Continental Explorer Pro külső gumi

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (38 vélemény)
Rendezés

navigator avatar
navigator
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, jól kapaszkodik, oldaltartás is rendben van, olcsó
Hátrány
nem tapasztaltam
Tapasztalat
Lenyomtam vele a tavalyi maratonokat defekt nélkül (3 barra fújva). Így kicsit pattogott, de nem vészes. Aszfaltra nem való. Ott hamar kopik.
Erre ajánlom
Terepre XC-re.
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Terepre még talán jó lehet, de füves terepre nem vinném.Könnyű.
Hátrány
Defektállóság nuku. 2 hetente lehet belsőt ragasztani/cserélni. Oldaltartása nincs. Ha nincs kellően felfújva, szétterül és szörnyű. Aszfaltra ne! Nagyongyorsan elkopik!!! Nekem 600 km vegyes terep után foszlányokban van az egész.
Tapasztalat
Nekem a Schwable land cruiser is jobb volt terepre, mint ez.
Erre ajánlom
Gyerekeknek, akiknek gizda a narancs csík rajta, és Driftelgetnek a játszótéren. Másra nem célszerű. Talán homokos terepere, keményre fújva.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ádi FLEX avatar
Ádi FLEX
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
nincs,nagy szar már nedves betonon is nem egyszer estem pofára.még a narancssárga csik is béna a közepén!!!
Hátrány
sztem csak abból áll az egész gumi!!!! vékony,a bütykök 5 km után már nincsenek
Tapasztalat
csak annyi hogy continentalt NE VEGYETEK!!!!!!
Erre ajánlom
xc-seknek talán,vagy papikáknak akik akár felnin is képesek gugulni
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
könnyü, minden(!!!) terepen jól tapad, viszonylag olcsó, hajtogatható
Hátrány
aszfaltra nem való egyáltalán sem, ott amúgy is nagy a gördülési ellenállása és gyorsan kopik, felüthető
Tapasztalat
Szerintem allat ez a gumi (elfogytak az ekezetek:). En versenyzesre vettem elore hatulra. Teljesen mas volt mint az addig hasznalt szeria gumim. Hirtelen megjott a tapadas es vele a magabiztossag. Gyakorlatilag minden terepen megfogja a gepet, kemeny foldon, laza talajon es sarban is. Konnyen kijon a vajukbol is, jo a kanyarstabilitasa. Tobb esest is megsporolt nekem versenyeken. A bordai miatt kisse terelgetik a kovek de nem mondom hogy rossz az iranytartasa, legalabb erezni a terepet. Egy gondom volt vele, a felutes. Egy versenyen ez 3-szor sikerult, maskor nem fordult elo. Azt ajanlom jo kemenyre fujjatok!!! Igaz felutesnel eleg durva dolgokon nyomtam at, lehet mas gumival eses lett volna a vege. Az aszfalt egeszen mas tema. Persze fizikailag lehetseges aszfalton menni vele csak teljesen ertelmetlen mert nagy az ellenallas, gyorsan kopik, a tapadas sem az igazi, rossz az iranytartas ... Ha tobb aszfaltos szakasz van (pl. versenyen) hatra celszeru valami semislicket tenni. Az ara egy versenygumihoz kepest nem veszes.
Erre ajánlom
Bárkinek bármilyen terepre, aki aszfalton csak nagyon keveset megy vele! Nyugodtan ajánlom XC versenyre, maratonra.
Szerinted hasznos?

kimii avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hajtogathatós, könnyű(515g), szép:D elől hátul használom, nem túl drága, és eddig nagyon bevált nekem.
Hátrány
Aszfalton tényleg gyorsan kopik, eddig egy defektet kaptam vele(tüske), sarat kicsit lassan veti ki.
Tapasztalat
Szóval nekem nagyon bejön ez a gumi, homokban se csúszik annyira, és mindenhol jól tart. Nagyon jól fékezhető. Mondom eddig egy defekt, remélem több nem lesz, amugy eredetileg Protection lett volna, csak elfogyott. Mivel nem bringázok régóta, csak egy éve, ezért ez az első komolyabb külsőm, de a régi Innovához képest százszor jobb. Ennyi pénzért nem tudom hogy van e ennél jobb. A 4 répát a kopás miatt.
Erre ajánlom
Hát aszfaltra semmiképp, de azon kivűl sztem bárhol.
Szerinted hasznos?

Balika avatar
Balika
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Előnye jól néz ki benne a Sárga csík a közepén :)
Hátrány
jó nagy sz.r elöl elkopott 1 hónap alatt és alig tapadt...
Tapasztalat
nekem nagyon nem jött be a gumi hamar kopik csúszik főleg vizes betonon de sárba se jó nem veti ki a sarat
Erre ajánlom
háát XC re:)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Smash avatar
Smash
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég olcsó, jó defektállóság, első kerékre (szerintem), jól megáll mindenhol
Hátrány
Télleg könnyen kicsípi a gumit ha felütöd, kanyarban kissé bizonytalan
Tapasztalat
Én már 5 éve csak Contikat használok. Előlre Explorer Pro, hátra Traction Pro. Csak felütéses defekteket kaptam eddig (jópárat), de ha feldurrantod 3 BAR-ra akkor oké (csak a beled rázza ki :]). Jól fékezhető, nem is kopik olyan fúdegyorsan. Szerinem ennyi pézért fasza gumi.
Erre ajánlom
Hááát....jó kérdés :]. Nekem jó ;]
Szerinted hasznos?

lcs avatar
lcs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Most akcióban van, 3eFt az eBike-n. Allrounder külső. Szép, viszonylag könnyű. Elég jól gurul.
Hátrány
Mint az összes Contit, ezt is keményre kell fújni. Sártűrése elég rossz. Hamar megcsúszik.
Tapasztalat
Én nem vagyok annyira oda. Előtte Traction volt a hátsó kerekemen, igaz, az nehéz, de sokkal jobban kapaszkodik és mászik (nevéhez hűen). Ennyiért megéri (éppen), de teljes árban...
Erre ajánlom
Döngölt földútra, száraz terepen nagyon jó, máshol nem igazán.
Szerinted hasznos?

gof avatar
gof
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
tapad birja a sarat, hajtogatos, konyyu
Hátrány
nem tom
Tapasztalat
van enél azé job is de elégé birja a faralást
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vati avatar
vati
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hegyen nagyon jó. Sárban,hóban,homokban úgy elmegy mint a franc.Iszonyat jó!!
Hátrány
Aszfalt megeszi nagyon hamar. Üveget nem bírja
Tapasztalat
Sztem nagyon jó. Télen tuti!!
Erre ajánlom
CC, hegyi menetek hóban, utcára semmiképp
Szerinted hasznos?

AtKaSr avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
könnyű és jól tartja a cangát (még 63/7km/h-nál is)jól meglehet vele állni egy keréken (hátsó keréken)
Hátrány
az aszfalt 500 kilcsi alatt megeszi (semmi faralás)ha egyszer kétszer odavágod véletlen bunny közben a patkának akkor azonnal kicsipi a felni. még dupla belsőnél is
Tapasztalat
Mondom ennyiért kapsz jobbat pl: mobster
Erre ajánlom
hááááát. nem is tom ennyiért kapsz Maxxis mobstert ami sokkal jobb. de talán terpre elmehetsz vele
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ottó avatar
Ottó
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem túl nehéz, terepen (sőt, hóban is!) nagyon jól tapad, akcióban olcsó, egyébként biztos van jobb is ennyiért
Hátrány
Nagy gördülési ellenállás és erős surrogó zaj betonon. Szinte ragad a betonhoz, rettentő gyorsan kopik.
Tapasztalat
Mivel én kb. fele-fele arányban járok aszfalton és terepen, egy semi-slickes külsőben gondolkodom, Pl. a Twisterben. Valamivel könnyebb, vékonyabb, na és ugye kisebb ellenállás, kisebb zaj. Komoly terepre viszont az Explorer jobb!
Erre ajánlom
Csak terepre, azon belül is komolyabb terepviszonyokhoz. Száraz, döngölt erdei utakra elegendő valami semi-slick gumi is.
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nekem nagyon bevált, föképp földuton és murván.De betonon se volt vele bajom.
Hátrány
Rengeteg defektet kaptam vele.Sokat járok erdei utakon és volt hogy heti 2, de volt mikor napi 4 et kaptam.
Tapasztalat
Megéri megvenni ,de erdobe ne nagyon járj vele.
Erre ajánlom
Mindenkinek, telen nyáron minden idoben.
Szerinted hasznos?

joey avatar
joey
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
könnyű,olcsó,jó mintázat
Hátrány
kis súlyból adódóan könnyű felütni és könnyen átszúrja szinte bármi.A gumi anyaga túl puha E10000 H500 km (ez a fő hibája)
Tapasztalat
Én csak elsőnek használom,mert hátul idegesítően gyorsan elkopik.Normál áron sose vennék,de ennyit megér.
Erre ajánlom
versenyzésre,bárkinek
Szerinted hasznos?

csava avatar
csava
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, könnyű, nem rossz a kinézete.
Hátrány
Nekem 2 hét alatt (megvétel után) 3 defektem volt (2 felütés + 1 valami. Ja és 4 BAR-ra fújtam (74kg-os vagyok). Az előző WTB-t másfél év alatt sem tudtam kilukasztani pedig mentem terepre is (HHH + Jánoshegy + egyéb). Szóval most megint a régi WTB-t nyúzom és nem számít az így visszaszedett +0,5 Kg :)
Tapasztalat
A WTB defekt + felütésállósága ETALON. A ContiExplorer a nyomába sem ér. Mondjuk a drótperemes WTB Velociraptor nem véletlenül került a duplájába :)
Erre ajánlom
Könnyű városi tekergés, esetleg murvás út (pótbelső alap + pumpa)
Szerinted hasznos?

16-30 (38 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.