Kellys Viper SF mtb

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.10.)
  • Listaár: 85.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




GImre84 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

 - Ha valami jó kis akcióban kifogod, olcsó a Viper SF.

 - Jó a vázgeometriája (19.5" vázméret a 178 centimhez).

 - Kifejezetten mutatós bringa a Viper, szép neonzöld.

 - Kormányról lockolható villa.

Hátrány

 - Hajtómű nagyon gyengusz.

 - Első váltó "hulladékvas".

 - Műanyag játékpedál vizesen nagyon csúszik.

 - Mire bekoptak a gyári fékbetétek, a fékhatás töredékére csökkent.

 - Menetes hátsó agy, kevés fokozattal.

 - Hátsó villán nincs tárcsafék felfogatási hely.

 - Rövid végáttétel (42-14, vicc).

Tapasztalat

2011 tavaszán vettem a kicsikét a Bergusonnál, akciósan 73000 Ft-ért, amiért még kaptam hozzá egy Cateye Velo 5-öt, az oldalatokra hivatkozva, ezúttal is köszönet érte!!! Tehát 68000-be fájt, az aktuális 102900 Ft-os listaár helyett. Volt öröm boldogság!

Az elkövetkező majd egy évben csak apró csetreszekre költöttem, vettem rá lámpát, kulacsot tartóval, csengőt, sávédőt, meg ki tudja még mi a francot. Aztán elindultam a lejtőn, elegem lett a műanyag pedálból, meg a Tourney alatti szintű négyszögtengelyes hajtóműből, ami úgy tekeredett emelkedőn a 85 kilóm alatt, hogy a lánctányérok belemartak a láncvillába. Vettem egy octalinkes FC-M430 22-32-44-es Aliviót, Kona Jackshit pedállal.

Féket háromszor cseréltem: '01 Avid SD 7 -> Deore XT párhuzamfék -> Avid SD SL

Nincs valakinek egy Ultimate jó áron? Nincs rá szükségem de jó lenne.

Fékkar: FR5 majd SD7

Az XT fékbe akármilyen fékgumit tettem minddel nyikorgott, csak a felni lehet a hibás.

Lecseréltem a kormány egy szélesebb Truvativ Hussefelt-re, ugyanilyen stucnival, ami meglepő módon 40mm-ről alig egy hónap alatt 60-ra nyúlt... :-)

Aztán egy borús reggelen az általam legútálatosabbnak tartott alkatrész, a sorjás, hajlított lemezdarabkákból ácsolt első váltó is megadta magát. Emelkedőn kijöttek elém, visszaváltáskor beszorult a lánc, a kis Tourney eltekeredett, majd úgy is maradt. A középső tányéron hazatekertem, egy-két mozdulattal helyreigazítottam, de mennie kellett, amúgy sem volt 100%-os amióta megkapta az új hajtást 44 foggal, rajta meg ott virított büszkén a 42T. Jött helyette egy Deore FDM590.

Közeli terveim közt szerepel egy pár új külső, valami jó kis mindenes, Smart Sam, vagy Race King. A gyári Cobrák már kopottak télre, főleg a hátsó. Tavaszig lehet összeszedek néhány alkatrészt, és átalakítom 3x9re ezt a Kellys mtb-t, de lehet hogy nem... Majd megírom.

Erre ajánlom

Kezdőknek, bütykölőknek, közútra, közepes terepre, bármire.

Én mindenre ezt használom, simán csak közlekedni, nagyobb túrákra közúton (na erre rövid a vége), erdőn, mezőn, földutakon, dimbeken-dombokon. Egyszer lejöttem vele tök gyári állapotban még, Kékesről Mátrafüredig a Kékkereszten, haverom azt mondta az van ráírva All Terrain Bike, mit izgulok!? Na arra nem való

Ennyiért vettem
68000 Ft
Csatolt képek
Kellys Viper SF  2011 mtb
Még az elején valahogy így nézett ki
Kellys Viper SF  2011 mtb
Most ilyen
Kellys Viper SF  2011 mtb
Sarasan
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 15.5"

  • 17.5"

  • 19.5"

  • 21.5"


 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

SR Suntour XCM-V2, 80mm


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ31


első váltó:

Shimano TY10


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

VP NonSlip


Kerék

felni:

Kellys Draft 559 x 19, 32L


első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:

Kellys Cobra 26 x 2.0"


Irányítás

kormány:

acél


markolat:

Kellys 2Density


kormányszár:

acél


kormánycsapágy:

VP


nyereg:

KBIX DriveLine PRO-Comp


nyeregcső:

Kalloy


Fék

 
féktest:

APSE


 
fékváltó kar:
Shimano Altus
tömeg:

14.3


Geometria

váz geometria kép
Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kellys Viper SF-be Dart3 vagy más villa 30ezerig, mit ajánlatok?
7 válasz
utolsó: 2012. jún.
179 centihez Kellys Scarpe, Coach, Viper vagy Skarpea X400?
3 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Viper SF termékkel kapcsolatban: