Sram SX5 hátsó váltó

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 9.200 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




Tyto avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

rúgói sokkal erősebbek mint a shimano-nál(ez vonatkozik a-**X.9 - X.7 váltókra is),váltása precíz(jól beállítva),nem híntázik terepen,sárban is pontosan vált,+nem kell akkora kanyar a váltóbowden-nek(így sokkal pontosabban vált)......szerintem a SRAMnak   eggyik legolcsóbb ,jó minőségű h.váltója...ami +fizethető..:-)

 

X.9 - X.7 -SX5 váltóm is van :-) ....Így van összehasonlitási alapom...

Hátrány
NEM hátrány..DE*****Az egyetlen gyenge pontja a bowden tartó fül....1 kicsivel könnyebben eltörhet mint a shimano-nál.....DEEE NEKEM MÉG NEM SIKERÜLT ELTÖRNÖM.....egyiknél sem:-)
Tapasztalat
SOKKAL JOBB A SHIMANO-nál,  ÉS OLCSÓBB IS....hát ennyi:*
Erre ajánlom
BÁRMIRE....*******
Ennyiért vettem
7600
Csatolt képek
Sram SX5  2007 hátsó váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.