Challenge, Schwinn-Csepel, Scott archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX HLO, Lockout, 63 mm rugóúttal | hajtókar: Shimano Acera, FC-T3010 (48-36-26 fog) | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M4000, 9 sebesség | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano BR-M315 hidraulikus tárcsafék | fékkar: Shimano BL-M315 | tömeg: 14 kg
anyag: 7005 Alumínium kétszer húzott | villa (teló): Rock Shox Recon SL | hajtókar: Shimano FC-M542 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Elixir 5 | tömeg: 11,55
váz (országúti): Scott Speedster | anyag: Duplán húzott 6061 Alumínium | hajtókar: Shimano Ultegra, Hollowtech II 20 sebességes: FC-6700, 50×39T Kompakt: FC-6750, 50×34T | hátsó váltó: Shimano Ultegra, RD-6700 | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Shimano BR-R561 Super SLR Dual pivot
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Rock Shox Recon SL | hajtókar: Shimano FC-M542 | hátsó váltó: Shimano Deore XT, SGS | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Elixir 5 | tömeg: 11,3
váz (mtb): Scott Scale karbon, IMP, HMF, Változó falvastagságú, szuperkönnyű csövek, Kovácsolt tárcsafék papucsok PM160, cserélhető váltófüllel, Összekötő nélküli támvillák, integrált kormánycsapágy, BB92 | anyag: Karbon
anyag: Alumínium | villa (merevvilla): Scott SUB Alumínium | hajtókar: Shimano FC-M 443 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 11,40
anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Hi-Ten | hajtókar: 46T 170 mm | féktest: Saccon V-fék alumínium | fékkar: Saccon alu-plasztik | tömeg: 17
váz (XC/AM össztelós): Scott LT 700 Genius karbon, IMP technológia, HMX/BB92, Karbon lengőkar 180PM, IDS SL papucs 142x12 mm, U-Mono Link, BB állítható magasság, 170 mm rugóút | anyag: Karbon
váz (DH): Scott Gambler 7005 hydroform alumínium csövek DH geometria, ISCG és ISCG05 szabvány, Állítható homlokcső 1,1/8" és 1.5", IDS cserélhető papucsok, 12mm átütőtengely, 210 mm rugóút | anyag: 7005 Alumínium
anyag: Acél | hajtókar: Hexa SS-BMX 165 mm, 44T | felni: BMX | féktest: BMX U-911F