Gepida Sirmium mtb

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 140.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-45 (56 vélemény)
Rendezés

GVG avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Beleszerettem ebbe a bicajba ! Olyan mtb-t kerestem ami jó, bírja a súlyomat (90kg), kb. mindenhova tok menni, meg persze az ugratókat is bírjon ! Megtaláltam: GEPIDA SIRMIUM 2008 változata !!

A féke brutális (mechanikus avid tárcsafékekkel), esőben is kb. mint ha nem is esne.Itt csak gumi kérdés hogy hiába jó a fék, nem biztos h a kerék bírja :)  

 Összesen 14 kg, nem is érzem (alluminium váza van), a villa rst capa-ml teljesen jóó, eddig csak 1 méterről sikerül ugrálnom gond nélkül.

Hátrány

Semmi, csak rossz kereket kaptam hozzá (schwable jimmy).A kerék nagyon nem akar menni a nedves útakon, de azon kívül jól tapad a szárazon.De a kerereken kívül, isteni az egész mtb !!!

Erre ajánlom
Mindenkinek akinek van ereje pedálozni !!! :)
Ennyiért vettem
95000
Csatolt képek
Gepida Sirmium  2008 mtb
14 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uz avatar
uz
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Hátrány
Elég nehéz, meg a 175 cm-hez kissé nagy ez a méret (persze erről nem a bringa tehet, hanem én), itt-ott kopik a festés, de az inkább a váztáska kidörzsölése miatt. Mivel 1999-es, elég nehéz ma már alkatrészt kapni hozzá, és sajnos gyakran el is állítódik rajta ez-az.
Tapasztalat
Nagyon strapabíró: '99-ben vettem, azóta a fő alkatrészeket (a fékek kivételével) nem kellett cserélni, a hátsó csapágyra a szerelő azt mondta, hogy 150 km-t se bír ki, na én beletettem 1000-t, mire sikerült beszaratni; megjártam vele kétszer is Kárpátalját végig túlterhelve, sokat használtam Bp. rettenetes útjain is (néha nyolcas a kerekekben); a váltónak (Shimano) viszont ma sincs semmi baja, leszámítva, hogy csak 18 fokozatos. Gyakran kellett viszont szerelni az utóbbi időben.
Erre ajánlom
Jó ez dh kivételével majdnem mindenre; eredeti fékek kissé gyengén fognak, úgyhogy csak óvatosan :-)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csabi avatar
Csabi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcso tárcsás bringa, nagy márkanévvel
Hátrány
a fékek, a hajtómü, a gyári gumik
Tapasztalat
80ért vettem, örültem mint majom a faszának hogy van egy gepidám, aztán 2 hét után láttam hátul betongumi van rajta, rájöttem hogy átalakult a nagy terepgumi. itt kezdődött minden. vettem bele kevlar szallagot, 2.40es maxxis gumikat előlre, hátulra, elestem, az alivio hátsó váltó szörnyethalt, cseréltem xtre, gondoltam legyen párja, kicseréltem az elsőt is xtre, ekkor mondták a gyári hajtómüvel kész vicc lesz az xt. jo. vettem rá deore hollowtec octalinket xt monoblock-al, aztán ritchey kiegészitőket, aztán az egész fékrendszert, bowdeneket, avid bb7es tettem rá. 185 mm. nyereg csere, kormányszár csere. most a villa következik mert télen bizony meg sem mozdul. szoval gyárilag csak a váz, meg a 2 felni jó belőle. igy már oda lehet tenni vele, kibír mindent. és hát ez egy gepida, ami márka, és nem utolsok között van. teljesitményt és árat lent a gyári összeállitásra értem.
Erre ajánlom
bárkinek városba, erdei turákra
Ennyiért vettem
80.000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kovács péter avatar
kovács péter
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
vegyed meg mert atom jó bringa
Hátrány
nincs rá pénzem
Tapasztalat
Mindenkinek csak ajánlanám a Gepida bringákat.Szerintem nagy gondossággal rakjuk össze ezeket a gépeket.Mind a gyártás technológia mind a tervezés sok fiatal munkája,sokan csak a bevásárlóközpontokban látják a terméket halom számra,ahol össze vissza vannak dobálva,Nállunk minden bringának lelke van. Minden alkatrészbe teszük egy kis életet.ÜDVÖZLETTEL SMURF
Erre ajánlom
Legfőképp annak ajánlanám aki szeret minden akadályon brutálisan végigszántani.Az eggyetlen akadály az emberi gyengeség.Ez averda mindenre képes.
8 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gepida ŐRÜLT avatar
Gepida ŐRÜLT
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős masszív az egész bringa de főleg a váz!Jól irányítható és kőnnyű.Szinte mindent kibírt alattam kisebb ugratások,mindenhol elment mindent kibírt bármilyen terepen megyek vele.A teló is jól mozog bár elég puha,a felni is jól bírja a hátsóba lett egyszer egy elég duva nyolcas.
Hátrány
Mint már mondtam a teló elég puha de ezt lehet szabályozni és kikapcsolni.Nekem már az első hónap után szervizelni kellett az első tárcsaféket, volt első,hátső bowdencsere és egy első fogaskerék csere.Sokat kell vele foglalkozni,ápolmi.Az eredeti gumik könnyen,gyorsan kopnak
Tapasztalat
Összeségében ez egy nagyon f@asza kis bicó!!Kategóriájában a legjobb.Szinte mindent kibírt nem bántam meg hogy megvettem.Mindenkinek ajánlom!! Ja,és jó vele végigvonúlni az úton mert megbámúlnak!
Erre ajánlom
Túrázgatás,hülyülés,terepezés,street,kisebb ugratás!!
Ennyiért vettem
96ezer
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bali avatar
bali
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
1 hete használom még csak: A váz erősnek tűnik, a teló kellemes meglepetés. A váltó precíz. Az ülés puha, van aki ezt szereti.
Hátrány
A pedál már 150 km után recseg-ropogott. A fékek bénán fognak, de lehet, hogy egy bovden+hüvely csere, és beállítás után jó lesz. A festés szörnyű, ha ránézek, már attól karcos...
Tapasztalat
még csak pár napja hajtom, vegyes érzelmekkel, de azt hiszem nem okoz csalódást
Erre ajánlom
városban kényelmes, de szerintem túrázgati is hibátlan
Ennyiért vettem
65000 (pici festékhiba)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mik avatar
Mik
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, erős, patka, max 3 lépcső jöhet, zmaxos gumival az erdőben is, közepes lejtőn, jól érzi magát. Városban kitűnő, napi használatra ideális. Ha teflonossal kenegeted, Nincsen lánc/bowdenszakadásod!! Ápold ezeket télen akár naponta is!
Hátrány
Lejtőn a fékerő kicsit kevés, ülése borzasztó, de még nem kopott el a cserére, sajnos... Cro-mo váz általában erős, de a hátsó-alsó villa megadta magát. Első agy Parallax - ézért Deore csere. Sokkal jobb!
Tapasztalat
kiszolgált így kellene 1 új gép: esetleg gepida alboin 500, full deore
Erre ajánlom
Városban aki trükkösen gyorsan halad, apró távokra, nem akar sokat költeni, sem vásárlásra sem karbantartásra.
Ennyiért vettem
76000
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gmatti avatar
gmatti
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Váz, felni, hátsóváltó, markolat.
Hátrány
Nyereg(nagyon puha), elsőváltó, gumi(kis tüske is simán kiszúrja), fék-váltókarból tehetek volna jobbat is(Acera v. Alivio)
Tapasztalat
Nagyon masszív a váz, a teleszkóp a fék és a hátsóváltó kellemes meglepetés volt. A gumikat lecseréltem, a következő a nyereg lesz.
Erre ajánlom
Akinek nincsenek illúziói, egy 100 000 FT alatti MTB-hez,annak bármire, nem fog csalódást okozni.
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gepida Boy avatar
Gepida Boy
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Király a felni, a váz erős, terepen nagyon megy!!
Hátrány
Kár hogy nem dirt. (Amúgy nincs más.)
Tapasztalat
Szerintem nem rossz kis keró!!!
Ennyiért vettem
97990
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zánkay avatar
Zánkay
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem tudom még, mert 1 hete sincsen meg, és nem volt még alkalmam csokorba szedni azokat, bár biztos van!
Hátrány
A fékeket saját magamnak kellet belőni, a kötelező garanciális átvizsg. után. A pedál nem szereti, ha erölködöm vele, csak úgy a vasárnapi bicajozás tetszik neki :)))
Tapasztalat
Szerintem negyon fajsza kis bicóka, bár mostanában nem bringáztam csak régen BMX-el. JÓ!
Erre ajánlom
Én munkába járok vele Pécs város fasza kis F1 minőségű utjain, napi 13-15 km és arra nagyon is jó. Próbáltam már terepen vele, de lett egy tüsi a gumiban :((
Ennyiért vettem
79990
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Valentin avatar
Valentin
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
strapabíró váz, nagyon király a felni és a köppeny.
Hátrány
a hátsó váltóval sokat kell szórakozni, hogy jól működjön. Az első és a hátsó agy nem bírja a nagyobb igénybevételt ( kisebb letörések & lépcsők), de ez még belefér egy ilyen áru kerékpárba. Ami igazán cserére szorúl: -az a teleszkóp( nehéz, keveset mozog, télen befagy és olyan lesz, mint egy m.villa) -a pedál (a műanyag test hamar kikopott, így nem lehet visszacsavarni a fém keretet)
Tapasztalat
nagyon jó az ár/érték aránya a kerékpárnak ha egy kicsit költesz rá, akkor egy nagyon jó kerékpárt lehet belőle kihozni
Erre ajánlom
70kg-ig CC, túrára tökéletes ha költesz rá egy picit( agyak, monoblokk), akkor ugrálhatsz is vele
Ennyiért vettem
52.900
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SeaQR avatar
SeaQR
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Felni, jó kinézet, masszívnak tűnő váz
Hátrány
Váltó, fék, festés, pedálok és a teleszkóp(ezzel kellett volna kezdenem)
Tapasztalat
Az előnyökről: A Rodi FR felnik eddig jól bírták, lépcsőztem, rámpáztam vele, meg sem érezte. A váz első ránézésre erősnek néz ki, de a hátsó alsó villa nemtudom meddig fogja bírni, közelebbről gyengusnak tűnik. Az alapból 2.0-s gumi helyett 2.3-assal hoztam ki az üzletből, így nagyon jól néz ki a citromsárga - fekete kombináció. A hátrányokról: A Promax tárcsafékek nálam folyamatosan elállítódnak, elég neki 10-20 fékezés. Az Acera első váltó eddig rendben volt, viszont a hátsó Alivio nekem 8-10 váltás után úgy elállítódik, hogy alig találok rajta sebességet. Az RST Capa T6 teleszkóp a leggyengébb része a bringának, legkeményebb beállítás mellett is kb 3cm rugóút maradt miután ráültem. Viszont szétszereltem, és a rugók alá tettem tuskókat, így valamennyivel sikerült kikeményíteni. Addig a kis ideig jó lesz, amíg nem veszek rá jobbat. A fém pedálok kb 2 nap után kattogtak, recsegtek, ropogtak, szóval kuka. Ja igen, a váz szép matt sárga színét az egyik első bowden a vételtől számított kb 2 óra alatt lekoptatta. Summa Summarum: Azért nem bántam meg hogy megvettem, még egy kis anyagi ráfordítással egész jó kerót lehet belőle faragni
Erre ajánlom
xc, ugratást jól bírta
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Öreg avatar
Öreg
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó hajtómű és csapágy, merev váz, jó kormány csapágy, az Acera váltó de még mindig jól bírja :) erős a felnik, jó gumik.
Hátrány
Telót már vásárláskor kicseréltettem, az egy rakás sz@r volt, gyenge hátsó agy és tengely
Tapasztalat
A hátsó agy nem bírja nálam a durvázást, elgörbül a tengely és szétpattogzik a csapágygolyó, ezekkel sokat kell pepecselnem. Terepezést jól bírják a kerekek, a hajtómű és a csapágy is. A váltó egy meglepetés, belépő szintű Acera de eddig semmi baja nem volt. Összefoglalva egy olcsó, strapabíró, erősebb igénybevételnél nyilván több karbantartást/javítást igénylő bringa. Lassan 3000 km-nél tartok de elégedett vagyok vele.
Erre ajánlom
Mindenkinek, a nem durva felhasználást elég jól bírja
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

StYan avatar
StYan
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kategoriajaban nagyon jo ar/ertek arany. Ugyanennyiert en anno jo ha CrMo vazat kaptam volna. Az tulzas hogy varosi bájk alapfelszerelesben is jo a konyebb terepekre.
Hátrány
A középrész szr konuszos, acera miatt elegge szeles tipus. Mindenkeppen lecserelendo egy markas monoblokkra ha rendesen akarja hasznalni az ember! A gyari felnik nem erdobe valok rogton csere. A tobbi cucc a kategoriaban jol viselkedik. Egy szarv is hianyzik rola.
Tapasztalat
Hat en mar kurva sok ideje hasznalom ezt a gepet es mondhatom nekme bejott! A váz anyaga 7005os alu kikepzese fasza. Nekem a geometriaja is bejott. Dragabb gepeke volt amr szarabb. Szinte amr mindent lecsereltem rajta amit lehetseges egy bike on szóval full castüma gep! De ami meg nem volt cserelve az a kormany csapagy az fasza.
Erre ajánlom
En elegge harc cc re hasznalom es elegge sok javitgatasra szorul, de mar nagyon hozzam nott es nicns szivem amsikat venni inkabb a felszereleset valtoztattam meg:) meroben jobbra mint a gyari es ugy amr kivalo:) XC re es LE a hegyrol se rossza ha van benne egy telo:)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szani avatar
Szani
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon megbízható; olcsó; az árhoz képest strapabíró, márkás alkatrészek; könnyű és gyors konstrukció
Hátrány
gyenge felnik, a fék is kicsit gatya, hegymenetben talán kicsit kevés rajta a sebesség.
Tapasztalat
Nekem 4 éve megvan és napi 24 órás tekerés mellett is csak max. defektem volt vele (ja 1x szétesett a pedál, de összevarázsoltam és azóta okés)... Viszont terepen tekerni vele fokozottan balesetveszélyes! Ezt a konstrukciót egyszerűen nem arra gyártották. Amúgy rendeltetésszerű használat mellett maximálisan megbízható, jó kis gép ez.
Erre ajánlom
street, aszfalttúra, könyebb terep; DH-ra egyáltalán nem ajánlott
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (56 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • fehér-piros
  • fekete-kék

villa (teló):

Suntour XCM Lockout


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus,

FC-M171 24-34-42/175 mm


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-34


középrész:

FAG 122,5 Monoblock


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TX50


hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Rodi Excalibur tárcsafékes 36 lyuk


első agy:

Gepida Alu tárcsafékes


hátsó agy:

Gepida Alu tárcsafékes


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

26x2.1


Irányítás

kormány:

Gepida Alu 600 mm


kormányszár:

Gepida Alu 90 mm


kormánycsapágy:

Gepida integrált A-Head


nyeregcső:

Gepida Alu 31,6x400 mm


Fék

tárcsafék:
Avid BB5
 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


tömeg:

13.3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Sirmiumra rakható-e gyorsabb hajtás és vékonyabb gumi?
56 válasz
utolsó: 2012. okt.
Gepida Sirmium-ra jó-e a BBB BHS-22 állítható kormányszár?
6 válasz
utolsó: 2012. ápr.
Gepida Sirmium-ba mekkora monoblok kell?
6 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Sirmium termékkel kapcsolatban: