Merida Matts TFS 300-D mtb

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 199.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

Tekitomi avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- A fékek harapnak, mint állat

-Váz egyszerűen gyönyörű

-Nagyon masszív, magabiztos felépítés

-Az XT váltó teszi a dolgát, soha nem volt vele semmi gond

-Kényelmes széles kormány

 

 

Hátrány

nincs sok, de sajnos a teleszkóp még jóindulattal is a "megteszi" kategória... :/ illetve nekem a kormány markolata (a gyári) kifejezetten kényelmetlen kesztyű nélkül.

Tapasztalat

Összességében egy remek kerékpár, megéri az árát, én kiválóan meg vagyok vele elégedve.

Erre ajánlom

XC, MC, CC     esetleg ha megteheted akkor városba

Ennyiért vettem
160000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nrobby80 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Strapabíró ,"olcsó" nem kell rá költeni, szép esztétikus,

Hátrány

gyenge teleszkóp, monoblokk,pedál,lánc,felni.

Tapasztalat

Ezt a Merida kerékpárt 2010-ben vásároltam munkábajárás céljából, sajnos egy évet 2012 nem sokat tudtam használni. Munkahelyem a házamtól 20Km-re van ezért kellett egy megbízhgató gép elérhető áron. :) Fék váltó tökéletes, Hajtás, monoöblokk kb1000km-t ment el, a gyári pedál kb 100-200km-t a lánc kb 800-1000km-t kb a gumik is ennyit. Ezek lecserélése után tökélesedett a Matts TFS 300-D. A geometriája tökéletes, váz 16.5 ös 165cm magasságomhoz. jól fordúl, lejtőn szépen gurul, egyenesfutása is dicséretes. Bár a teleszkóp így,hogy már közel 15000Km van benne cserére szorúl pedig nagyrészt aszfalton használtam. Imádom!

Erre ajánlom

Kezdő versenyzőnek, túrázóknak, munkába járásra. Ha nem szerelgetni akarsz hanem bringázni! :)

Ennyiért vettem
159000
Mért tömeg
13.1 g
Csatolt képek
Merida Matts TFS 300-D  2010 mtb
Merida Matts TFS 300-D  2010 mtb
Merida Matts TFS 300-D  2010 mtb
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nyekte11 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

könnyű, erős, jól kezelhető a Matts TFS 300-D

Hátrány

Ez az, ami nincs!

Tapasztalat

Ez a bicaj nagyon egyben van, könnyű, erős és masszív. Egyik haverom kölcsön adta egy erdei túrár, hát lefelé kicsit hanyagoltam a fékeket és engedtem és nagyon jól lehet irányítani, ott fordul ahol én akarom!!! ;) csak ajánlani tudom mindenkinek, megéri az árát.

Erre ajánlom

xc, túra biciklizés, vagánykodni, hogy nem campingel jársz.

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biroka avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

szuperkönnyű robosztus váz, precíz, pontos, megbízható váltó - még akkor is, ha tengelyig a sárban taposom neki felfelé, nem gondolkodik, recse-ropog, hanem vált ahogy kell. utána persze megérdemel némi törődést.

kényelmes széles kormány, jó üléspozíció

erős felnik, strapabíró abroncsok

satufékek, hegynek fel-le használom minden nap, nem gondolkodik, fékez akkor is, ha már perek óra lefele megyek szinte folyamatos fékezéssel

szép az egész bringa, mindenki megnézi, megdícséri a Matts TFS 300-D-t

Hátrány

a hajtómű csapágy 1.500 km után egy kicsit kattog, nyikorog, meg kell nézni, hogy mi a hézag vele, egyébként semmi panasz

Erre ajánlom

város, XC

Ennyiért vettem
170.000
Csatolt képek
Merida Matts TFS 300-D  2012 mtb
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

knob98 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagyon könnyű erős merev váz, általában örömmel ülök rá mint ha elszállnék :D

Hátrány

nincs ilyen nincs ilyen nincs ilyen nincs ilyen nincs ilyen

Tapasztalat

ez a bicikli nagyon jó fél éve kaptam azóta kb.:500 km-t mentem vele.

Erre ajánlom

verseny, terep néha városba is közlekedtem vele

Ennyiért vettem
150000
Mért tömeg
7000 g
Csatolt képek
Merida Matts TFS 300-D  2010 mtb
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kuruc avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon erős váz, első-hátsó fék úgy fog, mint a satu, kítűnő a duplafalu felni, széles nagyon jól irányítható kormány. 2008 decemberében vettem, az a szerencsétlenségem, hogy síkságon lakom. A legközelebbi hegység a mecsek, ami 30 km re található. Könnyedén felmehetsz vele az 500 m magas hegyekre is. Imádom azt a robosztus vázat, van amikor nem győzök gyönyörködni benne. Egyébként 17 colosan vettem.
Hátrány

Kicsit zörög a váltó. Nagyon feltűnő, így nagy a lopásveszély, ülést meg kell szokni.

Tapasztalat
Megbízható canga, ha bejárattad nem sok gondod lesz vele.
Erre ajánlom
Ajánlom városi száguldozásra, földesutakra, valamint a hegyekben és nehéz terepen is megállja a helyét.
Ennyiért vettem
150.000 Ft
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hauer Ádám avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, szép, erős,
Hátrány
ár/érték arány : igaz alkudtam belőle még igy is drágálom ezzel a felszereltségel. a kerékszett a másik problémám a konuszos agyak + alex DP17 nahmost annyi vele a gond hogy kanyarban nyetlik a kerék és a tárcsa eléri kicsit a fékpofát . de egy küllőhúzatás segít a bajon.
Tapasztalat
szerinem ez egy tökéletes bringa egy két új cuccot veszel rá PL. pedál  annyira kell vigyázni hogy a súyát ne nagyon gyarapítsuk én lefőkép utcára használom a gumikba mehet a 3.5 bar akkor szinte siklik az aszfalton.  ha vigyázolrá és rendben tartod, arra használod amire gyártották akkor soha sem lesz vele bajod. ugyanis van 1-2 ember aki ieneket ír vagy mond hogy egy kis átalakításal bármire jó nah ez eléggé vicces.
Erre ajánlom
ajánlom utcára, terepre XC felhasználásra. egy olyan bringa amit megnéznek az utcán :D
Ennyiért vettem
155000
Csatolt képek
Merida Matts TFS 300-D  2009 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zazzi avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
formás darab kellemes megjelenés gyárilag jó cuccokkal van szerelve (ja és tavalyi akciós áron kaptam az idei modellt) merev a váz de mint az állat:) remélem ide még írhatok ha majd lesz benne km is:)
Hátrány
kicsit kelletlen volt az első pár km enyhe rotyogás meg mnden ami a bekopásokkal jár,de ezek ugy egy 15-20-as után megszüntek. ÜLÉS vagy inkább ölés legalábbis nekem a géles SR nyereg után olyan volt mintha eggyel több csont lenne a seggemben és ráadásul rossz helyen! (állítolag meg lehet szokni két nap alatt nos én inkább kihagyom a második napot visszarégi) a teló szerintem nem az erőssége de míg birja megteszi csak ne törjön mert attól parázok. ja és az xt-től egy kicsit többet vártam, eddig lx volt a GIANT-omon. Az oldalt elvezetett váltóbowden szét fogja barmolni a gatyáimat, szerintem sz@r helyen van tehették volna alulra vagy belülre de ezt majd eldolgozom. A tárcssában van egy enyhe gyári nyolcas, lessz az még csúnyább is ugyhogy marad. A teló és a felni nem jön ki túl jól a brutális fékerővel tekeri csavarja!! egy kicsit többet vártam egy középkategóriás xc géptől :(
Tapasztalat
minden egy kicsit feljebb kap egy csokor répát az akciós ár miatt is. Remélem a késöbbi véleményezés is ikyen répaesős lesz
Erre ajánlom
Az ajánlás az rá van írva XC de arra nagyon szerintem elbír még egykis ezt+azt de erre született, emellett városi rohangálás. Ritka és mérsékel elsőfékhasználattal!!
Ennyiért vettem
139000
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Chabyka avatar
Chabyka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős váz, fékek és gyönyörű külső!
Hátrány
A teleszkóp lehetne jobb is, de azert kezdetnek elmegy! A felnire bárcsak ne tettek volna matricát, pár erősebb mosás után lekopott és iszonyat ronda lett, mert nem jött le rendesen!
Tapasztalat
Nagyon szép és erős váz, főleg feketében! Nem recseg, nem ropog, pont azt nyújtja amit vártam tőle! A váltók pontosak, ha jól vannak beállítva! :) A festés a kőfelverődéseket nagyon jól bírja! Leginkább suliba járok vele! (suli a Mecsekben, van hegymenet rendesen) Hétvégente pedig irány a természet, főleg GeoCaching, meg haverokkal szórakozni! Fékkel érdemes vigyázni, mert nagyon brutálisak. Volt már egy-két meglepő pilanat, amikor arra számítottam, h majd pár métterrel odébb megáll, aztán hirtelen előbb sikerült!
Erre ajánlom
Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne egy megbízható, tartós kerékpárt! Városban, haverokkal túrázgatni szinte elnyűhetettlen!
Ennyiért vettem
155000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Besenyi Norbert avatar
Besenyi Norbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Erős váz, jó geometria, brutál fékek.
Hátrány
Teló, teló, teló
Tapasztalat
Első komolyabb bringa, azt kaptam tőle, amit elvártam, és amit az ára is tükröz. Korrekt, pontosan működő alkatrészek, brutális fékek, szép külső. A teló cseréle lesz hamarosan, szal az nem volt szempont. Ja, és a nyerget 2 nap alatt megszoktam. :)
Erre ajánlom
XC, városi szaladgálás
Ennyiért vettem
139000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Török Attila avatar
Török Attila
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyü, erös, tekintélyt parancsoló! Feketében vonza a szemeket és erös mint zöldpaprika. Lépcsöt, patkát 300km/h val beveszi!
Hátrány
félted a lopásoktól :)
Tapasztalat
Kiváló kis Gép! Maga a tökéletesség. Csúcsmiőség és ugy megy allattad mintha magát hajtaná. Könnyü (jol van na, viszonylag) gyönyörü a kinézete és tekintélyt parancsoló! Olyan bringa, melyre mindeki odanéz a lámpánál, még az is, kit hidegen hagynak a biciklik.
Erre ajánlom
Hát, elsősorban C&C bicikli, de városban, terepen és túrán egyaránt megállja a hellyét!
Ennyiért vettem
147.155 Ft
27 olvasó 52%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Matts TFS comp-D

  • EGG-Shape fejcső kialakítás
  • TFS Technológia (sajtolási eljárásokkal készített váz)

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14,5"
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"
  • 24"

 
színválaszték:
  • Selyemfényű fekete (Team zöld felirat)
  • Fehér (Fekete-kék felirat)

villa (teló):

Suntour XCM-HLO

  • 100 mm rugóút
  • Lockout

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Alivio,
  • FC-M430
  • 44-32-22

lánc:
KMC 410,

KMC Z99


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,
  • CS-HG20
  • 9S
  • 11-34T

középrész:
Shimano BB-ES25,

Octalink


első váltó:
Shimano Acera,

FD-M390


hátsó váltó:
Shimano SLX,

9S


 
fokozatok száma:

3×9


pedál:

XC Alu


Kerék

felni:

Merida Comp D


első agy:

Disc-F Alloy


külső gumi:

Merida Race

  • 26×2,1"

Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio,

SL-M430


kormány:

Merida comp OS

  • 640 mm széles
  • 25 mm emelés

markolat:

Merida Double


kormányszár:

Merida Comp 1 OS 10

  • 31,8 mm befogó
  • 10° emelés

kormánycsapágy:

A-Head OS


nyereg:
Merida Juliet Comfort,

Merida Sport


nyeregcső:

Merida Comp SB12

  • 31,6 mm

Fék

tárcsafék:
Tektro Draco
 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Tektro Draco


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Merida Comp QR nyeregcső-bilincs


tömeg:
  • 14,51 kg (18")
  • Váz: 1,88 kg (18")

Geometria

váz geometria kép
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Merida Matts TFS 300-D
10 válasz
utolsó: 2015. feb.
Merida Matts TFS 300-D megfelel kezdő XCO, maraton felhasználásra?
1 válasz
utolsó: 2013. szept.
Merida Matts TFS 300-D ba lehet tenni tapered teleszkópot?
8 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts TFS 300-D termékkel kapcsolatban: