2013. Július, Először is, hogy marha szép váz kialakítása amit állítólag a felsőbb kategóriás testvéreitől örökölte, plusz fényezése. Ami szerencsére elég jó minőségű. 1,5 év használat, és kb. 6000km alatt nem vettem észre kopást, egyedül a fejcsőnél, ahol váltó bowdenek hozzáérnek. Rejtett bowden vezetés van a felső vázcsőbe, ami miatt nem akadsz bele, nem karcolja a vázat. Nagyon jól lehet vele mászni, nincs olyan, hogy állandóan ki akarná emelni magát. Az Óbuda és környékei hegyeit nagyon jól bírja, remélem még nagyon sok évig így is lesz.
Nincs
Az előző vázam, egy Magellan volt, ami kb. 10 évig szolgált. Aztán Nagy-Kevély aljába vettem észre, hogy kicsit furán mozog a hátulja. Leszállok, nézem, váz eltört. Szépen nyugiba hazatekertem vele. És még aznap elkezdtem vázat keresni. Nem is kellett sokáig kutatnom, elég hamar megtaláltam. Egyből megtetszett, és pont jó is volt a vázméret (18") ami azóta kiderül, hogy nekem tökéletes is. Akkor egy régi Judy-m volt, amit egyből le kellett cserélni egy nagyobbra, mert nagyon bután nézet ki benne, plusz a piros teló nem is állt jól benne. Nézegettem a gyári összeállítást, ahhoz képest egy kicsit jobb cuccokkal szereltem fel.
Cross country