképzelni. Hihetetlen, hogy mit kibírt, pedig egy rendkívűl egyszerű és olcsó teleszkóp.

Ennyiért vettem
32000
Mért tömeg
2100 g
Csatolt képek
Suntour MG-DH  2002 duplavállas teleszkóp
Alsó kép. Sajnos csak ilen fotóim vannak
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomika97 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

ilyen volt a merida matts sub 20somhoz.

nagyon fincsi a mozgása,a tíz centis utat kimozogja, 160 kiló therbírás,

hidegbe nem próbáltam,jól mozog,a sarat tűri mivel van rajta gumiharang (gyárilag!!!) tárcsafék lehet rá rakni,csak nem raktam

NEM KOTYOG 2hónaponta olajozás

Hátrány
NINCS
Tapasztalat
fent
Erre ajánlom

Terepre,utca, túra,

(enyhe!!!!dh talán!!!!)

Ennyiért vettem
a biciklimen találtam :D
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bajzath avatar
Bajzath
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kurvára lehet tuningolni,én adtam neki uj becsúszószárakat és uj rúgókat meg nyumorudakat és 21cm-ert mozgott ki kibaszottjól.még olajosra is meglett csinálva.SZÓVAL ISTEN VILLA ennyi pénzért!
Hátrány
Sajna má nincs meg nekem ,ez hátrány számomra.Kár h nem átütős.
Tapasztalat
A lényeg hogy kurvajó villa!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
SZigorúan csak dh-ra.Vagy nagy ugratókra amik nem a dirtös style hanem inkább a freestyle-ra hasonlit :)
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr.G avatar
Dr.G
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Hi mindenki valaki kérem írjon hol lehet kapni és hogy dh-hoz megfelel -e?ja és hogy hoL??????sürgős.kössz bye
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MarciQua avatar
MarciQua
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Tudja valaki, hol és mennyiért lehet kapni? Régen láttam a neten is, de mostanra valahogy eltűnt:-) Aki tud segíteni, ne habozzon!!! Előre is köszi!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Reskey avatar
Reskey
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
Sziasztok.. Megszeretném kérdezni hogy ez a teló egy magellan draco-ba milyen lenne? mert a vázamba ilyet szeretnék venni... mennyit mozog ? erőfeszités álitó van rajta? stb stb kérdések :-) nah legyetek szivesek válaszoljatok fontossssssssssssss .. ősszel meg akarom venni a telót szal fontossssss .. köszi.. byez reskey
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

AdaMs avatar
AdaMs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fasza mert ok
Hátrány
semmi mert nem
Tapasztalat
Jó mert jó és mert nem rosszz
Erre ajánlom
Mindenre csak ne legyen 1tonnás
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bedők Máté avatar
Bedők Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ennek a telónak nagyon finom a mozgása 140mm tud mozog (ki is mozogja) .A teló akkor is ugyan úgy mozog amikor hideg van.4 méteres letörésnél semmi baja nem lett.A sártól semmi baja nem lesz mert a gumiharang megvédi.2.7külső simán bele fér.A tárcsa fék nem csavarja el a telót.A karbantartása egyszerű hiszen csak 2havonta kell zsírozni.
Hátrány
Semmi
Tapasztalat
Szerintem ez a teló F...a mert ez egy rst hi5-nál is tovább bírja.
Erre ajánlom
Ezt a telót DH-ra vagy Free ride-ra ajánlom.
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.