Megbízható márka a Specialized és ezt a biciklit elég jó elemekből rakták össze. Sram X4, 8 sebességes hátsó váltó nagyon hasonlít a Shimano Alivio váltóra de annál keményebben és határozottabban vált.A váltókar kényelmes fogású pontos.
Villa: SR Suntour SF8-XCT-V2, 80mm
Kormányfej: Specialized 3D forged, 10 degree rise, 25.4mm clamp
Kormányfejkészlet: Specialized 1-1/8" threadless, loose ball
Felni: Specialized RHD
Első agy: Specialized Hi Lo
Hátsó agy: Specialized
Fogaskoszorú: SRAM PG-820, 8-speed, 11-32t
Hajtómű: SR SunTour, Octalink
Első váltó: Shimano Altus, 34.9mm clamp
Hátsó váltó: SRAM X-4, midcage
Váltókar: SRAM X-4, 8-speed trigger
Fékkar: alu
Nyeregcső: Specialized alloy two bolt
Váz: Specialized A1 Premium Aluminum
A váz nagyon szép sportos a festése nagyon könnyű, DE mivel aluminiumból van elég egyszer eldönteni vagy elesni vele és a váz már be is horpad (én azért tudok rá vigyázni...) . Ez volt jó az acél vázban arról max lejött a festék, bár nehezebb is volt.
Kormány: Specialized alloy, 25mm rise, 640mm wide, 8 degree
A hajlított kormányt még ott az üzletben lecseréltük saját ízlés szerint egy egyenes Gepidára.
Gumiköpeny: Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0", 60TPI
Nincs baj ezzel a gumival ha az ember murván akar biciklizni, de mivel én aszfalton tekerek lecseréltük a 2.0-ást 1.9-es vékony városi gumira.
Nyereg: Specialized XC, Body Geometry
A nyereg 1 kilométer után már iszonyú kényelmetlen, kemény és vékony.
Hogy meddig használtam az jelentéktelen mert még új de valószínüleg nem cserélem le amíg nem leszek 190 cm magas xD. Mindent összevetve megéri ilyet venni de azért kell még rá költeni, nekem már 100ezerbe van.
A pedált mindenképp le kell cserélni (pl.: fekete trapézpedálra) mert az a vékonyszélű pedál hamar szétrontja a cipőnket.
rövidebb-hosszabb túrákra, városi tekerésre, de ugratásokra downhillre vagy dirt-re semmiképp!