Btwin, Csepel, BMC új kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


anyag: HiTen acél | villa (merevvilla): 1 1/8", HiTen Acél | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano RD-A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel | tömeg: 12,8 kg
váz (mtb): A süllyesztett vázcső megkönnyíti az átlépést le- és felszálláskor. | anyag: Acél
váz (mtb): A süllyesztett vázcső megkönnyíti az átlépést le- és felszálláskor. | anyag: Acél
váz (mtb): A lánc leesését megakadályozó láncvédő és az alacsony váz könnyíti a le-, és felszállást. | anyag: Acél
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 29 | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCT MLO Lock-Out, 100mm | hajtókar: Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T | hátsó váltó: Shimano Alivio Shadow RD-M4000 | tárcsafék: Shimano BR-M355 tárcsafék | tömeg: 14,5 kg
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): MANITOU M30 AIR 100 mm | hajtókar: RR900 30T | hátsó váltó: SRAM NX | fokozatok száma: 1x11 | tárcsafék: Tektro | tömeg: 11,8 kg az S-es pedál nélkül. , 12 kg az M-es pedál nélkül., 12,2 kg az L-es pedál nélkül., 12,4 kg az XL-es pedál nélkül.
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482
váz (trekking): Budapest “FFI” acél | anyag: acél | villa (merevvilla): Budapest “FFI” acél | hajtókar: Acél 170 mm 44T 6/7S négyszög | fokozatok száma: 1 | féktest: “V” alu Saccon | tömeg: 17.1 kg