Schwinn-Csepel Adrenalin Acera mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 105.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




annusgabor12 avatar
66 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

olcsó

kezdőknek tökéletes a Schwinn-Csepel Adrenalin Acera

jó vázgeometria

tartós váz

A pontból B pontba el lehet menni veli

Hátrány

az alkatrészek minősége és tartóssága hagy némi kívánni valót magaután

lassanként az egész hajtásláncot ki kellet cserélni

a kerékagyak nem sokat érnek annak ellenére hogy shimanok de természetesen nem xt-ék hanem a leggyengébb amit csak gyárt a shimano

Tapasztalat

van ennél jobb bringa is de nem ennyi pénzért

 

Erre ajánlom

boltbajárni

Ennyiért vettem
76000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Adrenalin Acera  2008 mtb
Schwinn-Csepel Adrenalin Acera  2008 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Adrenalin


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18

 
színválaszték:
  • Ezüst - Kék

villa (teló):

Suntour XCT V2

  • 100 mm rugóút

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,
  • 170 mm
  • 22-32-42T

hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Vuelta


külső gumi:
Schwalbe Racing Ralph,

26×2,22"


Irányítás

kormány:

Promax alumínium

  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax alumínium

  • 110 mm

kormánycsapágy:

Neco félintegrált


nyeregcső:

Promax alumínium

27,2×350 mm


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

Shimano ST-EF60


tömeg:

14,0


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin Acera termékkel kapcsolatban: