Schwinn-Csepel Adrenalin Acera mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 105.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Gimli avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Fékek bitang jól fognak, az eredeti fékbetétek vannak fél éve, alig kopik, esőben sem hagy cserben ( V-fékes verzióm van. )

- Mindkét váltó egész pontos, és nem csúszkál el idővel, ha mégis pontatlan könnyedén utánaállítható.

- A hajtás bírja a dolgot, pedig nem valami nagymamásan tekerem ( kiv. pedálról inkább a hátrányban)

- A felniken még nem is lazulgattak a küllők, bírja a sok padkát masszívan.

- Kormány nagyon jól használható, stabil, kellemesen széles

- A külső relatíve egész jól bírja a defektet, és morcos hangja van nagy sebességnél.

Alapvetően nagyon jól kezelhető, szerethető, jól összerakott bringa a Schwinn-Csepel Adrenalin Acera, szeretek vele menni. Árkategóriájában kiváló.

Hátrány

- A hátsó váltó feszítése igen gyengéd, kicsit odacsapom a kereket már zötyörög...

- Nálam az egyik pedál sok ideig indokolatlanul kattogott, ha jobban odaléptem neki, ugyan fém, de nem egy ipari csapágyas profi szerkezet, ha masszívabban tekersz érdemes lecserélni. Most már nem kattog (kopp-kopp) , nem is értem min múlik, zsíroztam rendesen mindig.

- A kormány markolata csak egy átlagos gumicucc, mindig tologatom vissza, mert lecsúszkál.

- A külső csak relatíve bírja jól a defektet, 5 tényleg durca tüskéből, mondjuk 3-at megfogott egy alkalommal, de ettől még foltozgatok eleget. (lehet én járok rossz helyeken) A mintázat viszont eléggé terepre termett, szerintem jócskán visszafog aszfalton (tanú rá a pöpec hang olyankor)

Sok hátránya nincs, azok is megoldhatók egyszerű cserével. Jó cucc az Adrenalin Acera, na.

Tapasztalat

Csak azért 4 répa az Adrenalin Acera, hogy legyen hova tenni a többszázezres bringákat, nálam ez így is csillagos 5ös.

Erre ajánlom

Én városban megyek vele, nagyobb távokat is egyszerre, néha elég nagy sebességekkel, dinamikusabb stílusban. Többet is el tudna viselni szerintem.

Ennyiért vettem
80 000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Adrenalin


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18

 
színválaszték:
  • Ezüst - Kék

villa (teló):

Suntour XCT V2

  • 100 mm rugóút

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,
  • 170 mm
  • 22-32-42T

hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Vuelta


külső gumi:
Schwalbe Racing Ralph,

26×2,22"


Irányítás

kormány:

Promax alumínium

  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax alumínium

  • 110 mm

kormánycsapágy:

Neco félintegrált


nyeregcső:

Promax alumínium

27,2×350 mm


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

Shimano ST-EF60


tömeg:

14,0


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin Acera termékkel kapcsolatban: