Szép, de nem túl feltűnő festés, merev váz, jó gumik és abroncsok!
Váltók szépen teszik a dolgukat.
A terepen nagyon jó gumik aszfalton már zajosak, a gumimarkolatok a kormányon kicsit mozognak.
A fékek nagyon hosszú és intenzív fékezéskor könnyen túlmelegednek, volt már hogy a betét is elégett!
Korábban egy egyedi országútit és egy Caprine Cherokke-t használtam, de az előbbi már nem volt túl kényelmes (öregszem?), eladtam, az utóbbi meg már öreg volt, szerettem volna egy komolyabbat, amin nem kell már az elején cserélgetni az alkatrészeket, bírja a terepet és a kátyús utakat is. Rengeteg vélemény és nézelődés után lett a Cube Analog, "Bringacsere" programban 160.000Ft és ezért még egy vezeték nélküli km órát is kaptam, persze nekem is vinnem kellett egy használható kerékpárt cserébe. Ez a versenytársakhoz képest kifejezetten jó ár volt. Még csak kb. 2 hónapos és csak 5-600km-t használtam. Eddig semmi komoly gond nem volt vele: 2-3 alkalommal kellett a kormánycsapácsat beállítanom és a hátsó váltót. Tetszik a masszív felépítése, a gumikat talán egy mérettel kisebbre kell cserélni és talán nem ennyire "terepesre", ha városben használja az ember. Könnyebb terepen, országúton és városban használom, egyenlőre minden rendben. Szép a festése, de vigyázni is kell rá, szerencsére az első kerék mögött és a hátsó villán van vázvédő fólia! Ez akkor is jó mikor egy nagyobb ugratás utáni földetéréskor a lánc odacsapódik a villához. Az üléshez ajánlott a kerékpáros nadrág, jó betéttel, mert elég kemény.
1000km után is jó választásnak tűnik, de a fékeket már többször kellett beállítani, nem vészes, de kéznél kell lenni mindig egy kulcskészletnek. Az egyik erdei túra alkalmával már volt defektem (szerszám nélkül sikerült a gumit levenni és visszatenni is, ez nagyon tetszett), a defekt ellenére ez jó gumi erdei és hegyi kerékpározáshoz, ahogy már korábban is írtam aszfalton már nem annyira, de ez így van jól. A fékek túlmelegedésére figyelni kell.
Terepre és városba, esetleg országútra.