Masszív váz, kíválló felszereltség, időtálló anyag, komoly külső.
Talán semmi.
Megláttam, beleszerettem, gyorsan guberálni kezdtem a neten. Pontos felszereltség, milyen is, hogy lehet hajtani, mennyire bírja a terepet, stb... Nagyon nehéz róla jó leírást találni, nekem csak németül jött össze, így kicsit le kellett porolnom a nyelvtudásomat. Hajtásra könnyű, megy, mint a veszedelem. A fékek gyárilag is bitang erősek, a váltó jól viseli magát (ár teljesítményben bőven átlag feletti), a lánccal még nem volt gondom. Az első héten kapott tőlem hideget-meleget. Hegy, terep, betony, picike salak, sár. A menetstabilitása kíválló, a teleszkóp érzékenységének állításával valóban nagy változáson megy át a canga. A nagy testsúlyom ellenére is könnyedén bírkózott velem. Néha úgy érzem, ennek a gépnek csak az én testi/tudásbeli korlátaim szabnak csak határt. A váz végtelen masszív, a fogaskerekekről korai lenne még véleményt mondanom, ahogy az agyról is, de eddig a hajtás precíz. A 30 sebesség kitűnő lehetőségeket biztosít. Megjelenése elég morcos, megbámulják rendesen. Betonon lefele alulról súroltam a 70-et vele első este, de magán a gépen semmi nem volt érezhető. Felfele érdemes előre dölni vagy elemelkedni, s a súlypontot előre vinni, mert a gép összesen 12,5kg, s hosszú, tehát könnyű emelni.
A pedál nekem szokatlan. A 45-ös lábamnak talán egy kicsit kicsi, a nyereg kemény zselés biciklis nadrág nélkül, de azzal nem volt gondom. A gyári gumi könnyen kopik, arra érdemes odafigyelni. A váltó nagyon belóg a markolathoz, így azt érdemes kicsit alrébb tenni. Az én nagyobb kezeimet nem nagyon szerette. Míg meg nem csináltam, a mutatóujjaim folyon a fékeken voltak. A fék túl erős, alig pár miliméter választja el a finom féket a satutól. Ezek egy buherátornak nem lehetnek gondok. Gyári fényvisszaverő a kerekeken gagyi, de jól mutat. Ezért az árért valós panaszra semmi okom. Minden felszerelése minőségi, anyagból van, nem papír.
Elsődlegesen nem vízszintesre ajánlom a gépet, de nem is downhill masina. Aki néha vágyik erdőbe, föld utakra, s ezt vegyíti hébe-hóba betonnal, annak ideális tud lenni.