Trek 4100 mtb

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 89.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

zoly_92 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

a vaz.....!!

am magaban megeri azt a penzt, habar melyik vaz nem eri meg 5000-ert?
amugy en valakitol hasznaltan vettem a komplett bicot 5000ert, szerintem fogalma sem volt hogy mit ad el. A gyari felszereltsege le volt cserelve, a villa az maradt a gyari, grimeca fekek kerultek ra, mielott megvettem.

tehat maga a vaz onmagaban egy nagy elony: nagyon merev, nekem asszem a 16os van, hegesztesek kitunoek, nagyon megbizhato gep, lifetime garancia(ez mar jelent valamit)TREK, sokkal (!) merevebbnek tapasztaltam mint a wheeler buddy vazam!!!

Hátrány

a villa egy nagy rakas sz@r.

egyebrol nem nyiltakozok, mivel nem gyari szereltseggel vettem.

Tapasztalat
vegeredmenyben a vaz az a legjobb az egeszben.
Erre ajánlom
elsosorban xc, de enyhebb lejtozesen is megallja szerintem helyet egy jo villaval, jah es szerintem birna a kezdo dirtet is(de ki az aki 16os vazzal dirt-ezik)
Ennyiért vettem
5000 Ft
Szerinted hasznos?

Luy avatar
Luy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű!! Szép a váz nagyon!! A geometriájával sincs gond!
Hátrány
Soka kell költeni rá hogy ne keljen életed végéig szerelned!!
Tapasztalat
Szerintem vegyetek egy KELLY'S SALAMANDER -t! Sokkal tutibb!!
Erre ajánlom
Városi küdés!! Nyenge terep!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sorel avatar
sorel
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
biztonságban érzed magad a bringán, zúzhatsz lefelé murvás úton 50-el halálfélelem és nyekergés/kattogás nélkül a váz tuti jó
Hátrány
ha valaki többet használja, a következőkről lesz rossz véleménye: - teleszkóp: észre sem veszed, hogy van. rázós út után fájlalhatod a csuklód - váltó: szintén alsó kategóriás, nehézkes a váltás, ha nem a telótól fájdul meg a kézfejed, akkor a váltó erőteljes igénybevételétől - pedál: műanyag, csúszik rajta a lábad, könnyen letörik róla a fényvisszaverő lapocska és még csúnya is
Tapasztalat
A névről sokat nem kell mondani, mindenki megnézi. Jó nevű gép. Azért ne feledjük, hogy már ezt is Kínában rakják össze, ami sokat nem jelent, hiszen a technológia marad, csak a melósok olcsóbbak, de ha valakinek számít a márka, akkor talán ez még érdekes adalék...
Erre ajánlom
ezzel el lehet kezdeni komolyabban mountizni. úgy tapasztalhatod ki a hiányosságokat, hogy nem kell egy hónap után kidobni, mert elromlott vagy nem működik, hanem amikor anyagilag bírod, szép lassan cserélgeted az elemeket. én versenyekre is ezzel járok, és soha nem hagyott cserben.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TruVativity avatar
TruVativity
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
En tavaly Aug.-ban vettem alap felszereltseggel,a vaz ami mar az elejen megfogott,ha mar annyit mondok hogy 13col akkor kepzelhetitek most hogy nez ki: B+ pipa Truvativ Huss. kormannyal, Sun Big Fat Mammoth,Shcwable Little Albert 26 x 3.5 (brutal vastag, B+ pedal,amit nem najon komalok mert most hasitotta fel a fel terdem,eleg csunyan.
Hátrány
Hatranya.....hat most hogy igy egy kis tunng van rajta talan nincs.Apropo! A tellommal egyatalan semmi baj semmi kotty,repedes,tores es megsugom hogy nem kimelem! Egyelore birja,legalabbbis jobban mint az RST Omini ami masfel honap alatt kotyogosodott meg a haveremnek!!!! Ugyhogy NO COMMENT RST!
Tapasztalat
Szep bike,foleg a 13-as vaz!!
Erre ajánlom
Pfff, hat miutan tettel ra tuningot azutan barmire mert a vaz az birja!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kÁLMÁN PÉTER avatar
kÁLMÁN PÉTER
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Erős váz tűrhető fék
Hátrány
Gagyi telo, szar felni kotyog a hajtókar
Tapasztalat
az árához képest jó!!
Erre ajánlom
street vagy amire akarja
Szerinted hasznos?

[ 4 T T ! l @ ] avatar
[ 4 T T ! l @ ]
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó kis bringa jól néz ki és viszonylag jó felszerelések vannak rajta.Nekem a 2004-es évjáratú van és az sokkal jobb mint ami ott fen a képen.
Hátrány
Nagyon nincsen de talán a felni.
Tapasztalat
Szerintem ez a bringa árba is megfelelő és amire használom arra is.Szerintem nagyon jó kis bringa.A színek kombinálása is tetszik(fekete-bordó).Nem rég kaptam és tökéletesen megvagyok vele elégadve.Egyedűl a felnikbe nem bízok de majd elválik hogy bírja majd.Minden évben szoktam menni az osztályommal biciklitúrára ott majd le fogom tesztelni, hogy túrázásra mennyire alkalmas (pl: hogy a váltók mennyire bírják a megterhelést stb).A bringához visszatérve a váz geometriája nagyon tetszik, és, hogy a felnik feketék az is nagyon király.Magáról a TREK-ről, szerintem a TREK nagyon király márka.A meridákat nemszeretem mert azon kétszeresen megkell fizetni a márkát és nagyon szarok, de a TREK-ek ezzel szemben nagyon királyak.
Erre ajánlom
Én XC-re használom és mindenkinek erre és túrázgatásra ajánlom.Szerintem megfelel ezeknek a követelményeknek.
Szerinted hasznos?

Cyno avatar
Cyno
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Tapasztalat
Ezzel a keróval tértem vissza a biciklis életbe. Gyakorlatilag óutiként használtam minden további drasztikus beavatkozás nélkül (külső cseréje stb.). Ennek fényében… Néha haverral elmentem 3 határ hegyre, de egyébként szigorúan aszfalt. Nem tartom terep biciklinek. A villa szvsz kevés terepre és gyakran kell locsolni. A külsők nem kopnak, de pont ezért esőben csak lightosan. A váltókkal lehet váltani, de ennyi.(érezhetően itt spóroltak) Elöl sys van. A 94-es bringámon is az volt. A kőfelverődés miatt 3 helyen alig észrevehető módon pár mm-en elhagyta a festék a vázat.(AL váz nem fog rozsdásodni) A fekete leves: -A felnik hajlamosak 8-as jegyeit mutatni magukon(a szezon végére profi centirozó lettem) Nem tudom miért, de 2* is „eltorzult” a kerék, a láncvillához ért (nem 8as) –A középcsapágy könnyen koszolódik(olyan hangokat adott már 1000 km után…) A kormánycsapágy is egyre gyakrabban nyöszörög –A hátsó tengelyem eltört kb. 3000 km után Minden felsorolt hiba szvsz könnyen orvosolható, ami nem az meg úgyis garis. Beleszerettem a bringába. Egyértelműen a váz az (egyetlen) előnye a hasonló kategóriás bicokkal szemben. Engem profilból elkapott egy b..i autós :) de a váz meg se nyikkant. Többször estem nem kicsiket de semmi se görbült.(a Richey WCS szarv igen). A konklúzió? Hétvégi bicikliseknek jó választás lehet, de az se vesse meg, aki többre vágyik. Az ára 89e volt. Azzal tisztábban kell lenni, hogy ennyi pénzért (is) talál az ember (sokkal) jobban felszerelt kerot, de arra nem TREK lesz írva.
Szerinted hasznos?

Stone avatar
Stone
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát ez egy rakás szar! 1 éve vettem a bicót. Bele lehet szarni az egészbe. Üléscső görbült... és nem is estem vele úgy, hogy görbülnie kellett volna. Kónuszok bemaródnak, kormánycsapágy szintúgy. Fogaszkoszorú kopik mocskosul, lánc nyúlik. Stucni önmagában fél kiló. Hirtelen több hátrány nem jut eszembe róla. Egyedül a váz, és az ülés ami első osztályú a gépen, s nem szorul több-kevesebb használat, és versenyszerű használat után cserére. Megszerettem a bicózást, a túrázgatást, a keményebb edzéseket, s tudom, hogy egy full LX `felszereltség-szintű` gép alatt nem létezhet jó bicó. Áve Tatáim
Tapasztalat
Ehh
Szerinted hasznos?

Zelenka Attila avatar
Zelenka Attila
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Trek!!! Szerintem ennyi minden élőnye és az, hogy Life Time garanciás a váz!
Hátrány
Az a kerékpár baja hogy túl olcsó és ez a veszte! ->
Tapasztalat
A váz tartós erre a Life Time garancia bizonyíték, szerintem a geometiája is jó. Az az igazság, hogy túl olcsó és nem lehet ennyi pénzért jó gépet venni, de aki 80.000 ft kiad egy kerékpárért annak jó alap lesz a további fejlesztéshez. 76kg vagyok, szerintem az InSync Grind 320-as teló nem mozog úgy ahogy kellene, sajna állítani nem lehet. 1500km után eltörtem a hátsó agyat (menetes)! Hát igen olcsó alkatrészek, a pedál műanyag (No comment). Ezeket leszámítva szerintem ennyi pénzért megérte, szépen cserélgetem az alkatrészeket és nincs vele semmi probléma. Hétvégi kerékpárosoknak kiválló, aki meg belelendűl a kerekezésbe az mindig vágyik a jobbra és úgyis fejleszti a keróját.
Erre ajánlom
Hétvégi kerekeseknek ajánlom, ha többre akarod használni akkor fejleszteni kell!
Szerinted hasznos?

Kovács László avatar
Kovács László
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Meg nem tudnám mondani, de semmi komoly bajom nem volt vele eddig.
Hátrány
stucni meredek, kicserélni. középcsapágy gyenge, monoblokkra kicserélni. pedált spd-re
Tapasztalat
Rendszeresen járok vele edzésre. Kétszer indultam maratonon, Buda, Alpok Alja. Nem szégyenkezem. Felfelé megy, ha tekerem, mint a golyó, nem hiányzik a 27 sebesség fokozat. Lefeléken a merev villa ráz. De! nem kellett egyszer sem kiálni géphiba, defekt, bármi miatt. Defektet csak a városban kaptam üvegszilánk, drótdarab szög, stb. A villát ki fogom cserélni és aztán csak a karban tartás marad. Szerintem örök darab-már, ha el nem lopják.
Erre ajánlom
Városban, túrázásra, maratonokra
Szerinted hasznos?

Zelenka Attila avatar
Zelenka Attila
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó a váz és örökélet garanciás!
Hátrány
Gyenge a felszereltsége.
Tapasztalat
Egyébként meg vagyok vele elégedve. Erre számítottam ennyi pénzért. Aki olcsón tartós kerékpárt akar venni ezt vegye.
Erre ajánlom
Hétvégi kerekezés, túrázás.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Stone avatar
Stone
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Talán így 1 hónap után a gép előnyeként tudnám hozni a következőket: -Jól néz ki -Túl sok gondom még nem volt vele
Hátrány
-Elég gyenge perifériákkal van felszerelve, úgymint váltók, és hajtáslánc. -Kicsit problémás vázgeometria, bár azt hiszem ezt én szúrtam el a vásárláskor, mert foggalmam sem volt hogy mit szeretnék. Sajna most hogy kicsit jobban utánanéztem a dolgoknak, és tudom, hogy körülbelül mire lenne igényem, még kb 40 ezer forintot rákölthetek a gépre mire olyanra formálom amilyennek szeretném látni. Felnicsere, abroncs csere, agycsere... vagy valami ilyesmi, hogy országúton úgy repüljön velem mint az ezüstnyíl. Kb 5 centivel hátrább kívánkozik alattam az ülés is ami rövid távon még nem is... hosszú távon azonban nagyon kényelmetlen tud lenni. Nem tudom hogy fogom még megoldani. A teleszkóp olyan amilyen: Tesco-gazdaságos, de talán ezt a szezont még kibírom vele. Akárhogy nézem, egy olyan gép amelyen úgy érzem magam, mintha nekem találták volna ki, csak ott lesz 200 ezerben a végén. Egyébként ez relatív. Hiszen mégiscsak egy Trek gépen ülök, és ahogy én lassacskán formálom a gépet magamhoz /szűkös anyagiak keretében/ talán majd úgy formál ő is magához engem, és a végén csak jóban leszünk. Így 300km után talán csak azt tudnám mondani hogy még bartátkozunk egymással. :) vagy inkább :)
Tapasztalat
Bla bla... Ha most kellene választanom, és csak egy kicsit lenne több pénzem mint a vásárláskor volt /80.000/ akkor egy Magellán Polarist tennék a magamévá... vagy valami ilyesmi... Easy rider öcsém... Easy rider...
Erre ajánlom
Márkás váz, jólcsengő név. Ha tudod hogy mit szeretnél, úgysem ezt fogod megvenni, ha meg nem tudod, hogy mit akarsz /mint ahogy én sem tudtam/ akkor csak ennyit: ezt ne! Jobbat. Legyen 4300-as, vagy 4500-as inkább. Ha tényleg tekersz, akkor előbb utóbb úgyis arra a szintre kell hoznod a gépet ahol a többiek vannak.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Stone avatar
Stone
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Még passz. Talán a vázra a lifetime garancia. Eddig...
Hátrány
A kormánypipa túl magasra sikeredett, ennek köszönhetően kicsit városias a gép. Pedál műanyag. Filléres dolgok.
Tapasztalat
Igazából 5 éve nem ültem normális gépen, s ma hozták le nekem ezt a darabot. Igérem amint lesz némi tapasztalatom, azonnal szólók. Amúgy 80.000-ért vettem.
Erre ajánlom
Még nem nyilatkozom
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 4100 termékkel kapcsolatban: