Precíz, gyors váltó (legalábbis én elégedett vagyok a Deore váltókkal)
Összességében egy jól összerakott bicajnak tartom, messze jobb, mint bármi, amim eddig volt, és az én céljaimnak messzemenően megfelel.
A széria kiegészítők, alkatrészek is jónak mondhatóak, például a nyereg kemény bár, de nem volt vészes rajta egy nap ~10órát tekerni sem.
Eddig nagyjából 1500 kilométert tettem bele, bő egy év alatt, ezalatt két defekten és egy kisebb kerékdeformáción kívül nem volt műszaki hibám.
A teló (RST Gila T8) eléggé fapados, nem csillapított, nincs rajta lockout (néha jól jönne), csak az előfeszítését lehet állítani, viszont cserébe jól mozog a 70 kilóm alatt. Ha komolyabban terepezni szeretnék, ezt cserélném, de nekem így is bőven jó. Igazából a lockoutot hiányolom leginkább.
A fékek (Avid BB5) fognak ugyan, de kicsit többet vártam tőlük. Erre is igaz, hogy nekem bőven elég fékerőt adnak, de komolyabb terepezéshez valami harapósabbat szereznék be.
A kerekek gyárilag Presta-szeleppel voltak szerelve, ezeket nemrég cseréltem normál "autószelep"-re, egy defekt után rájöttem, hogy nem árt, ha a legközelebbi benzinkútnál átalakítóval történő szórakozás nélkül is fel tudom fújni.