Szépen mozog! 130 as van 127mm megvan! nem kotyog! Sarat bírja!
egyenlőre nincs!
szerintem elég jó kis teló! nem is drága! ha odafigyelsz rá és karbantartod sokáig bírja!
dirt,fr
Szépen mozog! 130 as van 127mm megvan! nem kotyog! Sarat bírja!
egyenlőre nincs!
szerintem elég jó kis teló! nem is drága! ha odafigyelsz rá és karbantartod sokáig bírja!
dirt,fr
minden, de tényleg.
könnyű, finom mozgás. nem kotyog,koppan, tökéletes.
100mm-ből 90-et simán kimozog. és nagyon jól lehet állítani a keménységét.
sűrűn kell kenni, de ez egyáltalán nem zavaró.
egyszerűen nincs hátránya.
dirt/street. talán a lightos dh-t is bírja, de arra nemnagyon kéne sztem.:D
Nekem az a 2. ilyen telóm és teljesen meg vagyok vele elégedve!
Finom a mozgása.
130mm-ből kimozog 120-125mm (70kg vagyok)
A sarat jólbirja, az olajat nem ereszti és normálisan tudom használni a beállító csavarjait.
Szépen néz ki.
Eléggé magas a beépítési magassága.
180mm tárcsával használom és nem csavarja.
Talán annyi, hogy kopik a becsúszókról a festés!
Ha arra használod amire kitalálták akkor sokáig fog jó szolgálatott tenni. Nem kell vele forogni, DH-ni meg nagyon durvulni. Mert igaz dirt/maraton villa de ésszel kell használni. Én mondjuk maratonra használom és enyhe xc de még bajom nem volt vele tökéletesen müködik!
Amire kitalálták! Tudjátok a lábán az a kis sárga papirra van ráirva angolul!
Nagyon finom a mozgása,a telóutat végig kimozogja.Télen egy kicsit lomha a mozgása de kicsit mész vele és már jó is.A csillapítása kiváló,és a sarat nagyon jól tűri.A tárcsafék nem csavarja a villát,és nem kotyog.Ha nap mint nap használat után letörlöd egy zsepivel akkor kibaszott hosszú életű lesz.A beállítócsavarok jó minőségűek.
Én nem találtam
Szerintem egy kibaszott jó teló, vegyél ilyet!
DIRT,DH
-szépen mozog!
-hidegben nincs vele gond!
-igénytelen(nem kell álandóan alatta feküdni)
-Jó a szine:D
-a matricák bírják
-jó az állíthatósága
nem csakvarodik egyáltalán(én 203 mm es tárcsával használom,és 0 át csavarodik!!! o.O)
és akár 150 mm ig kilehet húzatni!!! :)
jah és ami a legfontossab,hogy nem RST;)
nem szereti a kemyény gumit de ez szerintem nem parás:)
NINCS HÁTRÁNYA
nem szervíz igényes,és nagyon jól csillapít,mondjuk ez a feladata :D
FR,street,enyhe dh
nyáron szépen mozgott.
hamar beszart a visszautcsillapitó tekerője. nekem vállban törött el és am is csak kezdő villának szántam amig nem lesz meg az új de dh ra és mikor felér az ember akkor szar látni h megellik a villája.
szerintem átütősbe már jobban bírja
street dirt hegyre csak állatoknak mer am nem erre való
-tökéletes mozgás(Most adtam el a ruxom és vettem egy durot.és mentem már foxal,pikeal és ez azon a szinten van)
-hidegbe ugyanolyan a mozgása mint nyáron 40 fokba
-a szimeringek egyszerűen királyak.nem eresztenek,tökéletesek.
- a beállítócsavarok is faszán működnek szal,király a teleszkóp.
csak ajánlani tudom mindenkinek!
Finom a mozgása
130mm-ből 115-120mm kimozog (75 kg vok)
Egész jó a csillapátás
Olaj csere félévenként
Hidegben minimálisan bekeményedik
beállítócsavarok gagyi müanyagok
Beállíthatósága két határ között mozog átmenet nincsen
Becsúszószár kopik
nagyon enyhe DH Illetve ugyanaz Freeride-ba
A mozgása nagyon jó, azt az utat amire hivatott (nekem 130mm) teljesen kimozogja (persze csak akkor mikor szüksége van rá :D ). A visszaút csillapítás hálistennek nem csak dísznek van rajta elég szép tartományban lehet babrálni vele...
Mocskot sztem jól tűri (bár én nagyon sokat törődöm vele, talán néha már túlzásba is viszem :D )
Nekem még anno egy 2.3-as Vuel volt benne az elég jól elfért (szerintem felesleges nagyobb bele...)
203mm-es Alligator tárcsával használom eddig abszolút semmi baja (remélhetőleg nem is lesz)
Az előfeszítése elég jó, frankón állítható...
Az első 1hónap után lett neki egy max 1-2 centis holtjátéka, de nem előre hátra xD (ami ugyan nem olyan zavaró, csak gondoltam megemlítem :D )
Az eloxálás kopik a becsúszóról, de engem nagyon nem tud érdekelni amíg nem kotyog, vagy nem köpi az olajat a villa...
A MŰANYAG beállító csavarok néha hajlamosak a rezgés hatására elfordulni amitől (ha eléri a holtpontot) be is ragadhat [Ilyenkor fogóval DE NAGYON ÓVATOSAN! bele ne szakadjon meg lehet indítani.]
Mindenkinek arra amire szeretné használni :D
Én személy szerint dirtre és street-re használom amire maximálisan megfelel.
Talán még nagyon enyhe DH (de ezt nem erőltetném inkább...)
A mozgása elég finom,az én 75 kg-om alatt 2-3 cm beül,lekoppantani még nem sikerült(nem is akartam)
Hidegben kissé lomhább lesz de akkor én is lomhábban mozgok :-))
A sarat nem tudom hogy tűri,megmondom a frankót nagyon vigyázok rá,a villát nem csavarja,de nekem csak bosszúságot okaz ez a teló...
Karbantartás: indulás elött kis olajos törölgetés,meg utána is..
A beállitócsavarok jók minden tekintetben ..
baromi jó cucc lenne ha nem kapok egy 20-ad rangú selejtet
Istenigazából,még ha 100-as listán mérjük mennyire állatkodik az ember akkor ez kb max 20%-ot kapott nálam,pár alakalommal repültem vele 1-1.5 m magasból de ennyi,sajna időhiány miatt szinte 90%-ban csak városban jártam vele,de nekem iszonyat módon elkezdet kotyogni !
Féket behúzom és 1-2 centit lötyög a bringa eleje,nem vágom eddig 160-as tárcsával TektroI/O volt rajta,mostmeg 185-ös Hayes Mx4 -el használom .
Egy padkára felmenetlenél szörnyű hangot ad,kottyan egyet,olaj jó és szép tiszta,még a becsúszókon sem látszik nagyon megkopás.
Szóval ezt a teljesitményt egy 8000ft-os sima rugós Suntourtól várnám el nem ettől...
A fényezése rettentő pocsék,a legkisseb kavicsra lejön a dukkó és virit alatta a piros alpozó,komolyan mondom a Tektó tárcsaféktestenk 1000X komolyabb a festése !!
Szerintem nem véletlenül kaptam meg a neten ilyen olcsón,tuti valami selejtes szemetet akart elpasszolni a boltos,hát sikerült neki!
Igazi véleményt majd a szervizelése után tudok mondani,ha addig a kukába nem vágom.
Annyira idegesitenek azok a hangok,kottyanások amiket ad hogy nincs is kedvem bringázni,szerintem ha odadnám valamelyikötöknek ako komolyan nyomja 2 nap alatt megölné,vagy szétverné..
Soha többet nem veszek Szarturt!!
Megmondom nem tudom mire jó,szerintem csak az enyimé egy nagy fos,maximum egy 25 éves campingra tenném fel...(azt ami nekem van )
Nem akarom lehúzni,hiszen másnak ugynézem király a cucc,de ez kb 2 répát ér minden téren..
szépen mozog 100-90-et ugrás nékül (ligetben koppant egyszer)
könnyü
olcso
birja a strapát
sajna az is van
a telet nem szercsizi
nekem levan törve a tárcsa konzol(fagy+tárcsa)
könnyen karcolodik
fekete
fehér
ezüst
dirt
maximális rotor méret: 210 mm
Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.
1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.
A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.
1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.
Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.