Caprine Forest mtb

65 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 99.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-45 (65 vélemény)
Rendezés

Lokki5 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az apró hibák ellenére elég strapa bringa, több nagyobb esés után sem lett különösebb baja, és ez nem biztos hogy a szerencsének köszönhető.

Nekem a kerekek és a váz elég jól bírja a downhill-t is, köves murvás terepen is. A fékek is kielégítőek szerintem, és a váltó sem rossz, pedig az ismerősök azzal kezdték hogy az bizony nem jó. Elég könnyen beállítottam pedig, és még mindig pontos.

Hátrány

Természetesen egy 60-70ezres masinától nem szabad sokat elvárni, sok hibája van. A hajtómű nekem 100km nyűzás után elkezdett fura recsegő hangot hallatni, véletlenszerű időközökben. Ráadásul amikor ezt csinálja, tekerés közben érzek némi vibrációt is a lábammal. A hajtókarok nem igazán jók, az én 85 kilóm alatt az egyik megadta magát. Ja és hajlamos kilazulni, és onnantól könnyen végezheti a kukában, ha nem  próbálod meg időben "összereszelni" a tengellyel. Ugyanis a kilazulástól kezdve szépen el is hajlik/kopik a belseje. Érdemesebb egy komolyabb hajtókart venni rá.

A nyeregcső szép mintázatú, cserébe nagyon bikára meg kell húzni, hogy ne ugorjon bele teljesen a vázba. Plusz ha ez megtörténik, a festék a csőről azonnal lekopik :D.

A váltó nem rossz de nem nagyon szereti a hatalmas hirtelen váltásokat, csak óvatosan bánjatok vele...

A fékek jól fognak, de hihetetlenül gyorsan kopnak.

A vázzal annyi a gondom, hogy a legalacsonyabb pontja nagyon közel van a földhöz. Nem egyszer ért már le a cipőm a pedálról, ami veszélyes, mert nem számít ilyesmire az ember és szép bukták lehetnek belőle (nekem volt is)

Tapasztalat

Én elég korrekt bringának tartom, nem bántam meg hogy megvettem, de érdemes kicsit tuningolni, mert az alapfelszerelése az erősen olcsó kategóriából valók.

Erre ajánlom

Hosszabb hegyi túrákhoz, de csak enyhe terepen, főleg ha nagy a lábad :D

A kerekek a váz és a teleszkóp bírja a downhillt is, de a hajtómű esélyes hogy kifekszik tőle ha nem vagy pehelysúlyú.

Ennyiért vettem
69000
Csatolt képek
Caprine Forest  2011 mtb
Caprine Forest 2011
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Demi78 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Városban, vidéki túrákon használtam.

Fék tökéletes, teleszkóp ennek a kategóriának megfelelő, váltó pontos, hajtás rendben van. Csere még nem volt, Balatoni körúton a bal fém pedálom adta meg magát, de még bírja, csak lötyög kissé, ez lesz cserés.

Szerintem tökéletesen megbízható, ár/érték arányban verhetetlen!

178 centihez használok 56-os vázat, mérete OK. Ami a legjobban tetszik, az maga a váz, jó a geometriáőja, jó a teló, jó a kormány (bár vettem hozzá egy merida x mission szarvat).

Hátrány

Hát nem tudom, semmi sem jut eszembe. De ez így van jól, nem?

Talán a súlya. De egy régebbi autó is azért komoly autó, mert van benne anyag.

Tapasztalat

Kategóriában verhetetlen! Biztos lehet jobbat kapni drágábban, de ennyi pénzért bőven megéri!

Erre ajánlom

Városba, hosszabb túrákra normális használat mellett.

Gondolom a városi használatra ajánlást egy "divatos" fixis nem fogja megérteni, de majd rájön miről beszéltem, ha murvás útra kell térnie...

Ennyiért vettem
74000
Csatolt képek
Caprine Forest  2009 mtb
Túrára felkészülten
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petro84 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2011-es széria,rigida fekete felni,xct v3-as teleszkóp 100mm(szépen mozog és ha minden igaz 32-es becsúszók) a váz  fejcsöve óriási,még a 1,5"-os teleszkóp nyak is befér:).

FSA kormány csapágy.

komfort ülés+kitámasztó+shimanó cuccok. kenda 1.95-ös gumi van rajta de a bütykök miatt 2.1-esnek tünik.

 

Hátrány

eddig nincs

Tapasztalat

Asszonynak vettük évfordulóra,mindenhol 79-ért reklámozzák,mi Debrecenben 73 ért vettük:)

Erre ajánlom

Városi és túra gép.

Ennyiért vettem
73000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

petiboy_24 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nyilván, mint minden kétkerekűnek, ennek is megvannak az előnyei! Tekered, eljuttat egyik pontból a másikba (bolt, szomszéd, barátnő a másik felén a városnak...). Alumínium, így nem fogja megenni a rozsda!  A hegesztése elég jónak mondható a csövek találkozásánál. Nagyon merev, és izmos váz, nem kíméltem, semmi baja nem lett... A geometriája kifejezetten túrabicajra vall, nem XC, vagy verseny kategória... A felszereltésge alapszintűnek mondható, de aki nem akar versenyszerűen tekerni, és megelégszik egy hétvégi 30km-es kis túrával a dombokon, annak tökéletesen megfelelő lenne...
Hátrány
...ha az alsó kategóriás Trinity kerekeiben nem lazulnának ki a küllők (én megmondom őszintén nem kíméltem, a Bükkben hajtottam rengeteget, kisebb bukkanók, ugratók is benne voltak, ahhoz képest egy küllő törése lehet nem nagy szám), de ezt tapasztaltam a szervízben éppen akkor is, mikor behoztak egy másik ilyet, pont ezzel a hibával, csak annak az összes küllője lelazult egy hónap alatt. Ha nem látom saját szememmel, el sem hiszem. Nem tudom mi lehet az oka, de készségesen megoldották a gondjainkat... ...ha a váznak külön váltópapucsa lenne, ...ha nem lenne olyan nehéz a váz maga, ...ha a Trinity nyeregcső szép fekete festése nem kopna annyira, s nem csúszkálna a helyén (finombordázott, mint egy giliszta teste, de szerintem nem jó ötlet...) ...ha a gyári teleszkópja mozogna is valamit (XCT V2), ...ha a gyári műanyag pedálja nem menne szét két hét után.
Tapasztalat
Összességében jó bicaj, arra amire kitalálták. Nem kell tőle szupercsodákat várni. A gyári tartozékaitól sem, mert aki megveszi, annak tudnia kell, hogy bizony azok alsókategóriásak. A váltó addig pontos, míg nem megyünk vele 40-nél jobban az erdőben, a lánc szintén addig feszes...így a láncvillára érdemes védőt tenni, vagy alul- felül bizony búcsút mondhatunk a festésnek, de rögtön, az első alkalom után!!
Erre ajánlom
Mindenképp hétvégi túrásoknak, horgászni járóknak, meg olyan erdei mókusoknak, akinek nem számít a rövid élettartam...
Ennyiért vettem
60.000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

martin21 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A váz ergonimáiája, festése. A kerekek masszívak. Az alacsony súlypontnak köszönhetően remekül gyorsul. Jó ár/érték arány.
Hátrány
-Műanyag pedál. Nekem egyszerűen elrepedt. De 1 800,-Ft-ért vettem rá egy fémet, szal nem nagy összeg. -A felni fekete (ez vagány)csak a fékezéstől erősen kopik, ami predátori nyikorgással jár.( mondjuk már megszoktam:)) -Az első shimano váltó kicsit erősebb megterhelés hatására pontatlanná válik. ( Aki csak vízszintes úton használja, szerintem nem lesz gondja vele) -Az ülés hosszú távon kényelmetlennek bizonyult a számomra. Pedig nincs nagy seggem:) - Fentebb írtam az előnyökhöz a váz geometriáját. Sajnos ez egyben a bringa hátránya is:( Ugyanis terepen nem egyszer hozzá ért a földhöz vagy a pedál vagy maga a váz...elég zavaró(kisebb buckákra kell gondolni).
Tapasztalat
Én egy darbig biztosan nem fogom lecserélni. Amire én használom, arra teljesen jó. Szóval a hibák ellenére simán megérdemli a 4 répát.
Erre ajánlom
Főleg azoknak, akik egy jó bringát szeretnének megfizethető áron. Elég lehúzósra sikerült az írásom,de ennek ellenére nagyon lehet szeretni ezt a kis gépet. Messze nem tökéletes, de nem is fél millába kerül..Aki egy megbízható gépet szeretne (engem még sehol nem hagyott ott)és ésszel használja, az hamar megfogja kedvelni. Aki kicsit játszadozni is szeret terepen plusz ez+az, nekik is jó vétel, csak akkor számolni kell pár plusz költséggel, amivel a gyengébb alkatrészek cseréje jár.
Ennyiért vettem
59 900
Csatolt képek
Caprine Forest  2008 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cooley avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó ára volt, aszfalton vagy enyhébb terepen jól szuperált és a sarat is birta. 
Hátrány

túl alacsonyan van az alja szerintem legalábbi mélyeb gödrökben, nyomokban leér, leüt a pedál olyan helyeken ahol mondjuk egy kellys spider simán elment. a teló semmit nem ér, és a fékekkel se voltam kibékülve.

Tapasztalat
Végülis egy évig jó volt, én csak az első váltót cseréltem le de azt is csak azért mert volt egy elfekvő alivio. Viszont idén lecseréltem egy magellán craterra hát ég és föld, az ehez képest már bicikli.
Erre ajánlom
Városba, vagy nem túl durva földes utakra, túrázásra. akár hosszabb 100km feletti túrákat is elég jól le lehet nyomni vele.
Ennyiért vettem
60000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nagyla avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó váz, erős felnik, megbízható, olcsó, szép és tartós fényezés.
Hátrány
gyenge hajtómű és monoblokk , nem tudom miért ezen spóroltak. Ezeket jobb azonnal lecseréltetni. Műanyag pedál, ez is csere azonnal. Amíg nem kopik le a festés a felniről addig csikorog.
Tapasztalat
Összességében jó vétel, nem nyúl mellé aki ezt választja. A fekete színű nagyon jól néz ki. Érdemes egy kicsit tuningolni rajta és hosszútávon nagyon jó gép lesz. A hajtómű és monoblokk csere miatt kap 4 répát.
Erre ajánlom
Túrázásra, földúton és erdőben érzi jól magát.
Ennyiért vettem
60000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zotya220 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szinte minden
Hátrány

Talán egyedül a váltó amivel nem vagyok teljesen megelégedve

Az üzletben gagyi műanyag pedállal akarták rámsózni de ráfizettem egy ezrest és normális fém pedált kaptam rá

Tapasztalat
Szerintem ez a bicikli a kategória egyik legjobbja. Nagyon megbízható ha az ember arra használja amire való. De néhány alkatrész lecserélésével akár profibbaknak is jó lehet. Aki  szeret hétvégenként kiruccanni a hegyekbe és szaladgálni a környéken (mint én) az teljesen meg lesz elégedve vele
Erre ajánlom
Amatőr bringásoknak, akik szeretnek aszfalton, erdőben és könnyebb terepen egyaránt tekerni
Ennyiért vettem
64000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pusi96 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Annak ellnére hogy ugratgatok vele meg amatőr módon streetelek vele jól bírja.Van egy kis hátsó nyolcasa de nem vészes és a festék egy hejen kicsit lejött de az sem láccik csak nagyon közelről.

-Erős váz

-Jók a gumik

-Viszonylag erős kerekek.

 

Hátrány

A pedál egy nagy szar nemrég cseréltem le egy fém dirt pedálra mert nekem eltörött a gyári.

Az ülést is lecseréltem nekem nem volt kényelmes meg nekem kinézetre nem jött be.

Amire én szeretném használni arra nem olyan jó de kisebb ugratgatásokhoz jó.

 Túrákon is jól lehet vele menni .

Tapasztalat
Nekem bejön ez a bringa.Ennyiért meg főleg.
Erre ajánlom

Legfőképp túra.városi bringázás haverokkal, de kissebb ugratásokhoz is megfelel pár cucc lecseréléséve.

 

Ennyiért vettem
62,000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bükkfa avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nos, szerintem ez a bicaj a kategória legjobbja. Alkatrészileg szerintem ennyiért nem igazán jobban járni. Előnyei a szépen festett vagány váz, a jól kivitelezett masszív kormány, az összetartozó fékváltókarok, a felnik, a kényelmes nyereg, a jó fékhatás. Az Altus hátsó váltó aszfalton elmegy, terepen elég rendesen zörög. Könnyed gyorsulás, dinamikus irányítás. 40-nel vígan lehet sík terepen repeszteni vele. És megfelelő terepviszonyok mellett határ a csillagos ég... (Nekem sikerült 78-at kihozni). A teleszkóp éppen elég komoly a kategóriához.

Hátrány

Persze, mint mindennek, ezen gépnek is vannak gyengéi. Szeretném megemlíteni a hajtókar kotyogását. Borzalmas hangja van. Hardcore emelkedőn egy chopper hangjára emlékeztet. Nekem 3000 km után a hajtókar környéke már laza használatnál is hangokat hallat. Berakhattak volna egy 60000-res biciklibe egy nem névtelen láncot. Alkalmanként az első váltó rosszalkodik. Terepen rettenetesen zörög a lánc. A nyeregcső egy idő után szintén kotyog. A felniken a festék lekopásakor igencsak nyikorognak a fékek.

Tapasztalat

Jó kis canga.

Erre ajánlom
Én sokat túrázgatok vele. Egy nap 130-140 km-t vígan tekerhetsz. De csak óvatosan. Kímélni kell. Ezért is ajánlom kisebb túrákhoz, városban.
Ennyiért vettem
59900
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rcsabi20 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A SUNTOUR  XCT-V2-es teleszkóp erre a bringára pont elég, az ALTUS hátsó váltó nagyon jó. A Trinity duplafalú felnik remekek. Szép a váz, nem is túl nehéz, geometriája jól tervezett, és dögös.
Hátrány
Sajnos van... Simano TZ-07 fogaskoszorú 4 hónap után furcsa hangot kezdett kiadni. Garanciából cserélni kellett a lánccal együtt. A pedálat ki sem mertem próbálni, úgy jött el a boltból, hogy alapból egy komolyabb FÉM és nem műanyag pedált kapott... A hajtómű láncvédője teljesen jó dolog, de alapvetően értelmetlen, hiszen nem fogunk nadrágban tekerni, és egyébként pedig az első váltó beleér a védőburkolatba, zavaró hangja lesz. Hátsó fék bóvdenvezető műanyag csőben van egy kanyar, amit mindenképpen ki kell venni. Rövidebb bóvdenháztól sokkalta jobb lesz a fékhatás, könnyebb lesz a fékkart behúzni. Ezt mindenképp ajánlott megcsinálni, de mért nem a gyárban oldották meg... 3 hónap után szétkoptak a fékbetétek, ebből arra következtetek, hogy silány a minőség... Megérdemelt volna a gép egy ATLUS első váltót... Még egy apróság. Simano váltószettet szereltek fel egy névtelen lánccal. NO COMMENT
Tapasztalat
Alapvetően jó gépnek ismertem meg, amikor már össze lett rakva! 3 Caprine kerékpárhoz volt szerencsém/ EPIK 30, EPIK 50, FOREST/ és mind a háromnál komoly problémák adódtak. Nem tudom minek tudható ez be, de én magam kissé gyanakszom a magyar gyártó kissé felületes összeszerelésére...
Erre ajánlom
Első sorban városi használatra, kissebb túrákhoz azoknak ajánlom akik egy megbízható gépet szeretnének. Fontos, hogy nem szabad túlhajtani, ésszerűen kell vele tekerni, és rendszeresen kell karbantartani.
Ennyiért vettem
59000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Farkinca1995 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sok előnye van csak párat említek: a fékrendszer kiváló, a kerék is masszív, a nyereg kényelmes, könnyen lehet vele váltani,szép váz

teljes Shimano váltó rendszer

Hátrány

Sajnos azis van :-a markolat nekem egy hónap alatt tönkre ment most szilikonos

                          - a pedál is szar műanyag azis elég hamar eltört

Erre ajánlom
városi használatra, föld utakra, könnyebb hegyi terepre
Ennyiért vettem
57990
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

djsasha avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Most vettem 2 hete, matt szürke színben. Igaz a 2008-as modellt, a 2009-es nem ért szerintem közel 8 ezerrel többet. A felszereltség az eladó szerint megegyezik. A váz festése durcásabb. Van fekete-lime színben is. 

-A súlypont jól el van találva. Roppant jól gyorsul. Aszfalton nagyon rendben van. Hangtalan. A váltó  Shimano Altus. Normál használat mellett kifogástalan. 

- A váz jó.

- A kerekek is duplafalúak, nincs velük baj.(Nekem a gumik kicsit véknyak,de ez szubjektív vélemény )

-Fékek jók. Semmi extra. Teszik szépen dolgukat. 

- A kinézet is tetszetős. Semmi sallang. A képek nem igazán adják vissza. Élőben sokkal jobban néz ki. Plusz a szürke kivitel kevésbé feltünő-hátha nem lopják el:) 

- A telóval eddig nem volt különösebb problámám. Teljesen jó. 

Hátrány

Most jöjjön a feketeleves.

- A pedál hulladék. Recseg-ropog. Nem is teljesen értettem, egy viszonylag normálisabb bringára hogyan szerelhetnek műanyag pedálokat:S Még nem volt időm újat venni rá, de az lesz az első,mert ez bármikor széttörhet.

 - Terepen vegyes benyomásokat szereztem. "Egyenletes", gyakran használt földúton vagy füves mezőn teljesen jól megy.

Azonban egy kicsit gödrösebb,kátyúsabb földúton vagy erősebb terepen csörög-csattog. Attól féltem szétesik alattam. Itt már a váltónak is kijönnek a hiányosságai:pontatlanná válik,nyöszörög a váltásnál. 

 

Erre ajánlom

Én hobbi bringás vagyok. Nem fogok hegyről lefelé tépni,vagy erdőben csapatni, ahhoz beszari vagyok:)

Az izgalom kedvéért, szeretek nem aszfalton közlekedni-ha tehetem. Tulképpen ezért is vásároltam hosszas utána járás után a Forest-et.

Ár/érték arányban nem találni jobbat. Ráadásul állítólag magyarok szerelik össze.

Azoknak ajánlom, akiknek suliba járnak vagy melózni. Főleg kerékpárúton vagy enyhébb terepen. 

Hétvégente kiruccannak horgászni vagy lazább túrákra.  

Ha fontos a teljesítmény, akkor "turbózásra" szorul.

 

Ennyiért vettem
59 990,-
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsoca avatar
25 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jól néz ki föleg narancssárgába

teleszkóp kijárja a 100 at 

jók a fékek (már nem 1 szer majd nem elöre estem xD)

jók a markolatok

 

Hátrány

a váltókar 2-3 hónap után eltörött és szegény csávókám kénytelen volt megragasztani xD

a hátsó kerékben lett 1 nagy 8as és emiatt nem volt jó az első válto

Erre ajánlom
versenyzöknek és DIRT-RE SOHA NE MENJ KI VELE AZÉRT LETT SZAR HAVEROMÉ IS
Ennyiért vettem
spané és ö 50 ért akcióba
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bogyó Péter avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó váz, jó kerekek, viszonylag könyűa bicaj, jó az első-hátsó váltó, a kormány és az ülés kényelmes, fékek nekem jó fognak ( 7000km után az első fékben még a fékpofa csak félig van lepova, pedig azt használom többet)

Ebben az árkategóriábban a legjobbak között van.

Dinamikosan lehet vele haladni.

A gyári kenda gumik sztem jók, az első még félig van lekopva, a hátsó 6500 km nél eldurrant.

Hátrány

Durva terepen nem szeret 50nel repeszteni.

Alkatrészek amivel gond lehet:

-műanyag pedál nem bírja sokáig, édemes fém pedált venni rá.

-a hajtásrendszer nekem 6000km körül elkezdett rakoncátlankodni: első hajtómű ha elkezd kotyokni érdemes minnél hamarabb lecserélni (max 100-150 km fog még bírni), a hátsó racsni is ekkortályt kopott el, tehát indunáskor és gyors meginduláskor ugrott, ezt is cserélni érdemes (ez még így elmegy 300km is, de aki igényes rá cseréli minnél hamarabb) tehát ha ezt a kettőt lecserélted érdemes már láncot is újat venned.

 

Tapasztalat

Még nem hagyott cserben!

A hozzáfűzött reményeket hozza.

Nekem RST teló van benne, amiben két évente cserélni kell az olajat, és wd 40 megfujkálni ha nem akar jól rugózni, ekkor megnyomkodod hopgy a kosz, por kijöjjön belőle, és utána olyan lesz mint volt.

LÁCSZÁR VILLA VÉDŐT VEGYÉL RÁ!

AMIG GARANCIÁLIS NE NYULJ HOZZÁ AZ ALKATRÉSZEKHEZ.

Erre ajánlom

Akik sokat mennek aszfalton, de szeretnek lekanyarodni az ösvényekre, földes/dózerutakra és ott megfontolt sebességgel haladnak.

Túrázgatásra kiváló!

Én már amatőr versenyeken  is voltam vele (3hely a legjobb eredményem)

Ennyiért vettem
56000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (65 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:

Férfi:

  • 18"
  • 20"

Női:

  • 17"

 
színválaszték:
  • matt szürke
  • szürke
  • fekete

villa (teló):

Suntour XCT


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M131


első váltó:

Shimano FD-TX50


hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Rigida Zac-17 duplafalú alumínium


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


Irányítás

nyereg:

DDK FM-3166 színes


Fék

 
féktest:

Tektro V-fék


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF65


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverők

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Caprine Forest 2010 hajtóműve kattog, mit lehet tenni vele?
4 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine Forest termékkel kapcsolatban: