Btwin Rockrider 500 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 89.990 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Gabró avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű alu váz

Jó geometria

Tárcsafék, dupla falú masszív felnik,kazettás racsni

2 kulacstartó hely,könnyű szerelhetőségű nyereg befogó a nyeregszáron

Jó teló,gyárilag adnak a pedálra láb befogó csipeszt

Nagyon jó ár érték arány

Hátrány

Nem igazán hátrányok amiket felsorolok,inkább személyre szabási válltoztatások,nem tudok igazi hátrányt mondani róla

 

A kormány max felhúzott állapotban nekem még kevés volt,de ez orvosolható,egy állítható kormányszárral,vagy egy nagyobb emelkedésű kormánnyal

Nincs rajta gyárilag lánctányér védő műanyag,de ez filléres

Gyári ülés kemény,de ez megint csak cserélhető

Első sárvédőt felszerelni kissé körülményes,mert az enyémen nincs neki lyuk a felfogatáshoz,de kábelkötegelővel meg lehet oldani

A kormány markolatot én szivacsosra cseréztem,de szinte minden bringámon

Amiket adnak rá lámpákat azok kuka,feldobtam a jól bevált lámpáimat

Egyedül a festés sérülékenysége,hiába írják hogy 3 réteg meg ilyen olyan bevonat,vigyázni kell rá mert könnyű megkarcolni

Tapasztalat

Nemrég vettem a 2016-os szezonra,egy Rockrider 340-esem volt előtte,hát ég és föld a különbség.Egyrészt a váltásom oka az áttét,sokat megyek hosszú távon és ezen kazettás a racsni,amit lehet hajtani bőven,30-35ös tempóval kényelmesen.

A tárcsafékek bitang jól fognak,nem nyekeregnek mint a 340es szimpla felnijén,és relatíve igénytelenek,csak a pofákat kell majd cserélgetni,mivel bovdenes,nem kell az olajjal bajlódni.

A dupla falú felnik nagyon masszívak,az én 100kg-ra kell is hogy egy-egy terep után ne a 8asok kiszedegetésével töltsem az estémet.

A váz geometriája bár hagyományosnak tűnik első ránézésre,én bele szerettem,és bitang jó is rajta ülni.

A váltó gyönyörűen,pontosan pakolgatja a fokozatokat,egy pici utánállítás nem árt miután kitolod a boltból,mert ők lengőbe állítják be,terhelés alatt kicsit mást mutat,de a váltó karon van finom állító szóval nem nagy ördöngösség 

A villa mozgását én imádom,szépen kimozogja a huplikat,van egy kg állító a villa tetején,azt 65re állítottam így kényelmes bár 100kg vagyok.

A gyári gumezt lecseréltem Schwarble gumikra(kevlár betétes)aszfaltra a gyári nem igazán jó,  meg tele nyomtam Slime-al az elmúlt évek defektjeiből okulva így megyek csak ki az utakra.

Az ülést cseréltem még le a kedvenc puha ülésemre, mert a gyári bár sport,mégis elég kemény,de ezt az ülést már 3 bringa óta használom,illetve a kormányt,mivel feljebb nem állítható már a kormányszár,állítható kormányszárt pedig nem akartam venni mivel terepre nem ajánlott(a sok csatlakozási pont miatt lelazul,után kell húzogatni,a kis belső fogazat le darálódik stb..) így vettem egy nagyobb emelkedésű XLC kormányt kemény 2600,-é és tökéletes lett így nekem

Kormányszarv kilóméter óra,lámpák táskák,nagyon jól elfér rajta minden.

Összességében szerintem egy remek bicaj,megéri az árát bár én pont elkaptam egy akciót 90ről volt 70re le akciózva.De állítom ha B'twin helyett Merida lenne rá írva 3kiló alatt nem is adnák.Szerintem simán felveszi a versenyt a nagy nevekkel mind küllemben,mind pedig megbízhatóságban,árban meg aztán pláne.

Bár eddig mindössze 50km amit bele raktam,de már látom hogy hű társam lesz a nyáron.

300KM UPDATE

Nos megvolt az első 300km,tapasztalatok a következőek

A monoblokk le lazult,tekerés közben éreztem mintha kicsit billegne a pedál,vissza mentem vele Dechatlonba kb fél óra alatt meghúzta nekem a szervizes srác+kicsit utána állított a váltón (elöl le dobta a láncot a legnagyobb fokozatról,határoló csavarral meg lehetett oldani) Elmondása szerint ennek nem lett volna szabad így le lazulnia ennyi idő alatt meg pláne nem,ugyhogy valószínűleg össze szerelésnél nem nagyon húzták meg.

A másik dolog én kicsit keménynek érzem a villa mozgását,hiába veszem le 55kg-ra a 100kilomhoz képest nem nagyon mozogja ki a kisebb buckákat,persze ez nem olyan eget rengető,csak volt már puhább villám is,összességében eddig *gos 5ös a bicaj.

Kövi update majd 1000km körül :D

1500km update

Megvolt a lánc és a hátsó fogas koszorú cseréje,ennyit bírt,átugrott a lánc erőteljesebb hajtásnál.Vissza tekertem dekába vele,lekapta a srác a láncot és a racsnit,cserélte és az élet megy tovább,természetesen ingyen és bérmentve,garanciába.Továbbá amit tapasztalok hogy az eső fékem kicsit szakaszosan fog mintha húzogatnám,szerintem egy fékbetét csere megoldaná de nincs elkopva még,bőven van rajta ferodol,max kiveszem és meg csiszolgatom.Hátsó pöpec.Egyébként teljesen rendben van  a bicaj sehol nem maradtam még ott vele,bírja a strapát,ha elfogy a 2 év gari(ami a kopó alkatrészekre van) szerintem be ruházok egy komolyabb hajtásra,hogy ne 1500km-enként kelljen láncot és racsnit cserélni.

Kövi update 3000km körül

 

Erre ajánlom

Melóba járás,kis terep,erdő,aszfalt,bringa túrák,mindenre :D

Ennyiért vettem
70000
Mért tömeg
15 g
Csatolt képek
Btwin Rockrider 500  2016 mtb
kicsit csupaszon
Btwin Rockrider 500  2016 mtb
testre szabva
Btwin Rockrider 500  2016 mtb
végleeges
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Btwin MTB Sport


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Szürke


villa (teló):

Btwin 80 mm


Meghajtás

hajtókar:

Sram


hátsó váltó:
Sram X.4
pedál:

Wellgo MTB


Kerék

külső gumi:

MTB Sport 26x2.1"


Irányítás

kormány:

Rockrider


kormányszár:

Rockrider


nyereg:

Rockrider Sport Viper ergonomikus


nyeregcső:

Btwin Sport


Fék

tárcsafék:
Hayes MX5
fékkar:

Tektro


tömeg:

14,07 kg az XS-es pedál nélkül


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Rockrider 500 termékkel kapcsolatban: