Nagyon szép a váz,szép a formája,kialakítása színe és a hegesztési varratok,3 év garancia a vázra! Deore váltókarok,hátsó váltó,első váltó...nagyon jól működnek!
Ezelőtt full alivio szettem volt,az is nagyon jó volt,de ez lágyabb,halkabb,gyorsabb.
Gumik (WTB All Terrain) jól tapadnak betonon,jól dönthetők,földesúton való tesztelésre még nem került sor. Szerkesztés: WTB gumik vizes aszfalton nagyon könnyen csúszkálnak,a vizet nem igen vezetik el. De földesúton jó volt. Az egybefüggő futófelület miatt nagyon kis ellenállást fejetenek ki.
Bikepositiv hajtómű alaposan megtaposva se produkál jelentős hajlást,bár az 58 kilóm alatt ez el is várható!
Pedál taposófelülete megfelelő,bár gyárilag nem tesznek bele egy gramm zsírt sem,ezt a közeljövőben orvosolom! :)
SZERKESZTÉS: a pedál frankón bekopott,nagyon simán és halkan forog
A WTB SpeedV nyereg nekem 'szokatlan'.
Az egész bringa kicsit nehéz..nekem!
a teleszkopból rosszabbra számítottam,annyira nem rossz,csak nehezen indul meg,utána kitűnően csillapít,nem lehet rá panaszom!
Egyenlőre ennyi.
SZERKESZTÉS: Az ülés ~220 km alatt megpuhult,teljesen jó. A teleszkóp RETTENETES!!!!..most arra gyűjtök,azonnal ki kell cserélni,mert semmi pénzért meg nem mozdul...teljesen beragadt!
A markolatot kicseréltem, a WTB törte a kezem még kesztyűben is!
Az üzletben volt még egy Kona Fire Mountain,csak Acera váltóval,SR Suntour hajtóművel,alivio váltókarokkal,stbstb.
Úgy éreztem,hogy a magellannal többet kapok a pénzemért,és ez be is igazolódott!
220 km alatt,az is városban -eddig ennyit tudok leszűrni!
remélem nem jön elő több negatívum,később szeretném fejlesztgetni,és erre ez a gép tökéletesen alkalmas!
Városi-Erdei döngölt földesutas túrákra,kis továbbfejlesztéssel és pénzráfordítással akár CC/XC versenyzésre!
Ugri-Bugri-ra semmiképp,ez a gép nem arra való!