menet közben változtathazó geometria, emelkedőtől, lejtőtől, vagy bringázási stílustól függően
robosztusabb felépítése ellenére is csak 14kg súlyú
hiába a csoda rendszer, sajnos a forgáspont-rendszerének köszönhetően minden bukkanónál rángatja a hátulját és a pedálokat
A rendszer elve egyszerű: végy egy levegős teleszkópvillát és rugóstagot, kösd össze egy rendszerbe őket úgy, hogy egy plusz kamra segítségével elölről hátulra, és vice versa tudd küldeni ezt a plusz levegőt, és ezáltal rugóutat. Jelen esetben az Edison modellnél 70 és 150mm között változtatgathatjuk a rugózás úttartományát. Ehhez kapunk egy nagy fekete gombot a kormányra szép kék keretben - már csak a Turbo Boost felirat hiányzik róla, meg a stucniról egy beszélő equalézer, melyből minden gombnyomás előtt hallhatjuk az ókémájkült.
Szumma szummárum, a Bionicon jó úton halad, hogy tényleg Ő legyen a saját öszvéred… vannak még azért változtatást igénylő részletek, de azért így is jó partner tud lenni. Ha különböző stílusban szeretnél tekerni, de csak egy kerékpárt tudsz magadnak megvenni, a legkevesebb kompromisszummal, és ha van fél millió forint a zsebedben, akkor jó választás lehet…