-Bár nehéz a váz de nagyon masszív, elegendő sárhely még a jimmynek is
-Kerekek (rodi free ride disc, dt küllőkkel)
-fékek (Hayes stroker ryde 180/160)
-a váltás is teszi a dolgát ahogy kell
-a gumi sem hagy kivánnivalót (schwalbe jimmy)
-Gyenge teleszkóp és hajtómű.
-Nehéz váz (de legalább szép)
-Ilyen gyenge minőségű festést én még nem láttam
Gyári felszereléssel került hozzám amelyben akad két nevetséges pont, a hajtómű (szinte alap truvativ, méghozzá 170-es karral)) valamint a teló (RST Gila tnl T8).Egyik sem rossz a maga nemében de nem ebbe a szettbe való. Az elsö Deore tökéletesen teszi dolgát a hátsó Lx érzékeny a fogaskerekekre feltekeredő fűre (de hát arra mi nem?). A váz szép és masszív viszont nehéz (22"-os az enyém) és a festése nevetségesen gagyi, pattogzik mindentől. A felni egy álom (rodi free ride disc, dt küllők) szinte bármit kibír és a Schwalbe Jimmy tökéletes társa. Elől 180-as hátul 160-as Hayes Stroker Ryde, asszem erről többet nem is kell mondani(talán annyit, hogy nehezen kopik be, de utánna....). A pedálról, nyeregről, nyeregcsőről, kormányról fölösleges szólni, izlés kérdése.
Ár/teljesítmény arány értékelésem az álltalam érte adott összeg tükrében került megállapításra, a 2008-as 180-185ezres árát tekintve kb.3répa az értékelésem.