Specialized Hardrock mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 128.800 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Tersius@ avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy nagyon erős, strapabíró vázat kerestem a magam 90+kilójának. 180 magas vagyok és a 19"os verziót használom, nekem megfelel a mérete. Kellemesen stabilnak és merevnek érzem a vázat, és a geometriája is tetszik. Lefeléknél kellően stabil, felfelé jól mászik, és nincs az az érzésem, hogy leesek a bringáról. Arról nem is beszélve, hogy bár ez egy belépőszintü monti a Specializednél, de már itt is él az örökélet garancia. Remek választás ha építeni szeretnél, mert a váz ha arra használod amire való (XC) akkor elpusztíthatatlan. Én mádom :-)

Hátrány

Én építeni vettem a vázat de mivel vázat nem találtam így bringával együtt vettem. Nekem egy 2012-es évjáratú van, de ez  a 2010-es évben jött ki. Full Deore, V-fékek, Rock shox dart 2 teló. Az alkatrészek olyanok amilyenek... a Deore hajtás-váltás nem rossz, sőt kezdőként kifejezetten jó. Bár ha volt már XT-d, XTR-ed vagy Sram X9-X0-d akkor ez kevésnek tünhet. A kerekek nem rosszak, de nem értem az első kereket miért kellett egyenesen fűzni??? A 90 kilóm alatt tekeredik ha nagy sebességgel fordulok. A fékek megfognak ha meghúzod őket. De ezek nem arra valók, hogy az erdőben 30-40 km/h-s sebességnél a sárban megállítsanak, csínján kell velük menni.

Tapasztalat

Nekem nagyon tetszik. Nem rossz a gyári felszereltsége sem, szerintem ennyi pénzért amennyi ez volt újonnan sokkal gyengébb bringát lehet venni. Ha komolyanbban XC-zelakkor a legtöbb alkatrész cserére szorul majd de a váz az ha arra használod amire való, elpusztíthatatlan. Összességében nem rossz bringa, sőt kifejezetten jó, de amire én akarom használni arra kevés ez a felszereltség és ezért fogom építeni. Ha a felszereltséget pontozom akkor az 3 répa, ha a vázat akkor az 5 répa. Kellően jól felszerelve jó XC versengép is lehet. Én erre vettem, nagyon jó gépet lehet belőle építeni.

Erre ajánlom

Túrázásra, XC/CC akár versenyre is, Light DH/FR/ENDURO bár nem erre való de kis mennyiségben bírja ha csak arra jársz és lemész óvatosan egy ilyen pályán. XC-re tökéletes szerintem.

Ennyiért vettem
70,000
Mért tömeg
12800 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Specialized A1 Premium Aluminum


anyag:

Specialized A1 Premium 6061 Alumínium


méretek:
  • 13"
  • 15,5"
  • 17,5"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:
  • fekete-lila
  • fekete-fehér-piros

villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO

Meghajtás

hajtókar:

SR SunTour XCT


lánc:
KMC X8 99
fogaskoszorú:

Shimano


első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Alex HR 26


első agy:

gyorszáras tengely, tömített golyós csapágyazás, 32H


hátsó agy:

duplán tömített golyós csapágyazás, gyorszáras, 32H


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus
kormány:

acél riser


kormányszár:

ahead


nyereg:

Specialized Body Geometry Hardrock


nyeregcső:

Alumínium


Fék

 
féktest:

V-fék


fékkar:

Alumínium


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Hardrock termékkel kapcsolatban: