KTM Ultra Fun mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 198.550 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Mutyi avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Remek felszereltség.

Erős váz.

Szép fényezés.

Hátrány

A gumik minősége.

A váltók öregedése.

Tapasztalat

5 éve vettem egy ilyen biciklit, kb 8000 kilóméter van benne, a fékek kitűnőek, a váltó öregedik, 2x szereztem defektet.

Inkább Városban használom.

Erre ajánlom

Városi kerékpározás, enyhe terep.

Ennyiért vettem
200 000
Mért tömeg
14000 g
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

p2pking avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Jól néz ki a Narancs KTM szineivel.

- Könnyű, de erős szép heggesztések a vázon, bevonattal szépen csillog.

- Első teleszkóp eddig jól adja, nem olajos ilyesmi.

- A fékek eszméletlenül jól harapnak és nagyon könnyű kezelhetősége első osztályú.

- Hátsó váltó az idő haladtával hangosodik, de szépen vált.

- Lockoutot sosem használtam, de van rajta.

Igazi séta/kiránduló bringa, aki komoly hegymászást szeretne az csalódott lesz, nem neki való az. Kicsit lehet karcolni, de inkább aszfalt és pici föld út, de semmiképpen nem terep.

Hátrány

- A Continental Race King csak úgy gyűjti a defektet. 40 kilóméter alatt 2 defekt, ugy, hogy nem mentem ki a városból. A gumi puncture protection resze egy kalapot nem ér.

- Első váltó hiába kerül állitgatásra 2 - 1 váltásnál néha nem vált le, csak recseg, vagy ledobja a láncot.

- Az ülés atomisztikus tempóban kopik. 2-300 kilóméter megtétele után már a szinek egyenletes masszaként terülnek el az ülés felszínén. Hosszútávon kényelmetlen, már 1 óra után zsibbaszt.

- Hátsó váltó áttételei kicsit elmértek, túl nagy ugrások vannak nekem, pld. a 4 és 5 közé valamint az 5 és 6 közé hiányzik egy fokozat nagyon.

- Felnikre vigyázni kell nem nagyon bírja a terepet a festés.

Tapasztalat

Teljesen látszik, hogy ultra széria belépő modelje. Pont annyit is tud, szép lehet vele tekerni, itt is ott is, de igazán egyik sem fekszik neki. Kényelmesen használható városban, de akkor érdemes aszfalt barát gumit azonnal feltenni. Élménybiciklizésre, kezdőknek, vagy hosszú kihagyás után jó bemeleghítő gép a KTM Ultra Fun, de nem hosszútávra és komoly felhasználóknak.

Erre ajánlom

Gyereknek, nőknek kellemes hétvegi kis élménytekerő gép. Pár kilómétert letekerni, parkig, piknikig, strandra, etc... nagyjábol erre való.

Ennyiért vettem
160000
31 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 38
  • 43
  • 48
  • 53
  • 57

 
színválaszték:
  • narancssárga-fehér
  • antracit-fehér-sárga

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO,

100mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,

FC-M311


első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo C127


Kerék

felni:

Ryde Taurus


első agy:

Shimano RM35


hátsó agy:

Shimano RM35


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus
kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer


kormányszár:

KTM Line AS-009


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-1489


nyeregcső:

KTM Line SP-614 350 x 27.2


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M445
 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

13,5


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Ultra Fun termékkel kapcsolatban: