- minőségi alkatrészekből van összerakva
- követi a 2014-es trendeket, hogy jobban bírja a lejtőzést (710-es kormány, átütőtengely elöl, enduro kerekek, meredek fejcső)
- a 27,5-nek köszönhetően jobban tartja az utat, mint a 26-os, de fordulékony is
- könnyű karbon váz (1250 gr), és könnyű teló (1650 gr); fejleszthető gép
- jól mászik is
- könnyű külső (Schwalbe Racing Ralph EVO Tubeless Ready) (530 gr)
- könnyű az egész bringa (10.8 kg pedál nélkül)
- nagyon strapabíró kerekek; tényleg nem kíméltem a lejtőkön, és semmi nyolcast nem tudtam beletenni; 1830 grammal nem a legkönnyebbek a kerekek (enduróra is ajánlja a DT!) A fehér DT felirat nagyon látványos menet közben!
- nagyon szép a vázszín! szerintem a legszebb az összes 27r Raven közül!
- nekem a gyári Magura MT2 fékkarja nem jött be; szerintem 2 ujjas, ami miatt a nagyon durva lejtőkön én nem tudtam rendesen fogni a kormányt fékezés közben; maga a fékteljesítmény kielégítő, bár inkább az első fék fogott jobban
- a Schwalbe Racing Ralph külső nem a legjobb hátulra; eléggé kopik
- elég sok az átfedés a fokozatok között; érdemes átalakítani 2x10-re (a váltókar, első váltó, és a hajtókar támogatja a 2x10-et!)
- a fekete hajtókaron könnyen látszódnak a karcolások :(
Én a Magura fékeket lecseréltem Elixir CR Carbonra, a külsőt hátul pedig Maxxis Ikonra, mert az jobban érzi ott magát :)
A gyári nyereg valami kő nehéz Fizik volt (310 gr), azt is cseréltem; a 180 gr-os belsőket kiszedtem és tubelessre alakítottam elöl hátul. A nyeregcső, kormány, stucni is nehéz :(
A bringa nagyon egyben van; kerék, kormány, stucni cserével egyszerűen átalakítható könnyebb cangává.
Szerintem a Raven 3.0 csak versenyzésre való