Kellys Majestic mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.02.)
  • Listaár: 495.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

gadventure avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ár/teljesítmény viszonylatban nagyon jó, kiváló egyenes futás, mászó teljesítmény, aszfalton is boldogul. Jó minőségű alkatrészek, igényes kidolgozás

 

Hátrány

geometria kicsit hosszúnak tűnik, az elejét nehéz emelni (ettől viszont mászásnál könyebb lent tartani)

gyári nyeregcső-nyereg gyenge

komolybb használathoz a gyári villa kevés

Tapasztalat

2005-ben vettem a bringát, maraton versenyzéshez. Az akkori felszereltségével a legjobb ára volt. A karbon nyeregcső és az űlés a 85 kilós súlyomhoz kevés volt, hamar feladta, így specialised-ra cseréltem. A villa szintén kicsit kevés volt a versenyzéshez, és kormányról nem volt lockolható, így helyette kepott egy Rock Shox Reba Race-t, ami szintén hibátlanul teljesít azóta is. Az eredeti LX első váltó adta meg magát egyedül (6 év után), TX lett helyette. Két kerékszettel használom, a slick gumival egészen jó az aszfalton is. A hayes nine hidraulikus tárcsafék nagyon bevált, egyetleg gondja, hogy kerékcserénél a féknyerget is állítgatni kell. Ha most lenne itt az ideje újra megvenném.

Erre ajánlom

Amatőr versenyzéshez, off-road túrázáshoz és aszfaltos edzéshez is ajánlom, így ha csak 1 bringát akar valaki tartani, jó kompromisszum.

Ennyiért vettem
270000Ft
Mért tömeg
12500 g
Csatolt képek
Kellys Majestic  2005 mtb
Kellys Majestic  2005 mtb
Kellys Majestic  2005 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

redax avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

időtálló, kényelmes(rugalmas váz, viszonylag jól csillapító első rugóstag) elegáns, jó váltó- és fékrendszer, kiváló ár per teljesítmény arány(én fogyasztói áron vettem, ezért került ennyibe. Azonban akkor (2005) a többi hasonló árfekvésű kerékpárokhoz képest minőségibb alkatrészekből szerelték)

az alkatrészeket külön fogom értékelni. idővel.

Hátrány
trükközni nehéz vele a váz geometriája miatt - nekem 19.5-ös van, egykerekezni nehezebb vele, mert hátrébb van a hátsó kerék felfüggesztése-. a következő hátrányok nem is hátrányok, csak a karbantartás hiányosságainak a következménye -nincs olyan bicikli, amit nem kell gondozni!- első agy (shimano deore m hb525) kb30000jm után kotyogoni utána kalapácsolni kezdett= agy futófelülete szabálytalanul kikopott= nem húztam soha utána, nem zsíroztam. A hátsó agy tökéletesen működött, de a pécsi szervizes megoldotta, hogy ne legyen jó! lsd hozzászólás.egyszer lett bezsírozva.
Tapasztalat
2005 ben határoztam el, hogy veszek egy komolyabb kerékpárt. Egyik ismerősöm egy pesti boltot ajánlott, és ott meg is vettem. Felszereltségileg akkor ennyi pénzért ez volt a legjobb választás. Isteni érzés volt először meghajtani tavasszal a pesti forgatagban. a különbséget nem tudom, vagy csak hosszassan leírni. A cél az volt, hogy egy időtálló, időjárásálló, kínozható kényelmes, és jól kinéző biciklim legyen, ami minden terepre alkalmas, és egyik terepen sem szenved nagy hátrányt. Ezért választottam elsőrugós xc-s bringát. a pénzösszeg megvolt, amit erre max. szánni kívántam. Az elején csak a pedálokat cseréltem ki, mert nem volt kedvem még cipőt is venni. Ezeket a pedálokat 2 év után lecseréltem, mert gagyik voltak a bringához képest .ipari csapágyas cserélhető szegecses -nem tudom kapásból a nevét- pedált vettem 7200ft-ért A pedál egyik párjából kiesett a műanyag stabilizáló, ami a tengelyt akadályozza meg, hogy axiálisan mozogjon. ezért Truativ hussetfeltet vettem használtan, ami összességében jobb erre a célra, mint ami előbb volt. 2,5 év után beállt a manitou axel spice comp 100mm- es villa. Eltört benne egy fém rögzítőelem. Visszavittem a vásárlási helyszínre, ahol 3000ft-ért megcsinálták. Jó is lett kb 1 évig. Akkor elkezdtem vele triálozni. Sokszor bekeményítettem a telót. Megint beállt. Szerviz Pécsett= kiderült, hogy azt az elemet, ami eltört ragasztóval rakták össze, és megint az tört el. 13000ft volt cakli-pakli a szervizelés. Kimentem másnap megint triálozni, megint beállt. Garanciálisan megcsinálták. Azóta tökéletes. 4 év intenzív használat, és minimális karbantartás után kölcsönadtam egy 30kg-al nehezebb kezdő kerékpárosnak, aki súlyosan leélte a gépet. Első agy kotyogott, kalapácsolt, féktárcsák a fémen súrlódtak már, bovdenezés kirojtosodott. Ja és amikor egyszer beállítattam a hátsóféket, akkor súlyosan elbaszták az agyat. nem tudom, hogy miért leflexelték a tárcsarögzítés helyét a hátsó agyon!!! Egyik ismerősöm rendbetette. Anyagár kb 21000ft volt úgy, hogy egy két helyen ingyen beépített használt, de jobb álapotú alkatrészeket - hátsó agy (shimano deore mb m525), hayes 160mm barázdát tárcsa- ezenkívül pofacsere mindkét féknél, bovdencsere, beállítások. Jó lett a bicikli(2009 ősz).Akkor azt állította ,hogy az első agy olyan állapotban van, hogy kb 1 év és kuka. Azóta nagyrészt győrbe tolom, néha terepezek. De mindígis ezzel jártam mindehova.(télen nyáron) Mindent egybevéve kb napra leszámolva 25km tettem bele. Volt olyan hogy egy nap több mint 200-at. az évi 8000-10 000 km ami egy év kihagyással (2008) reálisnak tekinthető. 2010 tél beállta után 2-3 nappal iszonyatosan elkezdett kalapácsolni az első agy. Az utcán mindenki aki 30m-es környezetben volt megnézett mevetően. Óvatosan hazatekertem. Szétszedtem a bringát, és tényleg: az első agy kuka. menthetetlen. A kónuisznak semmi baja, csak az agy. Mint a Duna feneke lekicsinyítve. Ezenkívül berozsdált a lánc. Ami kerék (hátsó) újra lett fűzve az agycsere miatt. ott 3-4 küllő elpattant. ezen kívül semmi baja. eddig 3 pár köpenyt vettem rá funkcionális okokból: maxxis minotaur volt a gyári. Azt lecseréltem slickre (continental zeta)a gyorsaság érdekében. Vettem full terep gumit kimondottan terepezésre (maxis high roller narancssárga csíkos) és az egyik zeta hátul folyton kilyukadt már, ezért vettem continental sport contact-ot (16mm). Az agyakat szeretném kicserélni mindenképp, mert már elhasználódtak, és öregek. meg egy kényelmes nyerget, és markolatot vennék.
Erre ajánlom
városi butulásra, hétköznapi biciklizésre - ha biztos le tudod olyan helyen zárni, ahol nem bántják - hosszútávú túrákra - megfelelő kiegészítőkkel- hegyi kerékpározásra, enyhe dh-ra. És azoknak,akik funkcionális szemmel tekintenek a kerékpárjukra,és nem tekintik státuszszimbólumnak.
Ennyiért vettem
250000ft
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabacsikdani avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon dizájnos, csodálatos teljesítmény, király mászóképesség. A váltó pöcre vált és minden akadás nélkül. Az egész bicikli pihe könnyű tehát könnyen fel lehet kapni akárhol. Az SPD-s pedálok mindenhol jól használhatóak.
Hátrány
Az ülés rettentően kemény. Kb mintha egy vascsövön ülnél de egy idő múlva megszokható (remélem). Az fékek felöl érdekes zaj szűrödik ki 40km/h felett bár ez valszeg csak szervízlési gonnd
Tapasztalat
Jah és még annyi hogy nem árt venni rá egy első sárvédőt minimum ha féltjük a vázat ugyanis a gyári kerék az apró kavicsok 50%át feldobálja és nem hagy valami szép látványt.
De mindezek mellett nem bántam meg a választásomat.
Erre ajánlom
Bárkinek aki szeret biciklizni akár városban akár kissebb dimbes-dombos helyeken.
Ennyiért vettem
209.990
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Boros avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó geometria, jó mászás képesség, megbízható, minőségi alkatrészekkel szerelve. szép külső.
Hátrány

Nekem a Hayes első fékkel gondjaim voltak, lecseréltem végül a fékeket Avid BB7-re.

Az ülés túl kemény, persze versenyzésre van kitalálva elsősorban. Úgyhogy lecseréltem a régi bicómról való bike+ üléssel.

Így már tökéj. 

 

Tapasztalat

Nagyon jó ár/érték arányú gép. jó alkatrészekkel szerelve, viszonyítva a többi ebben az árkategóriában előforduló biciklihez viszonyítva.

Jó teleszkóp, lx cuccok (első váltó, váltókarok, hajtókar) xt hátsó váltó (bár ez csak üzleti fogás), jó mavic felni (0 db nyolcas eddig), jó agyak. A fék is jó, valószínű én kikaptam egy gyári hibásat (ezt meg is mondták a szervízben) 

Egyszóval egy könnyű, strapabíró és design-ra is szép bicó. Szeretem nagyon!

Ráadásul sikerült kifognom egy őszi akcióban 290.000 Ft helyett 199.900Ft-ért!!!!

A 2007-es modelnél egy kicsit elszálltak árban, a 2008-as modell viszont jónak tűnik kb. 70.000Ft-tal olcsóbb a tavalyinál, bár a telótól tartok. de minden más maradt kiváló.

Erre ajánlom
Aki hajlandó egy kicsit több pénzt kiadni, hogy egy nagyon megbízható kerékpárja legyen, ami bírja a gyűrést rendesen. Xc, Maraton, All Mountain
Ennyiért vettem
199.900
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balu avatar
Balu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ár érték arányban nagyon jó választás. Vázgeometria kifogástalan, jó mászóképességgel rendelkezik. Az alkatrészeket jól szerelték. A felni jó minőségő és kifogástalan fűzése van. Hátsó váltó jól működik. LX intehrált hajtókar nagyon merev. A teló meglepően jól muzsikál (Manitou Axel Platinum 100 Pop/lock lock out)A Hayes HFX-9-s fékekre nem lehet panasz még túlzás is egy kicsit ebbe az árkategóriába
Hátrány
Fogaskoszorút alacsonyabb kategóriával szerelték mint a katalógusban megadott. A Wellgo 919-s SPD pedál nagyon rossz, nehéz belelépni és kioldani. A Maxxis Ignitor gumik nehezek és a belsők márka nélküli Taiwani gagyik
Tapasztalat
Első benyomásra nagyon kellemes gépet láthatsz, olyan suhanó szarvas ... :-) De a jobb minőség elérése érdekében az alábbi alkatrészeket cserélteme le gépemen: Pedál: Shimano 540; Fogaskoszorú: Sram PG990; Gumik: Specializied Fast trac Pro gumik ( és Scwalbe Black Jack), Első váltó: XTR; Nyereg: BBB, Tárcsák: XTR, Lánc: XT, Els tányérkerekek: BBB (ez megfelel az FSA-nak) Amit jövőre tervezek: teló csere Reba Team Air U-urn-re
Erre ajánlom
Átlagox XC felhasználó minden igényét kielégíti Maratonokra és OX-re teljesen jó. Ha versenyezni szeretnél akkor kicsit rá kell dobni és egy középkategóriás versenygépen csücsülhetsz.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Boda Tamás avatar
Boda Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Nagyon király a teló rugózása, és nem túl drága, egyébként olyan könnyű, amilyen nekem kell, a fék + a váltó jól szuperál, nyakig érő sárban is
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lukiboy avatar
lukiboy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A gyári összeállítás egy részét jobbra cserélve tuti terepre való gép.
Hátrány
Eddig nem találtam, nem ment tönkre semmi idő előtt, fagyban is jól működik a teló, jól irányítható a gép...
Tapasztalat
Amíg el nem lopták egy Gepida Sirmium 2002-es modell volt szintén jelentősen feljavítva, ennél sokkal jobb, mert könnyű, jó megjelenésű, igazi hegyi mountainbike.
Erre ajánlom
Én legtöbbször a Pilisben, Normafa, stb használom, versenyek: Duna Maraton, Terepduatlon, ilyesmi.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kellys Easton Raceforce


anyag:

Ultralite 7005-ös háromszor húzott alumínium


méretek:
  • 17,5"
  • 19,5"
  • 21,5"

 
színválaszték:

piros-fekete


villa (teló):
Fox 32 Float 140 RL,

100mm Fit Remote-Lockout


Meghajtás

 
fokozatok száma:

3x10


Kerék

felni:

KLS WMX Disc, 32 lyukas


külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,

Performance 26 x 2.10 hajtogathatós


Irányítás

kormány:

KLS Master


kormányszár:

KLS Master


nyereg:

fi'zi:k Nisene Mg


nyeregcső:

KLS Master


Fék

 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

11,90 (17,5")


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Majestic termékkel kapcsolatban: