Sram NX 1x11 hátsó váltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2020 (frissítve: 2020.04.)
  • Listaár: 34.395 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A váltás mindkét irányban nagyon pontos,gyors és határozott,és ez elmondható a terhelés alatt is.

A láncfeszítés kiváló.

A váltókanál kiakasztható,ezzel segítve pl:a lánc cserét

Robosztus szerkezet,remek csapágyazással

Beállítása egyszerű.

Tudja a 42t lánctányért

Hátrány

Szoktuk mondani alkatrészekre,hogy szép.Na ez nem az...

A bowden cseréje némileg túl lett bonyolítva a szerkezeten.

A váltót(amely nem régi fejlesztés),a gyártó az egekbe magasztalta,pedig a görgők csapágyazásánál csak a csúszócsapágyra futotta nekik...Ezen a szinten nálam már a golyós csapágyazás alap.A 15 éves XT váltóm görgői golyós csapággyal futnak..... 

Tapasztalat

Bírom a váltót,mert precíz,pontos,feszít,csendes.Későbbiekben,talán a görgők cseréjén elgondolkodom.Még csak keveset futott(kb 500 km)de után állítani nem kellett.4 csillag a görgők csapágyazása miatt...

Erre ajánlom

XC,All mountain...

Ennyiért vettem
Kerékpáron volt
Csatolt képek
Sram NX 1x11  2017 hátsó váltó
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
legnagyobb lánckerék:

42


 
további információk:

1x specifikus X-HORIZON kialakítás, mely állandó értéken tartja a vezetett lánchosszt végig a 11 fokozat mentén, gyors és pontos váltást eredményezve ezzel. Új Type-3 ROLLER BEARING CLUTCH csapágy technológia amely egy simább nyomaték görbével rendelkezik, így csendesebb, konzisztensebb működést és érzetet biztosít. A CAGE LOCK technológia a kerék kivételét és beszerelését minden eddiginél könnyebbé teszi. Kompatibilis minden Eagle hajtásrendszerrel 14-es X-SYNC váltógörgők Rozsdamentes acél kivitel, alumínium váltókanál


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram NX 1x11 termékkel kapcsolatban: