- Fékek bitang jól fognak, az eredeti fékbetétek vannak fél éve, alig kopik, esőben sem hagy cserben ( V-fékes verzióm van. )
- Mindkét váltó egész pontos, és nem csúszkál el idővel, ha mégis pontatlan könnyedén utánaállítható.
- A hajtás bírja a dolgot, pedig nem valami nagymamásan tekerem ( kiv. pedálról inkább a hátrányban)
- A felniken még nem is lazulgattak a küllők, bírja a sok padkát masszívan.
- Kormány nagyon jól használható, stabil, kellemesen széles
- A külső relatíve egész jól bírja a defektet, és morcos hangja van nagy sebességnél.
Alapvetően nagyon jól kezelhető, szerethető, jól összerakott bringa a Schwinn-Csepel Adrenalin Acera, szeretek vele menni. Árkategóriájában kiváló.
- A hátsó váltó feszítése igen gyengéd, kicsit odacsapom a kereket már zötyörög...
- Nálam az egyik pedál sok ideig indokolatlanul kattogott, ha jobban odaléptem neki, ugyan fém, de nem egy ipari csapágyas profi szerkezet, ha masszívabban tekersz érdemes lecserélni. Most már nem kattog (kopp-kopp) , nem is értem min múlik, zsíroztam rendesen mindig.
- A kormány markolata csak egy átlagos gumicucc, mindig tologatom vissza, mert lecsúszkál.
- A külső csak relatíve bírja jól a defektet, 5 tényleg durca tüskéből, mondjuk 3-at megfogott egy alkalommal, de ettől még foltozgatok eleget. (lehet én járok rossz helyeken) A mintázat viszont eléggé terepre termett, szerintem jócskán visszafog aszfalton (tanú rá a pöpec hang olyankor)
Sok hátránya nincs, azok is megoldhatók egyszerű cserével. Jó cucc az Adrenalin Acera, na.
Csak azért 4 répa az Adrenalin Acera, hogy legyen hova tenni a többszázezres bringákat, nálam ez így is csillagos 5ös.
Én városban megyek vele, nagyobb távokat is egyszerre, néha elég nagy sebességekkel, dinamikusabb stílusban. Többet is el tudna viselni szerintem.