- Nagyon jó ár/értek a kategóriájában
-Szinte teljes Shimano Sora R3000-es szett
-Ingyen szerviz jár az első beállítás mellé egy éven belül
-Élettartam garancia a vázra
-Karbon villák
-Jól összeszerelt annak ellenére,hogy "csak egy áruházas" kerékpár
-Sárvédő szerelhető a kerékpárra
-Gyárilag van rajta lapospedál
-Vásárláskor jár hozzá minden ami a KRESZ szerint szükséges (lámpák, prizmák, csengő)
-"Endurance" geometria, tehát hosszabb távon se kell meghalni a kerékpáron
- Azért jó lett volna ha a fékek is passzolnak a Sora szetthez, de B'twin márkás fékek kerültek a kerékpárra.
-Az én modellem Michelin Dynamic Sport gumikkal volt szerelve, ami annyira nem vált be nekem.
-A kerekek kicsit nehezek, de ennyi pénzért szerintem ez rendben van.
2017 tavaszán vásároltam a kerékpárt azért, hogy belekóstoljak az országútizásba. Előtte egy Schwinn-Csepel Ranger Fully MTB-t hajtottam sok éven keresztül, de úgy éreztem nekem valami gyorsabb kell. Amikor vásároltam a kerékpárt akkor jött ki a modell frissítés ami már R3000-es Sora szettel volt szerelve. Igazából nem volt problémám a 3x9-es szettel (12x25 hátul, 50/39/30 elől) amit sokan hátránynak hoznak fel.Teszi a dolgát, vált le-fel szépen ahogy kell. Ezen felül minden más alkatrész(váz,kormány,stucni,első villák,nyeregcső,nyereg,fékek) Decathlonos belső márka, de nekem nem volt problémám ezekkel az alkatrészekkel sem.A fékek kicsit szokatlanok voltak az MTB-s vonal után, de hamar hozzá lehet szokni a jóval nagyobb féktávhoz. B'twin Sport Aero kerekekkel van szerelve a kerékpár (32 küllős) ahogy korábban is írtam kicsit nehezek, de a magyar utakkal simán megbirkóztak, annak ellenére, hogy én se vagyok túl könnyű a 95 kg-os súlyommal. Michelin Dynamic Sport gumikkal volt szerelve az én modellem. Ezek 700x23c méretű külső gumik. Körülbelül 3000 kilométert tettem bele a gumikba. A defektvédelmet átlagosnak mondanám, nagyjából 4-5 defektem volt ennyi idő alatt. Viszont a kényelemmel voltak problémáim, szerintem ha nem tükörsima aszfalton megy az ember vele akkor nagyon ráz a 23-as gumi. Mindenképpen ajánlom a cserét nagyobbra, 32-es méretet tud fogadni a kerékpár (28-as sárvédővel) a gyártó szerint. Én 25-ös gumikkal használtam a későbbiekben amikkel már teljesen rendben volt a komfortérzetem. Mindenképpen ajánlok hozzá egy jó minőségű párnázott kerékpáros nadrágot illetve kesztyűt. Nagyon sokat javít a kényelmen főleg ha hosszabb távra is megy vele az ember(100-km +). Gyárilag egy lapos pedált adnak hozzá amit én elég hamar lecseréltem egy SPD pedálra.
Magam szervizelem a kerékpárt, teljesen amatőrként, nem volt problémám vele. Körülbelül 4000 kilométert tettem a kerékpárba 1 év alatt, ezt főképp nyáron illetve jó időben.Télen edzőgörgővel használtam, de abba hamar beleuntam sajnos.Az én modellem egy fekete/fehér színű koskormányos verzió L-es méretben 185cm magas vagyok illetve 88cm a belső lábhosszam. Nekem kényelmes ez a méret.
Röviden, ha valaki országútiban gondolkozik ez egy nagyon jó kis kerékpár az áráért. De ha esetleg belefér a keretbe én mindenképpen az 540-es modellt venném ami már 105-el van szerelve illetve jobb kerekekkel van.
Gumi méret függő de legfőképpen aszfalt útra, nagyobb gumikkal (28,32) akár olyan terepre is ahova még nem kell MTB.
Igazából egy kis mindenes kerékpár ez attól függően milyen kormánnyal vesszük, de aki ezzel akar belekóstolni az országútiba az vegye bátran meg.Nem kell félni attól,hogy nem Specialized és társai van írva a vázra. Ugyan olyan jó mint a nagy márkák olcsó modelljei, talán olcsóbban is. Ha nem jön be neki a sport az nem a kerékpár miatt lesz szerintem.