Trek 3500 mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2014.10.)
  • Listaár: 129.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Levente148 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem nagyon jól szolgál. Kényelmes az ülés....

Hátrány

A teleszkóp csak kicsit mozog néha. Ez nem baj? Egyébként semmi más.

Tapasztalat

Szerintetek ezzel a biciklivel ugrathatok( trek 3500)?

Erre ajánlom

Fiataloknak biciklizni tanulni tökéletes lehet.

Ennyiért vettem
65000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szásaaa avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes, könnyű vele tekerni országúton és könnyű terepen verhetetlen. Jól bírja azért a nehezebb terepet, meredek ereszkedéseket. Leszoktam vele menni a köves, sáros, gyökeres ösvényről be az erdőbe. A legkisebb "terep" fokozatban lazán elmegy a vad erdőben is, egészen addig, amíg egyszerűen már nem férek el az ágaktól. Aszfalton is nagy király a városban 25 km/h lazán megy vele. 

Mivel a bicajt a mindennapi teendők mellett (munkába-boltba járás, barátnőhöz tekerés, kocsmába be, onnan haza) komolyan nyúzom terepen is heti több alkalommal. Sokat gondolkoztam rajta, hogy eladom, hozzácsapok még valami pénzt és veszek egy komolyabb gépet XC-re, de végül arra jutottam, hogy felesleges. Mert a drágaszág teszi a dolgát rendesen, amit kérek tőle azt meg is oldja alattam.

A kormány kényelmes, az ülés is(25-30 km tekerésig, utána már rohadtul tör). Könnyű vele haladni. Az ember rajta ülve tapintja és érzi a Trek minőséget.

A bicaj jól kezelhető, fordulékony kis 26-os. A városi harcosként cikázni a kocsik és a gyalogosok között könnyű vele.

Ez a fekete-zöld méregzsák szín nagyon jól áll neki.

Hátrány

Jó kis bicajról van szó, de azért elmondom, hogy mi az, amit le kell rajta cserélni azért, hogy egy igazán komoly gépet kapjunk:

- A Suntour teleszkópot, nem egy túl jó teló, bár a dolgát azért teszi

- A V fékeket (amik amúgy szerintem nagyon jók, de azért egy komoly gépen mégis tárcsa legyen)

- A gyári teleszkópra nem lehet tárcsát rakni (szerencsére hátra lehet, ott a helye a vázon)

- Valahogy nem igazán egyszerű vele meredek dombokra felmászni terepen. Ha túl erősen tekerjük vagy elrúg a kerék, vagy feldobja az elejét. Ha meg nem elég erősen, akkor meg azért nem megy fel. Nem tudom, hogy ez a geometria miatt van e, vagy a fogaskerekek rossz mérete miatt. Amúgy a bicaj minden terepen jól viselkedik, egyedül a nagyon meredek oldalakon nem.

- A gyári Bontrager gumik nem túl strapák, se a belső, se a külső.

Tapasztalat

Imádom! Ez a bicaj szerettette meg velem az erdei csapatást az ösvényeken, pedig amikor megvettem, csak egy városban mászkálós bicajt akartam magamnak. Azóta már többet van terepen, mint a városban, pedig kb mindenhova vele megyek. Egyszerűen imádom :)

Erre ajánlom

Város, erdő, mező, XC, mindennapok

Ennyiért vettem
95 000
Csatolt képek
Trek 3500  2013 mtb
Trek 3500  2013 mtb
A semmi közepén
15 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

chester27 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

aszfalt és terepen eggyaránt jól hasít, főleg terepen
a 2012 modell elég jó áron kapható

Hátrány

úgy érzem sújra kicsit nehéz így olykor úgy érzem tekerés közben, mintha menne ez gyorsabban is, de nem megy mert húz a gravitáció

Tapasztalat

Eleve aszfalt/terep gyilkost kerestem. És a színezése fekete/zöld nagyon király. Pár honapja lovagolom de a váltó az 5-ös 4-es be kicsit nehezen akad be, de ezt orvosoltam.2 defektem is volt 1 hónapon belül pedig eddig sosem kaptam. 19.5 méretet használok 179 cm es magaságommal és szerintem tökéletes a mérete hozzám, nem értem miért akartak 21-es ajánlani ott helyben.

Erre ajánlom

Túrázásra, főleg ha az földesútakkal keresztezett, mert azon nagyon jól megy.

Ennyiért vettem
89999
Csatolt képek
Trek 3500  2012 mtb
az első út
Trek 3500  2012 mtb
vasparipa
Trek 3500  2012 mtb
terepen
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bufe avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz

Hátrány

 

fogaskoszorú, váltó, kerék felni, ülés 

 

Tapasztalat

5 éve használom azóta sok mindent cseréltem rajta!

Felni gyenge hamar lesz benne nyolcas, fogaskoszorút is cseréltem, ülés is hamar szétment.

Erre ajánlom

Városi kerékpározás!

Ennyiért vettem
59.000 FT
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ármin avatar
Ármin
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Könnyű a váz, rakni kell rá egy telót és mehet a dirt, street. Legutóbb egy nagy túrát nyomtam le vele. A teszkós bicajosok alig bírták, míg nekem elég laza volt.
Hátrány
Picit gyenge váz. Szar felni, gumi.Kemény és kicsi nyereg. Külön teló kell rá.
Tapasztalat
Egyszer Dirten szétnyílt a váz hátul és bele kellett toldani a tengelybe.
Erre ajánlom
Gyenge streetre kezdőknek, nagyon gyenge dhra. Hosszó közúti túrákra minden korosztálynak.
Ennyiért vettem
50.000 Ft telóval
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aadam avatar
Aadam
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó, könnyű, kényelmes a váz, az 52 fogas hajtóművel lehet akár 40km-es sebességet is tekerni sík terepen, de leváltva a kis tányérra hegymászásnál is megálja a helyét.
Hátrány
Az alapfelszereltsége mindenből a legolcsóbb. (A bringa sem volt drága.) Üzembiztos, de ahogy kopnak a cuccok, úgy cserélem ki jobbra.
Tapasztalat
Összességében egy középkategóriás bringa alapfelszereltséggel, ami még csomagos világjárásra is alakalmas, csak ajánlhatom. :-)
Erre ajánlom
Nekem bevált terepen, és ahhoz, hogy lássak terepet tekernem kell országúton, és ott is bevált. Körbetekertem vele az Isztriai-félszigetet Trieszttől Rijekáig. Mindenre jó. :-)
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tyson avatar
tyson
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon kényelmes testartás
Hátrány
nincs mert aki szeret cajgázni annak mindegy
Tapasztalat
nekem ez van és tökéletes vannak nagyképüek azoknak nem jó de bárki használhatja nem kell vele szégyenkezni és nem is fog cserben hagyni
Erre ajánlom
mindenkinek
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hari avatar
Hari
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
ha jól összerakod a cangát akkor végülis nemrossz....
Hátrány
Nekem személy szerint nem jött be.Az igaz h ha beleraksz egy jó telót, akkor nem olyan rossz, csak az a baj, h amiből kijönne a canga felújítása, abból már vehetsz egy sokkal jobb cangát...
Tapasztalat
már leírtam...Nincs a cangával nagy baj, de nekem nem jött be...
Erre ajánlom
akik csak városban furikáznak, és nem kell nekik teló, meg persze akiknek van pénzük, és nem érdekli őket h mennyi pénzt dobnak ki...
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aligator avatar
Aligator
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon bejön,könnyű és király
Hátrány
---------
Tapasztalat
Nagyon király!!!!!!!raksz bele egy jó telót és vadállat
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Alpha Silver Aluminum félig integrált fejcsapágy, csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal


anyag:

Alpha Silver Aluminum


méretek:
  • 13"
  • 16"
  • 18"
  • 19.5"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Piros
  • Neonzöld
  • Fekete

villa (teló):

SR Suntour M-3030, tekercs rugós, előfeszítési lehetőség, 75mm kerékmozgás


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M131, 48/38/28


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:
Sram PG-730,

12-32, 7 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

TX35


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo műanyag taposó


Kerék

felni:

Bontrager AT-550 36 küllős


első agy:

Formula DC20 au


hátsó agy:

Formula DC27 alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

26x2,0"


Irányítás

kormány:

Bontrager Riser, 25,4 mm, acél, 30 mm emelkedéssel


markolat:
Bontrager SSR
kormányszár:

Bontrager Approved, 25,4 mm, 25° emelkedés


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

2 csavaros fej, 31,6 mm, 12 mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:

HL 280 mechanikus tárcsafék


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

EF51, 8 sebességes


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 3500 termékkel kapcsolatban: