Csepel Torpedo 3* női városi/cruiser/fitnesz

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.900 Ft

logo
7 év vázgarancia, 31 nap cseregarancia, beüzemelve, 100% menetkész állapotban ingyenesen házhoz szállítva
Csepel Torpedo 3* női, 28"
121.900 Ft

Használt Csepel Torpedo 3* női eladó
75.000 Ft
új árához képest: -37%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Csepel Torpedo 3* női terméket!
Légy TE az első!
A Csepel Torpedo 3* női termékhez hasonló Csepel Torpedo 3* véleményei:
1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Martin18 avatar
2 vélemény
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó 

Szép

Eddigiek alapján tartós és strapabíró konstrukciónak tűnik

Hátrány

Ráz, mint az ökrös szekér

Tapasztalat

Ez az első országúti biciklim, emiatt nagyon meglepett mennyire tud rázni egy ilyen. :) A tapasztalt bicikliseknek ez nyilván alap, de leírom hátha más is jár a cipőmben. Ha hamarabb tudom, nem veszem meg... A régi biciklimnek se volt túl széles kereke, de ezekkel a 8bar-ra fújt keskeny gumikkal csak a legsimább úton jó menni, máshol iszonyúan ráz. Egy kiadósabb menet után fáj a derekam, a csuklóim és a vállaim is. Tudom ez nem a bicikli hibája, hanem az enyém és a hazai csapnivaló úthálózaté. Emiatt most a kőkemény markolat és a szintén kőkemény ülés puhábbra cserélése van folyamatban, ha ezek nem segítenek akkor még bepróbálok egy rugós nyeregcsövet is.

Korábbi jó tapasztalataim miatt a külső gumikat már a kereskedésben defektmentes (continental super sport plus) köpenyekre cseréltettem. A kereskedés rugalmas volt, így árában cserélték a gumikat.

A gyári kormány szerintem széles, mint egy kombájn, szóval hamar cseréltem egy keskeny egyenes példányra.

Hosszabb túrához szárnyas csavarokkal szoktam feldobni egy csomagtartót is, ekkor bele lehet futni egy konstrukciós hibába. A bal felső csomagtartó rögzítési pont használhatatlan, mert az oda menő pálca nem fér el a gyári fék bovden bekötési pontjától. Ezt valaki nem gondolta át. Szerencsére nem szoktam nagyon agyonpakolni a túratáskát, így felül egy ponton rögzítve is kellően stabil marad a csomagtartó.

Az eddig együtt töltött bő egy hónap és kb 600km alatt egyébként a fent említetteken kívül jók a tapasztalataim vele, és bátran ajánlom bárkinek aki ezeket a tulajdonságokat el tudja fogadni. 

Erre ajánlom

Tükörsima utakra.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Teljes menetfelszereléssel.
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Általános kinézet, még a régi kormánnyal
Csepel Torpedo 3*  2017 városi/cruiser/fitnesz
Gyári állapotra visszaállítva
20 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gomes avatar
1 vélemény
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Stílusa van

Ezért az árért szerintem kiváló

Relatíve gyors

Minden kézre esik

Hátrány

A rossz utakon úgy pattog, mint egy megkergült kecske

Néha jó lenne, ha elől három fokozat lenne

 

Tapasztalat

Sziasztok!

Körülbelül három hónap használat után tegnap beletettem a Csepel Torpedómba az ezredik (mért) kilométert, ezért gondoltam, hogy megosztom a tapasztalataimat. A leírás értelemszerűen szubjektív és egy amatőr bringás érzéseit tükrözi.

Tavaly, hogy rendszeresen mozogjak és ne csak a heti egy, szépelgően kosármeccsnek nevezett lötyögésen, elkezdtem bringával munkába járni. Ősz végére elhatároztam, hogy az ezer éves montim helyett az új évben veszek magamnak egy rendesnek nevezhető bringát és körülnéztem a piacon. Az akkori barátnőm (az események időpontjában még barátnő), aki nálam ezerszer sportosabb életet él, amihez rengeteg futás, úszás, biciklizés és utóbbi folyományaként egy jó nevű cég által gyártott bringa is hozzátartozik, azt javasolta, hogy azt vegyem meg, amelyikbe ránézésre beleszeretek. Állítólag ő is ezzel a rendkívül tudományos módszerrel vette a sajátját, én pedig soha nem vitatkoznék jó ízlésről egy hölggyel.

Ez lett a Torpedo. Ránézni és megszeretni egy pillanat műve volt. Írhatnám, hogy sokat segített, hogy az árkategóriába és a kinézetbe nagyjából még a Neuzer Courier fért volna bele, de tényleg beleszerettem. Kipróbálni is volt lehetőségem, mert kiderült, hogy egy ismerősöm egy évvel korábban vett magának egyet. Mentem vele vagy négy-öt kilométert jó minőségű aszfalton és döntöttem. Amit tett követett volna, ha még gyártanák lilában. Végül találtam egy boltot, ahol volt egy 57-es lila váz, hatezer forint szerelési díjért a maradék részeket átrakták rá egy másik bringáról.

Azóta gurulgatunk, pedig a tavasz a folyamatos esőzések miatt nem mindig lehetett. Egy komoly problémám volt vele, állandóan lecsúszott a nyeregcső, amitől, egyik ismerősöm megállapítása szerint, úgy néztem ki, mint majom a köszörűkövön. Esztétikai szempontok nem zavarnának, de emiatt kényelmetlenné vált a tekerés. Emellett a nyereg is állandóan kilazult, a hozzáértők szerint ez is a nyeregcső miatt. Egy darabig csavarozgattam, aztán visszavittem a boltba. A hátsó szobában a nyeregcső állítólag mindent beismert, azóta nem jött hír felőle, de szó és anyagi ellentételezés nélkül kicserélték egy másikra. A csere óta minden rendben van, de ha már nyereg, egy-egy harminc plusz kilométeres tekerés után azért érzem a fenekem. Nem tudom, hogy az ülés ilyen vagy én vagyok túlérzékeny, mint egy alanyi költő.

Az is tény, hogy ha akár csak egy kicsit is rosszabb minőségű az út, akár csak egy hajszálrepedés legyen rajta, azt sajnos precízen leközvetíti. Magyarul, a lelket is képes kirázni belőlem. Azt, hogy rázni fog, belekalkuláltam a vásárlás előtt, mert a merev villa, meg a 7,5 bar-ra fújt kerék nem lehet következmények nélkül való. A fővárosi kerékpárutak és macskakövek viszont így is naponta lepnek meg és próbálnak apróbb istenkáromlásokra késztetni.

A munkába járásba beletartozik egy hegyre feltekerés is, a csúcstámadás környékén, amikor elfogy a szufla, jólesne egy harmadik fokozat előre, bár hétről, hétre ez is egyre könnyebben megy, gondolom a gyarapodó rutin miatt.

A végére hagytam azt, ami miatt semmiért nem cserélném le. A stílusa. Egyszerűen jólesik ránézni és éppen emiatt is olyan baromi jó érzés ide-oda gurulni vele. Van olyan, hogy hazafelé csak azért megyek a hosszabbik úton, hogy még két kilométert rajta ülhessek.

Azt, hogy jól néz ki, alátámasztja, hogy az elmúlt kb. három hónapban amikor le- vagy kilakatoltam, többször is (legalább négy, de lehet, hogy öt alkalommal) vadidegenek jöttek oda hozzám és tették fel egymástól függetlenül függetlenül ugyanazokat a kérdéseket:

Felújíttattam, esetleg ennyire szép állapotban sikerült megóvni, vagy talán én építettem?

Egykori bölcsészhallgatóként főleg az utóbbin önfeledtem szoktam kacagni. Aztán megbeszéljük, hogy ezt most így lehet venni, feltehetően a retro hullám miatt. Ilyenkor jön egy kis hitetlenkedés, majd megjegyzik, hogy szép. Szerintem is.

Erre ajánlom

Városban tekeregni, munkába járni, hétvégi kirándulásokra

Ennyiért vettem
106000
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3*  2016 városi/cruiser/fitnesz
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dajkapeter avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Stabil, merev felépítés. Passzol hozzá minden amit én gondolok ki.

Hátrány

Egy hátrányt tudok róla mondani. A hátsó sárvédőtartó csavar foglalat nincs síkba hegesztve. De nagyon ritkán használom sárvédővel, így nem is lényeges számomra.

Tapasztalat

Képek róla a profilomon.

Jelenleg időfutamos kormánnyal használom, amit ebay-ről vettem. :)

Erre ajánlom

Általános trekking/oti hibrid használat.

Ennyiért vettem
19 900
12 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

odiepapa avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- relativ könnyű bringa (nincs 11kg)

- jó vázgeometria

- masszivnak, megbizhatónak tűnő szerkezet

- roppant esztétikus, sallang mentes festés

- jól manőverezhető, gyors bringa

- magyar termék

- pontos váltó

Hátrány

hátrányként max a hosszabb távon kényelmetlenné váló ülést emliteném, érdemesebb idővel lecserélni egy zselés ülésre, de a gyári is megteszi a dolgát.

 

Tapasztalat

Nem vagyok se versenyző, se brigna guru, teljesen mezei felhasználóként írnám le a bringáról alkotott véleményemet. Először is ez az első komoly bringám, eddig mindig nagyáruházi montim volt, ami tette a dolgát, de egyik sem nőtt a szivemhez. Mivel főleg ezeknek a váltójával gyűlt meg a bajom, ezért a rossz tapasztalatból kiindulva először úgy döntöttem, hogy single speed bringát veszek. Aztán szerencsére nem hallgattam magamra és megvettem a torpedót. 2x7 sebesség városban elég, de érzem, hogy azért ki tudom tekerni belőle a maximumot. Számomra meglepő módon a váltó kezesbárányként működik :) Közel 90 kg vagyok, a bringa egyelőre nem nyekereg, nem kattog, abszolút minőségi érzetet nyújt. Erős, relativ könnyű váza van, ami még esztétikus is. Mivel montim volt előtte, ezért rögtön meglepett a kormány érzékenysége, közvetlensége, de ezt a 26-os méretnek és a vékony keréknek tudom be (kerülni kell a hirtelen mozdulatokat). A pedálokat már a boltban fémre cseréltettem, illetve a belsőket deffekttűrő belsőkre, biztos ami tuti. Ami még feltűnt, hogy a monti után a torpedó nagyon pattog az úton, hiszen nincs első teleszkópja, viszont ennek köszönhetően könnyebb is a bringa és úgy suhan, hogy egyszerűen öröm vele tekerni! Az ülés közepesen kényelmes, 25-30 km után már kezdett kicsit kényelmetlen lenni. Ahogy az előttem szóló is irta, a kormány (szerencsére) meglehetősen szűk, viszont ennek az a hátránya, hogy kevés dolog fér fel rá. Nekem spec felfért a km óra, a lámpa és a csengő is (szóval minden). A fékek teszik a dolgukat, nincs vele baj, habár a hátsó féket kicsit gyengének érzem, de az elsővel kiegészitve gyorsan megálllitja a gépet. Szerintem a design-t nagyon eltalálták, nekem fekete jutott fehér üléssel és korányvéggel. Nem mindennapi darab, egyből belopta magát a szivembe. 

A felnikről még nem tudok nyilatkozni, viszont az eladó szerint jól birja a gyűrődést, annyit emlitett, hogy majd a külső köpenyeket érdemes lesz idővel cserélni. 

Összességében nagyon elégedett vagyok a bringával. Élmény vele tekerni, egyátalán nem fáradtam el másfél óra intenziv városi tekerés után sem, alig akartam leszállni a róla. Az én szememben nagyon profi kis műszer ami nem utolsó sorban szép is! Abszolút városi munkába járáshoz vettem (95%) illetve egy kis hétvégi kiruccanáshoz (5%), erre pedig ez a bringa a legtökéletesebb. Ár-érték arányban teljesen jó, megfizethető, minőségi darab! Csak ajánlani tudom, azoknak, akiknek már elege van az áruházi gagyiból és komolyabb dimenzióban gondolkodnak. Ezt a véleményezést főleg a hozzám hasonló földi halandóknak irtam, akik elszánták magukat egy jobb bringa vételére, de nem biztosak még abban, melyiket érdemes megvenni. Városi rohangálásra ezt ;)

Erre ajánlom

Városi rohangálásra több mint tökéletes

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
10800 g
80 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kundavid avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 99%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Első outi biciklimet kerestem a nyáron, és nagyon megtetszett a Csepel Torpedo "retro" jellege. Nagyon sokat dob rajta a barna bandázs és nyereg. Az én gépem kék színű, nagyon jó a megjelenése.

Belépő kategóriájú kerékpár, olcsó Shimano/Csepel szerelvényekkel. Bár nagyon alap cuccok, mégis nagyon jó rajta minden, megbízható kerékpár benyomását keltik. Egyedül a Joytech agyakban nem bízom, de remélem később rám cáfolnak.

A váltók és váltókarokarok Shimano A050-esek, de nagyon pontosan működnek. 2x7-es, hátul 28-12, elől 39/53-as kiosztásokkal. A hajtómű Csepel, nagyon masszív hajtókarokkal. A Csepel (Saccon) fékek és fékkarok jól teszik a dolgukat.

A kerekek jól bírják a gyűródést. Csepel Ringo masszív felnik Büchel küllőkkel az én 100+os súlyommal sem kellett még centírozni. Az acél váz is jól bírja a kiképzést, bár a festés elég kényes, könnyen karcolódik. Külön öröm számomra, hogy a villákon találhatók sárvédő/csomagtartó rögzítő szemek, illetve a vázon két kulacstartónak is van hely.

Kiemelném a nyerget, amely nem túl puha, de nem is túl kemény. Ergonomikus, és nagyon kényelmes akár rövid, akár hosszú távon használja az ember.

 

Hátrány

Két nagy problémám volt eddig vele. Egyrészt egy 135 mm-es agyat nyomorítottak egy 125-ös hátsó villába. Igen kellemetlen volt, amikor két barátom húzta a villát két irányba és úgy sem sikerült visszatenni a kereket. Ezt a tengely lerövidítésével egy szervíz megoldotta. Másik problémám, hogy gyárilag túl hosszú benne a monoblokk, ezt a téli hónapokban kicseréltetem.

Számomra hihetetlenül keskeny a kormány, csak 41 cm széles. Mivel a váltókarok a stucni mellett a kormányon vannak, ezért gyakorlatilag nem fér el semmi sem a kormányon (km óra, lámpa, csengő).

A pedálok totál gagyi kínai vackok. Pár tekerés után letörtek róla a prizmák, arról nem is beszélve, hogy legalább 1 kg a pedálok súlya.

Tapasztalat

Első outim, összehasonlítási alapom nincs más hasonló gépekkel, mégis meg vagyok elégedve. Egy régi montiról ültem át a Torpedóra, össze sem lehet hasonlítani a kettőt. A Csepel száguld, mint egy őrült. A keskeny gumikban még nem bízom, ám ezzel a géppel simán tartom a 30 körüli sebességet, körül annyi erőből, amíg a montival 20 körül tudtam menni.

Erre ajánlom

Kezdő, vagy első gépes outisoknak ajánlom. Grammhuszárok és finnyás versenyzők viszont kerüljék!

Ennyiért vettem
85000 Ft
140 olvasó 99%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeware avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem pontosan erről a bicajról írok (Csepel Torpedo 3*), de ez áll legközelebb hozzá. Adtam hozzá új kategóriát az országútihoz, de nem jelent meg, ezért írok a Torpedo 3*-hoz.

A Schwinn Csepel Ideál Sport 10 sebességes versenybicaj

1993-ban vettem, amikor még triatlnoztam. Rengeteg edzésen vettünk részt közösen, és sok versenyen is. Békéscsabára csak kb. 10db került. A kerékpárra 10 év garanciát vállalt már akkor a Schwinn.
A bicaj nagyon megbízható. Gyakorlatilag 18 éve alatt csak a defekteket kellett javítani, kopott gumit cserélni, láncot néha karbantartani, centírozni sokat, meg fékpofát cserélni. Jól gurul, a 25-30km/h-át lehet tartani vele. Mai napig rozsdamentes. A váltója is pontos volt, ha az ember megszokta. Összességében a 18 év alatt több, mint 10000km-t mentem vele. Sajnos kicsit kinőttem, szó szerint, túlsúlyos lettem neki. Ezért az úthibákat kiemelten begyűjtötte. Szóval az utóbbi években egyre kevesebbet használtam. Ez nem trekking, nincs semmilyen rezgéscsillapítása. Nekem elegem lett a sok centírozásból, görnyedésből, rázkódásból és eladtam 1 hete. Vettem helyette egy Gepida Alboint.

Hátrány

- Az úthibákat nagyon érezni, és sokszor kellett centírozni.
- a fékek esőben nem fognak egyáltalán

Erre ajánlom

- Jó úton közlekedni vele :)
- Kirándulni...
- Lehetne vele akár versenyezni is, bár vannak már sokkal modernebb gépek is.

Ennyiért vettem
150000
Csatolt képek
Csepel Torpedo 3* városi/cruiser/fitnesz
Schwinn Csepel Ideál Sport
108 olvasó 37%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 54 cm
  • 57 cm

 
színválaszték:
  • sárga
  • barna
  • fehér
  • kék
  • piros
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21


első váltó:

Shimano A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 × 14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel 1337


markolat:

Csepel Ali


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Csepel Stupor


fékkar:

Csepel


tömeg:

12,8 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 3* női termékkel kapcsolatban: