Mali Python mtb

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 86.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-27 (27 vélemény)
Rendezés

Mikelous avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

nem használtam hosszú ideig mert haveromé és csak kipróbáltam de alapból egy jó masszív bringának tűnik! jó vastag, masszív váza van.

A teló az sztem naon jó, sokat mozog, bár ezzel kapcsolatban majd még írok a hátrányokban. Ha bekopnak a fékek akk nagyon fognak szal kell tudni kezelni őket.

Hátrány

alapból amikor kérdeztem haverom h mennyiért vette, és kipróbáltam a teleszkópot akk arra jöttem rá h a 70-80000Ft ból a teló az kinyom kv 30-40ezret ezért a többi alkatrész minőségében nem vagyok olyan biztos, de amúgy menet közben nem volt semmi kattogás meg semmi ilyesmi.

Még kicsit fura volt, hogy a korány az nekem nem volt elég széles!

(bár ez nem a legfontosabb)

Erre ajánlom
hát főleh 10-20 éves kor között városra vagy közepes durvaságú dirtölöésre
Ennyiért vettem
70-80000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mustangfan avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű váz, de masszív, pár hónap alatt kapott eleget, de egy-két karc jött csak létre a festésen. A gyári felszereléssel is nagyon jól használható, igaz az ülést sűrűn kell állítani terephez függően.  21 sebesség, ez jól jön mert ezzel az áttétellel meg is lehet hajtani rendesen, de a hegymenet is nagyon állat rajta.  A gyári gumi is rendben van, jól kapaszkodik, aszfalton tart, vizesen is(a budai felújított rakpart melletti bicikli úton nem) terepen sem adja meg magát. Ha a tárcsafékek bekopnak kegyetlen jól fognak, a teló ha beindul jó. A pedál masszív és nagyon jól "tapad" . Kényelmes markolat. 
Hátrány
Hmm.. Nem esik jól de van. Alapból Acera váltót raknak rá, nos az inkább 7-es fogaskoszorúra van, elférne rá egy Alivio. Így sajnos könnyen elállítódik. Kb.: 300-400 Km.  A teleszkópnak szerintem kell fél óra intenzív használat mire tényleg f..sza.  Láncleugrás. Erre vigyázni kell, a Cobra-nál is tipikus hiba. Egy rosszabb ugratásnál, leérkezésnél, de nem kell nagyot hibázni és a lánc elől leugrik és a hajtókar és a váz közé szorul, és ehhez erős kéz és ideg, meg ügyes is kell lenni ahhoz hogy roncsolás nélkül kijöjjön onnan. Első váltó ehhez a biciklihez  azért elég gyér, néha gurulsz egy kicsit hátrafelé és a lánc elcsavarja a váltót. Eléggé idegesítő ha nincs nálad imbuszkulcs.
Tapasztalat

Szerintem nagyon jó bicikli, egy váltócserét azért ajánlok, meg talán a fék is jobban jár egy 180-as tárcsával.  Az Alivio-val precízen kapcsol, városban nagyon jól lehet manőverezni, padkázni, terepen nálam nagyon megálja a helyét, hegyről le azért szoktuk adni neki rendesen, túlélt egy pár idegrohamot is meg egy-két felejthetetlen esést, semmi baja. Árkategóriában nagyon jó. Szerintem ha két garnitúra kereket tartanánk hozzá, egy terep egy aszfalt, akkor lenne az igazi. Persze anyagilag ez már.... 

Erre ajánlom
Saját tapasztalat alapján. Igazából vegyes használatra kitűnő, persze bizonyos határokon belül, de terepen,  ugratások, dirt, város.
Ennyiért vettem
73000
Csatolt képek
Mali Python  2010 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én1 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon jó a gyári felszereltség

erős váz

a fékek jól fognak

kerekek is jók

jó geo

a váltónak jó a láncfeszitése

szép festés

a gyári külsők nagyon jók 

Hátrány
a fékeknek be kel kopniuk
Erre ajánlom
dirt/street enyhe dh
Ennyiért vettem
79.000-
Csatolt képek
Mali Python  2010 mtb
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

duckfather avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szép kinézet, erős (2009 mali, szerintem a mali 2009ben nagyon nagyot alakított) jó teló ( XCM V2 ez lényeges, a v2 sokkal jobb a simánál)

Tektro fék :S -az enyém beszart de az ővé hibátlan és mind2en u annyit használjuk-  a váltó nem csörög nem kattog...

szerintem semmi hibája nincs, de 

Hátrány
a stucni tipikus XC, én cserélném, kormány rövid, és olyan rohadt nagy a hátsó villa hogy egy 26×2.5 is bemenne oda, nem értem hogy mért nem lehetne olyat bele rakni, vagy legalább egy 2.35-2.4 est.. (persze nem a villával van a baj, hanem a gumival :D ) Ezeken kívül semmi hiba...
Tapasztalat
Haverom bicója, de elég sokat mentem már vele :D Kemény dörtön nem tudom hogyan állja sarat, de minden biciklit tönkre lehet tenni, még a legdrágábbakat is... Ár érték arányban (ebben a kategóriában) szerintem ez a legjobb... nem biztos hogy egy mongoose tovább bírja... (XCM V2 Vs. RST = XCM fasza, jól működik, de nem tom hogy mennyire strapabíró, RST gagyi s*ar de nem törik de nem mozog semmit, jól mozgó RST-t még nem láttam, biztos van ,de szerintem nincs! :D )
Erre ajánlom
Dirt street, ha az emlitetteket cseréled, meg egy dj3 se ártana, de szerintem a v2 se olyan rossz... jó kezdő bicikli... persze nem egy kona shred meg ilyesmi, de van nála rosszabb is ami dirt canga, nekem bejön... Ja meg persze XC, túrázgatni, a finom V2 miatt akár mire szinte ( kivév persze a DH/FR Endúró)
Ennyiért vettem
Bolti ár
Csatolt képek
Mali Python  2009 mtb
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Blackrulz avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

egy évnyi használat után visszanéztem hogy leírjam a tapasztalatokat, hátha valakinek még hasznos lesz.

 előnyök között még mindig megemlíteném a vázat, iszonyat sokat kapott, de kisebb karcokon kívül semmi baja, a levegőben könnyű irányítani, stabil.

 a gumik bírják, nem kopnak nagyon, a fékek pedig még mindig a gyári betétekkel futnak, kb 40%-osak pedik kapnak az arcukra rendesen.

Hátrány

a teló minimál dirt mellett is beadta a kulcsot, ha minden igaz az előfeszítés volt a gyenge pont, lassú lépcsőzés (40% fék kb, álló helyzetből indulva, gyak gyökkettővel lefele) közben reccsent majd csörögni kezdett, javítható végülis. teló városban még nyáron is merev villa, alig mozog, dirtre, kisebb padkákról le viszont szépen elindul és csillapít is.

 a pedál viszonylag alacsonyan van, én mindenen elakadok, ha nem figyelek egy nagyobb kanyarban is elemeli a keró seggét a földtől és elkezd csúszni.

 a hátsó agy most kezdett bemaródni, pedig extrém terhelésnek nagyon ritkán van kitéve, a csere mostmár nem húzható sokáig.

egy kis kicsúszás után jobbra dőlt el a keró, a hátsó váltópapucsa úgy elhajlott mintha papírból lenne, kézzel vissza is lehetett húzni, nem egy örök darab sajnos.

a váz nehéz, a levegőben ezért stabil, de csavargatni, forgatni nehéz nekem, a kormány keskeny, ezzel sem lesz egyszerű dolga a vásárlóknak, városban, kocsik között csapatni viszont ideális a mérete.

 

Erre ajánlom
háááát passz. most úgy látom hogy szinte mindent cserélni kéne még a laza dirtre is, én single peedre tettem most át, így nem csörög nem csattog, a teló kuka még városra is, az agyak inkább az egyenes padkamentes világra születtek, a küllők filléres darabok. kis átalakítással városban ökörködni, néha ugratni egyet jó lenne, ha könnyű lenne kiemelni az orrát. azért én még mindig imádom:)
Ennyiért vettem
írtam lennebb
8 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Blackrulz avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
a váz és a fényezés minőséginek hat, a hegesztés masszív, első pillantásra bele lehet szeretni.
a teló szerintem korrekt (xcm) ha hegyre csak módjával viszed ki, nekem nem ereszti az olajat, kimozogja az útját (90 kilóval a nyakán) nem koppant még le.
a gyárilag mellé adott tektro iox tárcsafék teljesen korrekt, persze a belépők között, ha bekopott akkor gyilkos erővel fog, jól adagolható, olcsó bele a betét.
Hátrány
a teló esetleg a dirt agresszív street szerelmeseinek nem lesz elég, a Kenda K877 26x2,10"-os külsők a boltos szerint városban két hónap alatt tükörradiálra küldhető, és viszonylag keskeny is.
a fékbetétet nem lehet rendesen beállítani, kb 200 km ig hallani lehet hogy kicsit hozzáér a tárcsához, nem vészesen amint bekopott ennek vége.
kicsit zavaró csak hogy az ülés csak imbusszal állítható, a kényelmet pedig nem említeném egy mondatban vele.
első átdobó Shimano TY10, ezt inkább nem is kommentálnám. elég "könnyű" darab...
Tapasztalat
szerelem első látásra. igazából azt kapod amiért fizettél. értelmetlen összehasonlítani az igazi dirt bicókkal, tanulni, városban padkára fel le pakolászni isteni.
Erre ajánlom
alapon kis street, ésszel dirt, teló első váltó, felnik+gumi csere után szinte mindenre
Ennyiért vettem
67000
Csatolt képek
Mali Python  2008 mtb
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Oollii avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem 2008-asom van a váz elég fasza erős könnyű ( eddig 2-szer estem neki fának elég durván:D de semmi baja) teló is kibírható de én nekem alapból nem oylan van mint a képeken mert nekem 90mm de azért lecseréltemxD
Hátrány
A telő nekem nem jött be ezért vettem egy rock shox-otxD A gumi kalap szar (vékony) vettem 2 számmal nagyobbat(maxist:D)De az égész kereket le kellet cserélnem mert gyengék a külők.
Erre ajánlom
Ha gyárit veszed meg és nem alakítod át akkor enyhe dirt/street
Ha hasonlóan alakítod átmint én akkor viszont dirt és enyhe dh
Ennyiért vettem
70000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Saimonsais avatar
Saimonsais
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
a váltója valahogy nekem nagyon fekszik iszonyú kezes és dinamikus, full-Deore szett
Hátrány
a telóról nem tudok rosszat mondani de van vele kapcsolatban valami rossz érzésem ... a gyári michelin gumi kb 1hónap alatt tükörradiál lett -és semmi több-
Tapasztalat
korábban írták, a küllők valóban gizdák is de szerintem erősebbek is mert eddig még nem igényelt centirozást ...
Erre ajánlom
túrázni rettentő jó. Az ember feldobja rá a málhazsákot kiteker mondjuk Ausztriába az egész málhát ledobja egy kempingben és már mássza is a hegyeket ... én városba is használom, de igazából sajnálom nem való az neki és alig merem kinthagyni akárhol ...
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BugaJakab avatar
BugaJakab
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Ezért az árért(117e akciósan) a full Deore sztem egyedülálló.
Hátrány
A váz lehetne picit rövideb, mászásnál előnyösebb lenne.
Tapasztalat
Első komolyabb mtb-m, teljesen elégedett vagyok vele.
Erre ajánlom
XC ezerrel.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

att avatar
att
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
megjelenés
Tapasztalat
teljesen jó bringa. eredetileg michelin gumikkal kaptam, de nagyon hamar elkoptak, amúgy hibátlan
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

A-tti avatar
A-tti
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Még csak most vettem, de jó pár bringát kipróbáltam (wheeler, mongoose, merida), de ez ár/érték viszonyban főleg, hogy akciós volt a Maliban, verhetetlennek bizonyult. Jó benne, hogy fejlesztés nélkül is hibátlan bringa.
Hátrány
Még nem tapasztaltam, csak az volt bosszantó, hogy nem volt beállítva a váltója, de ez nem a bringa hibája.
Tapasztalat
Azt hiszem mindent elmondtam.
Erre ajánlom
Azt hiszem, hogy ez egy felső közép kategória lehet, annak sem utólsó aki fel szeretne tűnni, mert a 24 küllős vuelta kerekeket bizony megnézik :-) egyébként más haszna nincs.
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Morpheus avatar
Morpheus
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sztem egy elég jól összerakott gép, mindenképp megemlítendő a teljes Deore felszerelés rajta. Alkalmas arra hogy a városban császkáljon vele az ember és hogy kiröffenjen vele egy kis hegy mászásra. Ezidáig semmi nem szorult cserére rajta pedig eléggé nyúzva van. Bírja a strapát.
Hátrány
Nem annyira jó teló, de aki nem annyira érzékeny rá annak jó.
Tapasztalat
Full oltós a cucc, biztos észrevesznek rajta :)) Eddig elég jól megy nincs vele gond. Ha kicsit kisebb vázzal veszi az ember akkor jó triálozni is. Így meg elmegy hegygyűrőnek. Mindenképp érdemes megfontolni....
Erre ajánlom
Talán kezdő kerósoknak akik vmivel elindulnának, és szánnak rá pénzt.
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-27 (27 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


villa (teló):
Suntour XCM-V3 HLO

Meghajtás

hajtókar:

ProWheel forged aluminium triple


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:

Shimano TZ07


középrész:

VP


első váltó:

Shimano TY10


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo alumínium


Kerék

felni:

Alex Z1000


első agy:

Aluminium QR


hátsó agy:

Aluminium QR


külső gumi:
Kenda Komodo

Irányítás

kormány:

hajlított acél


kormányszár:

aluminium Ahead


kormánycsapágy:

Acél 1 1/8 A-head


nyereg:

Velo Sport


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Promax


fékkar:

ProMax


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mali Python villanyak milyen vastag?
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
Hány kg egy Mali Python? Dirtre alkalmas? mit cseréljek rajta?
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
Mali Python 2010 + BBB BHP-21 összeszerelés
2 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Python termékkel kapcsolatban: