Btwin, Csepel, Scott, Kalkhoff kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
anyag: Hi-Ten acél | villa (merevvilla): Hi-Ten acél | hajtókar: acél 170m, 44T | féktest: alu V-fék / kontra | fékkar: alu-plasztik | tömeg: 17,3 kg
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482
váz (trekking): Magas, alumínium váza merev és stabil. A 6061 alumínium szerkezet hőkezeléssel készül, hogy nagyobb legyen az ellenállása.
anyag: Alumínium | hajtókar: Rockrider FC ATB 500 | hátsó váltó: Microshift Adventx | tárcsafék: Tektro
váz (trekking): Csepel Woodlands Cross, 700C | anyag: alu | villa (teló): Suntour NEX 60mm | hajtókar: Csepel 48/38/28T szegecselt alu, négyszögt., 175mm karhossz | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M360 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Shimano TX-805 tárcsafék, SM-RT20 | tömeg: 13,5 kg
váz (trekking): Csepel Signo | anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour SFNEX4110 V2 63mm | hajtókar: Alu, 170mm 38t city | féktest: V-Fékek, Promax TX-121 | fékkar: Saccon alu comfort | tömeg: 16,3 Kg
váz (trekking): Csepel Spring | anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour NCX-D LO 63mm | hajtókar: Shimano Nexus 170mm 38t FC-C6000 | hátsó váltó: Shimano Alfine 8 SG-S70008 Tárcsa | tárcsafék: Shimano TX805 | fékkar: Shimano Alivio V-Fékek BL-T4010 | tömeg: 16,6 Kg
váz (mtb): A B'TWIN által tervezett acél váz. Az alacsony váznak köszönhetően könnyű a fel- és leszállás. | anyag: Acél
váz (trekking): Magas, alumínium váza merev és stabil. A 6061 alumínium szerkezet hőkezeléssel készül, hogy nagyobb legyen az ellenállása.












