Mongoose, Schwinn-Csepel, Trek archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


anyag: Alumínium | villa (teló): RockShox Recon Silver | hajtókar: Shimano M542, 44/32/22 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Juicy 3
váz (XC/AM össztelós): Boss Fully-D | anyag: Acél | villa (teló): Zoom | hátsó rugóstag: Ballistic LE-SA, 165 mm szemtáv, állítható rugóerő | hajtókar: Prowheel Acél, 170 mm, 48-38-28T | hátsó váltó: Shimano Tourney TZ50 | fokozatok száma: 3×6
anyag: Alpha ezüst alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX állítható előfeszítés, 50mm kerékmozgás | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M131, 48-38-28 láncvédővel | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x7
anyag: Acél | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Acél hajtómű, Láncvédővel, 48-38-28T, 170 mm | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TZ50 | fokozatok száma: 3x6
villa (teló): Suntour Duro DJ D 20QLC | hajtókar: Suntour Duro 36t | rockring: MRP | hátsó váltó: Sram X.4 | láncfeszítő: MRP | tárcsafék: Tektro Novela
anyag: Alumínium | villa (teló): Fox 32 F80/100 RLC, Fox F-Series Remote RL 100mm | hajtókar: Shimano Deore XT | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Avid Elixir CR
váz (országúti): 100-as sorozatú Alpha alumínium, sárvédő és csomagtartó felszerelhető | anyag: 100-as sorozatú Alpha Alumínium | hajtókar: Vuelta Corsa, 50/34 (kompakt) | hátsó váltó: Shimano Claris | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Alu kantilever fék | fékváltó kar: Shimano Claris
anyag: Alumínium | villa (teló): RockShox Recon Gold Air | hajtókar: Shimano Deore XT | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Avid Elixir 5
anyag: Alpha arany alumínium | villa (teló): Suntour XCR RL, állítható előfeszítés, kormányról vezérelhető Lock-out, 100mm kerékmozgás | hajtókar: Shimano FC-M552, 44-32-22 | hátsó váltó: Shimano Deore XT, Shadow | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano M446
váz (BMX): Hi-Ten acél | anyag: Acél | hajtókar: Acél, BMX HEXA, 9/16", 165 mm | felni: HT BMX | féktest: GM Alu, "U"-fék