Gepida Asgard mtb

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 240.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Hammett avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- a tárcsafékekkel nagyon meg vagyok elégedve, a fékbetétek cseréjén kívűl
  semmilyen karbantartást nem igényelt eddig
- a váltók szintén nagyon jók, néha utána kell állítani, folyamatos karbantartást
  igényel természetesen ez is
- a vázra a Gepida élettartam garanciát ad (ehhez regisztrálni kell azt a
  honlapjukon!)
- a kerekek és a felnik nagyon strapabíróak, több mint három év alatt minimális
  centírozást igényeltek, pedig szoktam padkázni velük rendesen

Hátrány

Egyedüli dolog ami engem zavar ezzel a bringával kapcsolatban: az első
villája. Lejtőn lefelé, (kis ívben történő) kanyarodás közben a villa elhajlik,
ezért a féktárcsába elől belelóg a fékbetét, ami roppant kellemetlen hangot
ad ki, a kanyarodást követően még jónéhány percig.

Tapasztalat

Ez az első komolyabb bringám, 2008 januárjában vásároltam, miután az előzőt
ellopták tőlem. Az elmúlt több mint három évben közel 9.000 km-t tekertem vele,
kisebb problémákat leszámítva zökkenőmentesen.
Vélhetően anyaghiba miatt idén nyáron elkezdett végig repedni a fejcsöve a
bringának (pedig az esetek 99%-ban csak aszfalton használtam azt), ezért a
komplett vázat cserélte a Gepida garanciában.

A vásárlást követően a következő dolgokat cseréltem le:
- pedálok: keretes spd pedélokra cseréltem
- gumiabroncsok: lévén hogy többnyire aszfalton használom a bringát, ezért az
   abroncsokat lecseréltem a Continental-nak a City Contact típusú abroncsaira
   (tökéletesek!)

Ennyiért vettem
135000
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Gepida Asgard  2008 mtb
Itt még a 2008-as vázzal látható
Gepida Asgard  2008 mtb
Itt már a 2011-es vázzal
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csorik avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Fékhatás eszméletlen jó, elől 185, hátul 160-as tárcsák. A váltót mindig tisztán kell tartani, így gyors és pontos. A telszkóp RST GILA TNL100 2010, ez már cserélt darab, az eredetit inkább a hátrányokhoz írnám. Kellően erősek az alkatrészek, nem nyekereg-nyikorog semmi, pedig 110kg-val terhelem. A váz festése gyönyörű, mindenhol megcsodálják, volt , hogy német bringás túrista le is szólított és dicsérte, hogy gyönyörű a bringa.

Hátrány

A 170-es hajtókar kicsit rövid, a rászerelt teleszkóp kis terhelés mellett is megadja magát hamar, a váltó ha koszos lesz hajlamos a késedelemre, ez emelkedő előtti váltásnál, nem a legjobb.

Tapasztalat

Első komoly kerékpárom... 2011 februárjában vettem fél évesen, a kilóméterórában 150km-el. Azóta amikor csak lehet melóba is és délutánonként, hétvégente terepen hajtom, azóta több mind 1000km ment bele. Nem durvulok vele, de nem is kímélem, ha karban van rendszeresen tartva jól bírja.

Erre ajánlom

Én könnyű terepes túrákra és aszfalton használom, erre kíváló, de biztos vagyok benne, hogy többet rejt.

Ennyiért vettem
95000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Gepida Asgard  2008 mtb
dunaszentmiklósi kilátó
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

loach avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon masszív, jó geometriájú és nagyon szép váz, ennyi pénzért SLX-Deore-SLX váltó + Hayes Ryde 160mm-es hidraulikus tárcsafék, Schwalbe külsők...mindezt teljesen új állapotban, 0km-esen. Kiváló ár/érték arány. (Már ami azt az árat illeti, amiért én vettem. A normál ára 189900 Ft volt 2009ben.)

Félelmetesen jól lehet vele kanyarodni, a Schwalbe Black Jack külsők tökéletesen teszik a dolgukat, még soha nem csúsztam meg velük, sem nedves, sem pedig száraz környezetben.

 A Gepida saját márkás felnijei idáig nagyon jól teljesítenek, egy év után sincs semmi bajuk.

Hátrány

A pedál nehéz, és ormótlan, nem illik a biciklihez -> szerintem azonnal csere. (Én vettem rá 6500Ft-ért Shimano M520-as spd pedált.)

A RS Dart1-es teló eléggé alap, belerakhattak volna egy Dart2-est legalább, mert az már lockolható, ebben csak a rugót állíthatod -> ha teheted ez is egyből csere (persze városba és túrázgatni ez is teljesen jó... ).

Nagyon  rövid a nyeregszár, aki teheti, ezt még a boltban cseréltesse nagyobbra mielőtt megveszi. (Én vettem bele egy 400-as Acor nyeregcsövet 3k volt.)

 Ez lehet csak ízlés dolga, de  az hogy mindegyik csövön fut valami, nekem nagyon nem tetszik...kényelmetlen cipelni e miatt a bringát.

Tapasztalat

Amit a telón, a pedálokon és a nyeregcsövön kívül szinte biztos, hogy cserélek rajta az a váltó lesz, mert nekem anno nagyon bejött az SRAM X.9, és könnyebb is a fentebb felsorolt szettnél, illetve idővel a hajtókart is cserélem majd vmi erősebbre, de egy évet legalább illene kibírni ennek is...Jelentem az egy év megvan minden hiba nélkül, de a fejlesztések még mindig csak terv szinten léteznek.(a biciklin Truvativ IsoFlow van, 175ös hajtókarral, legalább egy FireX 3.2-t akarok bele majd venni, ha lesz rá keret...)

Erre ajánlom

kezdő CC (a súly miatt->13kg), túra meg ilyesmi...A felnik meglepően erősek, idáig semmi bajuk, pedig nyúzom őket rendesen erdőben, ráadásul DT küllők vannak bennük, ami szintén elég jó..

Ennyiért vettem
130000
Csatolt képek
Gepida Asgard  2009 mtb
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vhmv avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Bár nehéz a váz de nagyon masszív, elegendő sárhely még a jimmynek is

-Kerekek (rodi free ride disc, dt küllőkkel)

-fékek (Hayes stroker ryde 180/160)

-a váltás is teszi a dolgát ahogy kell

-a gumi sem hagy kivánnivalót (schwalbe jimmy) 

Hátrány

-Gyenge teleszkóp és hajtómű.

-Nehéz váz (de legalább szép)

-Ilyen gyenge minőségű festést én még nem láttam

Tapasztalat

Gyári felszereléssel került hozzám amelyben akad két nevetséges pont, a hajtómű (szinte alap truvativ, méghozzá 170-es karral)) valamint a teló (RST Gila tnl T8).Egyik sem rossz a maga nemében de nem ebbe a szettbe való. Az elsö Deore tökéletesen teszi dolgát a hátsó Lx érzékeny a fogaskerekekre feltekeredő fűre (de hát arra mi nem?). A váz szép és masszív viszont nehéz (22"-os az enyém) és a festése nevetségesen gagyi, pattogzik mindentől. A felni egy álom (rodi free ride disc, dt küllők) szinte bármit kibír és a Schwalbe Jimmy tökéletes társa. Elől 180-as hátul 160-as Hayes Stroker Ryde, asszem erről többet nem is kell mondani(talán annyit, hogy nehezen kopik be, de utánna....). A pedálról, nyeregről, nyeregcsőről, kormányról fölösleges szólni, izlés kérdése.

Ár/teljesítmény arány értékelésem az álltalam érte adott összeg tükrében került megállapításra, a 2008-as 180-185ezres árát tekintve kb.3répa az értékelésem.

Erre ajánlom
CC-re és normálisabb telóval simán mehet xc-re
Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Gepida Asgard  2008 mtb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Max avatar
Max
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
desing,jó váz geometria,hidraulikus tárcsák(brutál),
Hátrány
gyenge tello,(rst alapja)a válto sem az igazi (deore és deore lx),a többi meg kialakul a vallatásnál még pár napja veretem neki csak.de ezek már jelentkeztek.
Tapasztalat
szerintem maga a Bike nemrossz de tellot váltót cserélni kell,és bevethető bárhol bármikor.szal a maga kategoriájában szerintem ott van.
Erre ajánlom
turázgatás,aszfalton és hegyen völgyön át.szóval igy alapból sem ilyed meg egy erdei ösvényen való csapatástól.:)
Ennyiért vettem
130. 000huf
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyurio12 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nekem nagyon tetszik a teló az enyémen minden deore.váltók,váltókar...stb
Hátrány
neem nnyira jó a promax tárcsa
Tapasztalat
sztem ngyon jó
Erre ajánlom
bárkinek dh-fr nem
Ennyiért vettem
99000
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tóth roland avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
gepida asgard szerinem a gyári teló egy kicsit gyatra.kicsi a rugóútja :( de amugy megbízható.csak a hátsó villa egy idő után lötyög:) de meg lehet csinálni
Ennyiért vettem
169990
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Luy avatar
Luy
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon könnyű és erős!! Igénytelen mint az állat!!
Hátrány
Nemtudok!
Tapasztalat
Szerintem jó a gép!
Erre ajánlom
Város
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balazs avatar
balazs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
rohatt könnyű és erős
Hátrány
nincsenek
Tapasztalat
valójábn egy 99-es asgardom van de szerintem ez a legjobb asgard mert könnyű erős és olcsó sajnálhatja mindeki hogy már nem árulják mert ez tényleg egy király váz
Erre ajánlom
cc-seknek és dirt-eseknek
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zarecz avatar
zarecz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Minőségi alkatrészek
Hátrány
Nem találtam ilyet :o) Igaz kicsit elfogult vagyok
Tapasztalat
Első komoly bringám.Gepida Asgard Position 1998.Gondolom már többször frissítették a modelt így nem vagyok képben mit tehetett a változás.Annak idején felszereltségben nem volt hozzá fogható 100.000 HUF alatt.A megbízható cuccok soha nem hagytak cserben. Ez egy jó gép volt szerintem.Most cseréltem a vázat egy Lee Cougan-ra.....
Erre ajánlom
mindenkinek
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Endre avatar
Endre
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon strapabíró, viszonylag kevés karbantartást igényel.2 év elteltével csak a bowdan házakat kellet cserélni. az RST teló szerintem is elég tűrhető! Viszonylag könnyű(alu vázas)
Hátrány
Kicsit könnyen pattog a festék róla, és az első váltó nem túl precíz.
Tapasztalat
összeségében jó bringa csak egy picit drága
Erre ajánlom
Kifejezetten hobbi, ill. túra bicikli!
Szerinted hasznos?

gergőke avatar
gergőke
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Mindennapi kerekezésre alkalmas,viszonylag jól működött benne a gamma el,hegyen türhetően mászik,nagyobb túrákon is jól szerepelt,alkatrészei viszonylag megbizhatóak,(én nekem Lx fékkar volt)de csak ilyesmi bicajozáshoz!
Hátrány
Sok rossz élményem nem volt,de egy idő után az első váltónál(Acera)jelentkeztek némi problémák,a kormánycsapágyat le lehet cserélni valami komolyabbra és még a v-fékeket egy kicsit jobbra lehet kicserélni!Egy picit nehéz.Amúgy a többi elmegy!
Tapasztalat
Most van egy Sid-em,az RST Gamma el-el össze nem hasonlithaó!
Erre ajánlom
Bárkinek aki szeret biciklizni,megszeret túrázni!
15 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Gepida Hydroforming 6061 Alu


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:

fekete


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,

FCM-552 24-32-42/175 mm


középrész:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x10


Kerék

felni:

Rodi Excalibur tárcsafékes 32 lyuk


első agy:

Gepida Alu tárcsafékes


hátsó agy:

Gepida Alu tárcsafékes


külső gumi:
Schwalbe Black Jack HS407,

26x1,95


Irányítás

váltókar:

Shimano Deore


kormány:

Gepida Alu 600 mm


kormányszár:

Gepida Alu 90 mm


kormánycsapágy:

Gepida integrált A-Head


nyereg:

Velo 3202


nyeregcső:

Gepida Alu 31,6*400 mm


Fék

 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Avid Elixir 1


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

DT Swiss 2/1.8/2 mm küllők


tömeg:

13.6 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Level A6 Disc vs Gepida Asgard, melyiket ajánlanátok?
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Asgard termékkel kapcsolatban: