Az apró hibák ellenére elég strapa bringa, több nagyobb esés után sem lett különösebb baja, és ez nem biztos hogy a szerencsének köszönhető.
Nekem a kerekek és a váz elég jól bírja a downhill-t is, köves murvás terepen is. A fékek is kielégítőek szerintem, és a váltó sem rossz, pedig az ismerősök azzal kezdték hogy az bizony nem jó. Elég könnyen beállítottam pedig, és még mindig pontos.
Természetesen egy 60-70ezres masinától nem szabad sokat elvárni, sok hibája van. A hajtómű nekem 100km nyűzás után elkezdett fura recsegő hangot hallatni, véletlenszerű időközökben. Ráadásul amikor ezt csinálja, tekerés közben érzek némi vibrációt is a lábammal. A hajtókarok nem igazán jók, az én 85 kilóm alatt az egyik megadta magát. Ja és hajlamos kilazulni, és onnantól könnyen végezheti a kukában, ha nem próbálod meg időben "összereszelni" a tengellyel. Ugyanis a kilazulástól kezdve szépen el is hajlik/kopik a belseje. Érdemesebb egy komolyabb hajtókart venni rá.
A nyeregcső szép mintázatú, cserébe nagyon bikára meg kell húzni, hogy ne ugorjon bele teljesen a vázba. Plusz ha ez megtörténik, a festék a csőről azonnal lekopik :D.
A váltó nem rossz de nem nagyon szereti a hatalmas hirtelen váltásokat, csak óvatosan bánjatok vele...
A fékek jól fognak, de hihetetlenül gyorsan kopnak.
A vázzal annyi a gondom, hogy a legalacsonyabb pontja nagyon közel van a földhöz. Nem egyszer ért már le a cipőm a pedálról, ami veszélyes, mert nem számít ilyesmire az ember és szép bukták lehetnek belőle (nekem volt is)
Én elég korrekt bringának tartom, nem bántam meg hogy megvettem, de érdemes kicsit tuningolni, mert az alapfelszerelése az erősen olcsó kategóriából valók.
Hosszabb hegyi túrákhoz, de csak enyhe terepen, főleg ha nagy a lábad :D
A kerekek a váz és a teleszkóp bírja a downhillt is, de a hajtómű esélyes hogy kifekszik tőle ha nem vagy pehelysúlyú.