KTM Ultra Line mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2011.02.)
  • Listaár: 195.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

zscs avatar
67 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kategóriájában (s ebben az árban) egy viszonylag könnyű (a 2006-os 12.7kg pedál nélkül), fordulékony és masszív bicajt kapunk. Az összeszerelési minősége pedig példás! (Tudnak valamit az osztrákok;)

Hátrány

Talán a teleszkóp, az SR Suntour XCR az - de sima túrázásra bőven tökéletes az is, csak nagyobb sebességnél kevésbé tűri jól az esetleges úthibákat (pl. kisebb kátyúk) és lyukakat, és a hátsó Shimano LX-váltó néha lassan vált lefelé.

Update @ 2009.05.13: A teleszkóp valóban nem egy túl jó darab. Egyrészt az utóbbi 2 év meggyőzött erről, másrészt amióta tudom, milyen például egy Fox, azóta ez elég egyértelmű számomra. (Egy levegős Rock Shox Tora modellen érdemes elgondolkozni, mint cserén.)

Tapasztalat

Túrázáshoz vásároltam, de gyakorlatilag edzőbicajként használom rövid és középtávokon (25-60 km), 29-31 km/h átlagsebességekkel, Sopron környékén. Az első teleszkóp nem szívleli ezt túlzottan (elég keményen csattog néha), de összességében elégedett vagyok a bicajjal. Egyetlen problémám eddig egy láncszakadás: a Shimano CN HG-53 -as lánc 1100 km után azt mondta, köszöni szépen, de ő "megszakad". :)

Update @ 2009.05.13: a budai hegyeket nem szívleli, így vettem mellé egy AM-bringát. Gyenge pontja a villa, a bicaj egyébként eléggé "egyben van". Az utóbbi időben recseg-ropog a váz, ami kicsit fura volt először, mivel ezt eddig nem tapasztaltam.

Erre ajánlom
Update @ 2009.05.13: Hobbibringázáshoz, túrázáshoz ideális, viszonylag visszafogott terepen ugyancsak jól használható. Keményebb emelkedőkön is próbáltam (mint megtapasztaltam, ide NEM való!), ahol az SPD-pedál nagyon hiányzott nekem (aminek előnyeit a másik bringámon tapasztalom), illetve meredek lejtőkre a tárcsafék módfelett hiányzik (például budai hegyek túraútvonalain, Normafánál, János-hegy, Hűvösvölgy, Hármas-Határ-hegy stb. környékén), mivel tapasztalataim szerint a V-fék pedig 4-5 túra alatt elvásott, illetve egy idő után túlmelegedett, és alig-alig fogott valamit.
Ennyiért vettem
160000
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jaroslaw avatar
20 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon jó vázgeometria,könnyű,olcsó.
Hátrány
az első váltó váltó terhelés alatt dobálja a láncot.Ha komolyabban akarod nyomni cseréld le az első villával együtt!
Tapasztalat
Egy kevés pénzt ha fordítasz rá elég jó kerékpárod lehet.Amit én használtam azon a váltórendszer XT-re lett cserélve,a teleszkóp Rock Shox Tora 318,így már versenyre is mehet.
Erre ajánlom
XC
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gréta avatar
Gréta
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű,aránylag szép,eddig jól birja ( 1 év )
Hátrány
-
Tapasztalat
elég jók eddig a véleményeim,bár nem mintha olyan nagyon megeröltetném a bicajt, de semmi bajom vele :)
Erre ajánlom
xc-cc,gyengébb hülyülés
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KuszLee avatar
KuszLee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
lásd lent.
Hátrány
lásd lent.
Tapasztalat
Szép, jó könnyű, első komoly bringának tökéletes,szerintem simán megéri a 160e, élvezet vele felfele menni Bár ez annak is betudható, hogy ez az első ilyen stílúsu bringa amin ültem, szóval jó vele menni, de én azért maradok dirtnél.
Erre ajánlom
XC, MX
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


villa (teló):

Suntour SF10-XCR LO


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M442


középrész:
Shimano BB-ES25
első váltó:
Shimano SLX
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Wellgo C128


Kerék

felni:

Ritchey Rock Pro, Alu


külső gumi:
Ritchey Z-Max Evolution Comp,

26x2,1


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX
kormány:

Ritchey OE Lowrizer 620


kormányszár:

Ritchey OE


kormánycsapágy:

Ritchey OE Press-Fit integrated


nyereg:

KTM VL-1205


nyeregcső:

Ritchey OE


Fék

 
féktest:
Shimano Deore
tömeg:

12,8


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Ultra Line termékkel kapcsolatban: