Magellan Polaris Sram V mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

nonolada avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az akció keretében vásárolt Magellan Polaris jó ár/érték arányt képvisel szerintem.

Terepen van igazán elemében.A természetbe tervezték :)

Erős,feltűnő,merev váz.

Megfelelő minőségű kiegészítők.

Hátrány

A Rock Shox Dart 2 teleszkóptól mozgásban és állíthatóságban többet vártam.

Ami biztosan cserés lesz rajta: pedálok,ülés,kormánymarkolatok.

2014.05.01.

Eddig meglepő módon jól bírja a hajtómű és a pedálok is :)

A teleszkóp mintha lágyulna,finomabban csillapít.

 

Tapasztalat

Hosszú idő után ismét nyeregre pattantam.Eredetileg egy használt bringa vásárlása volt a cél,de mivel hosszas keresgélést követően beláttam,hogy jobban járok,ha keresek vmi akciós bicajt,így erre esett a választásom.Néztem ilyen bringát használtan is,de mivel költeni kellett volna rá és ahhoz képest azt drágán adták,így úgy ítéltem meg,jobb,ha egy új,garis kerékpár mellett teszem le a voksom.

Rögtön egy 25 km-es úttal kezdtem a bringabolttól a lakásomig,amiben volt aszfalt,macskakő,villamossín,kátyú,földút,erdő és egyértelműen az erdőben élt igazán,ott érezte jól magát :) .

A váz nagyon merev,nem recseg,nem ropog,biztos alapja a bringának.A teleszkóptól kicsit többet vártam.A feszesség állítása nem hoz nagy változást és a rugóút,valamint a csillapítás sem eget rengető,de persze a semminél azért többet ér.Jó pont viszont a kormányról való lockolási lehetőség.Az út során rögtön három alkatrész,amin érzem,hogy cserés lesz: pedálok,ülés,kormány markolatok. Az ülés nekem nagyon kemény,akár csak a markolatok,a pedál pedig érzem,hogy nem lesz egy tartós darab.A hajtómű azonban egész jónak tűnik,a fékek teszik a dolgukat.A hátsó váltó terheléskor időnként lejebb teszi a láncot eggyel,amúgy határozottan működik.A gumik jól tapadnak,igazán terepen vannak elemükben,akárcsak az egész bringa.

Összességében masszív benyomást kelt,feltűnő.A váz jó alap a bővítésre.Tárcsafék előkészítések megvannak rajta,így a fékek esetleges korszerűsítése megoldott.Idővel bizonyos komponensek cserére szorulnak az biztos,de egyelőre megfelelő társnak bizonyul majd a kirándulások és túrázások alatt.

 

2014.04.

Lekerült a bringa a tatai albérletembe,így végre van időm arra használni,amire való,azaz tekerek vele :) Ezen a környéken nagyon jó túrákat lehet tenni.Sok a tó,jó minőségű kerékpárúton közelíthető meg Tatabánya,amely út mentét tavak tarkítják,szóval kellemes környezetben használható a kerékpár.Eddigi tapasztalataim vele: a váltók beállítást követelnek,el lehet velük szórakozni egy darabig,de aztán szépen teszik a dolgukat.A teleszkóp mintha kezdene lágyabban csillapítani.A bowdenek sajna rossz minőségűek,nagyon nyúlnak,érdemes azokat cserélni.A hajtómű és a pedálok meglepő módon eddig jól bírják a strapát,pedig az elején azt gondoltam tuti cserés lesz.A megfelelő és kényelmes tekerési helyzet(ülés,kormány,stucni)megtalálása is időt vesz igénybe legalábbis nálam.Amúgy egyre nagyobb élmény vele a tekerés.A váz nagyon merev,aszfalton nagyon durva,egyértelmű,hogy jobban kedveli a földutat,erdei ösvényeket,terepet.Ott éli igazán ki magát és ott számomra nagyobb komfortot is nyújt.

Erre ajánlom

Laza erdei túrák.

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
hazaúton
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
pihenő
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
erdei út
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gojo avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-árához képest jó minőségű felszereltség(Sram)

-jó geometriájú váz, tartós festés

-jól néz ki, jó az összkép

-megfelelő karbantartással megbízhatóan teljesít

-a gyári összeszerelés meglepően jó, mindenhol van kenés

-sram váltórendeszernek köszönhetően igénytelen ugyan, de csak 1x kell beállítani, és tökéletesen működik, koszra sem olyan érzékeny

-hazai márka

-ár/ érték arányban nagyon jó

Hátrány

-B+ kiegészítők....

-a hajtás és az agyak lehetnének egy kicsit minőségibbek, a pedál az szinte egyből kuka, hajtómű  meg négyszögtengelyes...egyébként rendben van

Tapasztalat

Nekem igazán bevált, és tényleg nem volt még vele komolyabb gondom, pedig egyszer el is csaptak vele, és felszántotta a Váci utat, ennek ellenére egy hátsó nyolcassal megúsztam. Azon lepődtem meg, hogy milyen gondosan szerelték össze gyárilag. Mindenhol jó minőségű és elegendő kenőanyag volt, persze az első 100-200 km után azért szétszedtem és átzsíroztam, azóta is jól gurul. Néhány szerszámmal és egy kis zsírral otthon könnyedén karbantartható, és még csak szervízbe se kell vinni.

Erre ajánlom

A durvuláson kívűl mindenre jó, ugyanúgy városban, mint terepen, persze azt is ésszel.

Ennyiért vettem
80000
Mért tömeg
14500 g
Csatolt képek
Magellan Polaris Sram V  2011 mtb
Magellan Polaris Sram V  2011 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kimi011 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Még csak a teszt körökön vagyok túl 200km-rel
  • Kezdjük a vázzal, a jól meg szokott 6061 aluváz igényes hegesztésekkel. A fényezések is szépnek mondhatóak. Fényezési hibát nem találtam.
  • WTB Felnik fekete küllőkkel B+ agyakkal, az utóbbi egy kicsit gyenge.. A külső úgy szintén WTB.
  • A teló az egyik erőssége. ROCK SHOX Dart2. RST után ég és föld a különbség.
  • Első, hátsó váltók Sram X5. Csak ajánlani tudom. Tökéletesen szép  a váltás a sram karokkal.
  • Még egy amit említenék, Avid Sigle Digit3 FR5 karokkal. TÖKÉLETES. Föleg az elözöekhez képest.
  • Mit Fogok legközelebb cserélni? Talán az első hajtóművet,de majd idővel
Hátrány
  • Semmi.. Talán B+ agyak és hajtómü
Tapasztalat
  • Féltem Sram cuccoktól, mert eddig nem volt hozzáljuk szerencsém. Hosszú utánaolvasgatásnak és kipróbálásnak Sram lett a vége. Jól döntöttem. Nagyon szépen és csendben vált. Akár egyszerre hármat is lehet vele váltani.
  • Már sikerül hóban is ki probálnom a brinyot, ezek a WTB papucsok valami eszméletlen. terepen,aszfalton de hogy hóban is ilyen jó tapadása legyen.
  • Hasonló felszerltségü bringák 170Eft körül vagy felett vannak. Persze ez már 2010es gép. Ezért is lehet jó áron ki fogni, 
Erre ajánlom

Ahogy a gyártó is, én is XCre. Azért csak ovatosan!!!

Ennyiért vettem
93000
Csatolt képek
Magellan Polaris Sram V  2011 mtb
Magellan Polaris Sram V  2011 mtb
Magellan Polaris Sram V  2011 mtb
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Edelweiss avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hosszas olvasgatás és utánajárás után a Sram szettes változatát vettem meg, eddig Shimano-s volt és ki akartam próbálni. ÖRÜLÖK HOGY EZT VÁLASZTOTTAM. A Sram X-5-ös váltókat könnyű beállítani, akár menet közben is, mert a váltókarnál lehet tekergetni közvetlenül :)
Akár 3-at is visszaválthatsz egyszerre.
A min. max. állást (lánc leesése ellen) kell csak magánál a váltónál állítani, de azt úgyis elég egyszer megtenni.

A nyereg pár használat után felvehette az alakomat, mert azóta nagyon kényelmes, nincs rá panaszom.

Az Avid fékkar nagyon határozott, végülis nem műanyag hanem alu.

A kerékbe egy esés után tettem egy centis nyolcast, de pár perc alatt teljesen kicentíroztam, semmi baja nincs.

Hátrány

A rajta lévő pedál helyett ugyan azért az árért jobbat is kaphatott volna.

Amilyen felhasználásra tervezték ezt a biciklit a V-fék szerintem már a maximuma határát feszegeti. Fogok venni rá rendes tárcsaféket.

Tapasztalat
Májer faktor jeles, amíg kijutok a városból, mindenki megbámul :)
A Weirwolf külső guminak túlvilági a hangja betonon :D
Aki ilyesmi bicóban gondolkozik, az ne sokat habozzon, mert az akció nem tart örökké! Ezzel az akcióval (-20% a használt bicajodért) most így tuti hogy a legjobb ár-érték arányú bicikli az üveghegyen innen és túl. ;)
Erre ajánlom
XC, és nem csak én ajánlom hanem a gyártó is. Egyszerűen erre tervezték.
Ennyiért vettem
120.000 Ft akciósan!
Csatolt képek
Magellan Polaris Sram V  2010 mtb
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabben avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mivel a bringa még csak pár napos, így csak előnyeit látom egyelőre, de nagy bizalommal vágtam bele, remélem nem is fog csalódást okozni.

Régebben csak Shimano szettes bringám volt, így a Sram váltó szett-től kicsit fáztam, de eddig nagyon pozitívan csalódtam benne.

A Dart2 villáról sok jót nem hallottam, de mivel ezzel van szerelve alapból így muszály volt kipróbálni, és az előjelzésekkel ellentétben nekem bejön. A LockOut kicsit vicces rajta, mivel zárt állapotban is be lehet mozgatni, de néha nem is árt ilyen aszfalton mint ami mifelénk van. Kell idő a kitapasztalásához meg a beállításhoz, de engem jól szolgál (mondjuk nem is vagyok annyira elvetemült mint egyesek)

Az Avid V fékek is megteszik egyelőre, bár azt le fogom cserélni tárcsára idővel. 

Hátrány
Eddig nem tapasztaltam, ha majd lesz megírom. Talán csak annyi, hogy az alupedál amivel jött az vacak, nem egyszerű rajta maradni, de úgyis rakok rá patentpedált idővel.
Tapasztalat
Az árat tekintve, nem tudom mennyi ideig lehet ennyiért hozzájutni, mivel akciósan vettem, de ennyiért tuti nem kapsz hasonlót ilyen kategóriában.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki hobby szinten szeret tekerni és nem akar egy kisebb vagyont rászánni a vásárlásra.
Ennyiért vettem
120000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22

villa (teló):
Rock Shox Dart 2

Meghajtás

hajtókar:
Truvativ Blaze
fogaskoszorú:

Sram PG950


első váltó:
Sram X5
hátsó váltó:
Sram X5
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

BTS XC Comp alu


Kerék

felni:
WTB DX23
külső gumi:

WTB Weirwolf 2,1 comp


Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormányszár:
BTS XC Comp
nyeregcső:

B+ Ride


Fék

 
féktest:

Avid Single Digit 3


fékkar:
Avid FR 5

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris Sram V termékkel kapcsolatban: