Btwin Triban 520 országúti

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 179.990 Ft

Használt Btwin Triban 520 eladó
129.990 Ft
új árához képest: -28%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Zoltán298 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- kiváló ár/érték arány: belépő áron egy belépőszint feletti kerékpár

- Shimano Sora szett

- kényelmes, "slopping" vázgeometria, karbon villa

- korrekt megjelenés

- a vázra szükség esetén csomagtartó is szerelhető, valamint szélesebb külső is betehető, tehát akár gravel kerékpárt is csinálhatunk belőle

Hátrány

- nehéz kerekek

- gyenge fékek

- kemény, hosszú távon kényelmetlen gyári nyereg

Tapasztalat

Első versenykerékpárom, melynek kiválasztásánál fontos szempont volt a kiváló ár-érték arány. A decathlonos bicókra szokás divatból, sznobságból fanyalogni, de több teszten bizonyították, hogy jelenlétük indokolt a piacon, valamint a tulajdonosok is pozitív véleménnyel nyilatkoztak a Btwin márkáról. Aki szeretne az országúti kerékpározás világába belecsöppenni, annak mindenképpen ajánlom ezt a bringát! A kerékpárom L-es méretű, gondolkodtam az XL-es méreten is, de jó hogy a kisebbik méretnél maradtam: a 189 cm-es magasságomhoz ideális (bár a nyereg itt már szinte a maximumom van, valamint a kormányszár bizonyult nekem hosszúnak, a gyári 110mm-est 90mm-esre cseréltem, miután a bikefitting szolgáltatását igénybe vettem). A vázból, üléshelyzetből semmilyen derékfájdalmam nem adódott, aminek nagyon örültem, pedig féltem tőle. A Shimano Sora szettet nagyon szeretem, jó és könnyű vele váltani, a három első tányér nagy tartományt lefed, nagyobb emelkedőket is könnyen lehet vele teljesíteni. A nagyon haladósok esetleg hiányolják majd, hogy a legkisebb fogszám hátul nem 11, hanem 12, de nekem nem hiányzik. A kerékpárral elméletileg túrázni is lehet, mert van a csomagtartónak helye, de ilyen célra még nem használtam. Túrázásnál még az is szempont lehet, hogy szélesebb külsőt is bele lehet tenni, elvileg 32mm szélesség a maximum. Gyárilag egy 22mm széles Michelin Dynamic Sports külsővel adták, ami hamar elkopott, egy 25 mm-esre cseréltem. Ajánlott a magyar utakra a 25mm-es gumi, nincs lényeges különbség sebességben, miközben azért jobb komfortérzetet kapunk. Az úthibákat jól veszi, a kerekek is bírják a gyűrődést, még nem kellett kikalapálni őket, bár nehezek, a gyártó itt érezhetően spórolt. Spórolt továbbá a nyereggel és a fékkel is. A nyereg rövid távon tűrhető, de 100 km felett érezhető fapadossága, ezt az alkatrészt később egy Selle Italia C2 Flow nyeregre cseréltem, amely nem volt olcsó, de megérte. A fék gyengesége normál úthasználat mellett kevésbé érződik, azonban a Normafától a városig legurulva igencsak számolnom kellett a nagyobb féktávokkal. Lejtőkön csak óvatosan vele.
Nagyon megszerettem ezt a kerékpárt, persze vannak hibái, de a kerékpár árából valóban ez a maximum amit ki lehetett hozni.
Én kisebb edzésekhez, amatőr versenyekhez használom. Túrázáshoz egy trekking kerékpárom van, ezért ilyen célra nem fogom használni.

Erre ajánlom

- megtanulni országúti kerékpározni

- edzésekhez, amatőr versenyekhez

7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

6061 T6 sloping alumínium B'twin Sport váz (vegyes geometria) integrált kormánycsapággyal.


anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-piros
  • Fekete-fehér

villa (merevvilla):

B'twin Sport karbonszálas villa, alumínium villanyak, 1"1/8 kormánycsapágy. Rögzítőszemek az első csomagtartó felszereléséhez, max. 9 kg-ig.


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel Once 50/39/30


fogaskoszorú:

SUNRACE 12-25


első váltó:
Shimano Sora
hátsó váltó:
Shimano Sora
 
fokozatok száma:

2x9


pedál:

VP 383


Kerék

első agy:

Aero 32


hátsó agy:

Aero 32


külső gumi:

Vittoria gumiköpeny 700x28


 
komplett kerék:

B’twin Sport


Irányítás

kormány:

Btwin Sport


kormányszár:

Btwin Sport


nyereg:

Btwin Sport


nyeregcső:

Btwin Sport


Fék

 
féktest:

B’twin Sport


 
fékváltó kar:
Shimano Sora
tömeg:

9,75 kg


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Triban 520 termékkel kapcsolatban: