Fékhatás eszméletlen jó, elől 185, hátul 160-as tárcsák. A váltót mindig tisztán kell tartani, így gyors és pontos. A telszkóp RST GILA TNL100 2010, ez már cserélt darab, az eredetit inkább a hátrányokhoz írnám. Kellően erősek az alkatrészek, nem nyekereg-nyikorog semmi, pedig 110kg-val terhelem. A váz festése gyönyörű, mindenhol megcsodálják, volt , hogy német bringás túrista le is szólított és dicsérte, hogy gyönyörű a bringa.
A 170-es hajtókar kicsit rövid, a rászerelt teleszkóp kis terhelés mellett is megadja magát hamar, a váltó ha koszos lesz hajlamos a késedelemre, ez emelkedő előtti váltásnál, nem a legjobb.
Első komoly kerékpárom... 2011 februárjában vettem fél évesen, a kilóméterórában 150km-el. Azóta amikor csak lehet melóba is és délutánonként, hétvégente terepen hajtom, azóta több mind 1000km ment bele. Nem durvulok vele, de nem is kímélem, ha karban van rendszeresen tartva jól bírja.
Én könnyű terepes túrákra és aszfalton használom, erre kíváló, de biztos vagyok benne, hogy többet rejt.