Specialized Hardrock mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 128.800 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Krilov avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Megbízható márka a Specialized és ezt a biciklit elég jó elemekből rakták össze. Sram X4, 8 sebességes hátsó váltó nagyon hasonlít a Shimano Alivio váltóra de annál keményebben és határozottabban vált.A váltókar kényelmes fogású pontos.

Villa: SR Suntour SF8-XCT-V2, 80mm

Kormányfej: Specialized 3D forged, 10 degree rise, 25.4mm clamp

Kormányfejkészlet: Specialized 1-1/8" threadless, loose ball

Felni: Specialized RHD

Első agy: Specialized Hi Lo

Hátsó agy: Specialized

Fogaskoszorú: SRAM PG-820, 8-speed, 11-32t

Hajtómű: SR SunTour, Octalink

Első váltó: Shimano Altus, 34.9mm clamp

Hátsó váltó: SRAM X-4, midcage

Váltókar: SRAM X-4, 8-speed trigger

Fékkar: alu

Nyeregcső: Specialized alloy two bolt

 

Hátrány

Váz: Specialized A1 Premium Aluminum

A váz nagyon szép sportos a festése nagyon könnyű, DE mivel aluminiumból van elég egyszer eldönteni vagy elesni vele és a váz már be is horpad (én azért tudok rá vigyázni...) . Ez volt jó az acél vázban arról max lejött a festék, bár nehezebb is volt.  

Kormány: Specialized alloy, 25mm rise, 640mm wide, 8 degree

A hajlított kormányt még ott az üzletben lecseréltük saját ízlés szerint egy egyenes Gepidára.

Gumiköpeny: Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0", 60TPI

Nincs baj ezzel a gumival ha az ember murván akar biciklizni, de mivel én aszfalton tekerek lecseréltük a 2.0-ást 1.9-es vékony városi gumira.

Nyereg: Specialized XC, Body Geometry

A nyereg 1 kilométer után már iszonyú kényelmetlen, kemény és vékony.

 

Tapasztalat

Hogy meddig használtam az jelentéktelen mert még új de valószínüleg nem cserélem le amíg nem leszek 190 cm magas xD. Mindent összevetve megéri ilyet venni de azért kell még rá költeni, nekem már 100ezerbe van. 

A pedált mindenképp le kell cserélni (pl.: fekete trapézpedálra) mert az a vékonyszélű pedál hamar szétrontja a cipőnket.

 

Erre ajánlom

rövidebb-hosszabb túrákra, városi tekerésre, de ugratásokra downhillre vagy dirt-re semmiképp!

Ennyiért vettem
86900 Ft
Csatolt képek
Specialized Hardrock  2009 mtb
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Specialized A1 Premium Aluminum


anyag:

Specialized A1 Premium 6061 Alumínium


méretek:
  • 13"
  • 15,5"
  • 17,5"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:
  • fekete-lila
  • fekete-fehér-piros

villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO

Meghajtás

hajtókar:

SR SunTour XCT


lánc:
KMC X8 99
fogaskoszorú:

Shimano


első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Alex HR 26


első agy:

gyorszáras tengely, tömített golyós csapágyazás, 32H


hátsó agy:

duplán tömített golyós csapágyazás, gyorszáras, 32H


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus
kormány:

acél riser


kormányszár:

ahead


nyereg:

Specialized Body Geometry Hardrock


nyeregcső:

Alumínium


Fék

 
féktest:

V-fék


fékkar:

Alumínium


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Hardrock termékkel kapcsolatban: