Capriolo Firebird országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 159.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

donikla avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • elérhető árú 

  • kényelmes geometria

  • Claris fékváltókarok kényelmesek, jól működnek

  • a kormány egy "oversize ergo", szerintem jól használható viszonylag hosszú egyenes felsőrésszel

  • a fékek egy normális fékpofával hatékonyan működnek

  • patentszemes gyári lánc (könnyen tisztítható)

  • cserélhető lánctányérok a hajtásnál

Hátrány
  • egy kicsit giccses megjelenés
  • gyárilag rossz a fékkar helyzete a kormányon (könnyen orvosolható csak a bandázs bánja)
  • jó lenne a a kúpos Ahead hézagoló alacsonyabb lenne és inkább lenne egy 3. sima hézagoló gyűrű a jobb kormány beállíthatóság érdekében (de ez már csak egyéni kényelmi probléma)
  • a rövid (108-as) középrész miatt a nagyobb áttételre van optimalizálva a masina, így ha elől kis tányéron van a lánc és a hátsó soron is szeretném letenni a 3 legkisebbik valamelyikére a lánc beleér a nagytányérba, a kistányér + 11-es kerék kombináció garantált láncledobás (tudom keresztbe nem illik váltani, majd megszokom )
  • a gyári stucni szerinten nem outira való, a kormány nem pozícionálható vele értelmesen  (az enyémen már másik egy 60mm-es DIRT stucni volt, valószínűleg rövid volt az előző tulaj keze) 
Tapasztalat

Amit azonnal megtettem: gumicsere, stucni csere, kormány beállítás, fékváltókar pozícionálás, váltó beállítás.
Ami ezután jön: a förtelmesen koszgyűjtő kék bandázs cseréje feketére, illetve az összes bowdenház cseréje feketére, ülés cseréje egy azonos feketére a montimról illetve egy normális fékbetét garnitúra.

Ha egy kicsit is figyel az ember a bringájára, folyamatosan tisztán tartja a hajtást, beállítja a váltókat a fékeket, illetve egy kicsit utána jár annak hogyan is kell a saját testalkatára szabni a masinát máris kategóriákat váltózik a kerékpározás élménye, és a hatásfoka (kormány és üléspozíció, fékváltókar helyes elhelyezése).  Ennek az esetleges költségét is bele kell számolni kerékpár vásárlás árába (ebben az esetben kb +6000Ft volt a használt 80mm-es stucni, új bandázs, bowdenházak, bowdenzárók).

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Capriolo Firebird  2013 országúti
ahogy vettem, még extra rövid stucnival
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tamas983 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hajtáskor csendes.

Fékek lehetnének talán egy picit erősebbek, de ha nem kell vészfékezni akkor tökéletesek.

Remekül gyorsul ez az országúti (montihoz képest legalábbis brutális!)

Fordulékony, könnyű!

56-os vázzal a 181 cm-hez mérten, az ülés tökéletesen pozícionálható.

Gyönyörű, és minőségi fényezés

Felső fogásban a kis váltókarok könnyen, kényelmesen elérhetőek.

Hátrány

Eddig nem találtam, talán a pedálok kicsit olcsó kategóriásnak tűnek.

 

Tapasztalat

Lassan megvan az 1500 km a bringában, tökig eláztam vele, kapott hideget, meleget, de akár csak a sampon reklámban,  még mindig tart, nem fakult a fénye, azt adja amit elvársz tőle. Csak egy kis olajozásra volt szükség az eső után, de tökéletesen átvészelte. A fékek teljesen jók, vészfékeznem még nem kellett, tehát erről pontos tapasztalatom nincs. Belvárosban, illetve távol a várostól is teljesen megfelel az igényeimnek. A fényezése nagyon rendben van.  Eddig kapott néhány patkát, kátyut az út során, de szemmel látható deformációt nem tapasztaltam se az első, se a hátsó gyári felnikben.  Összességében ennyi új információt tudtam adni egy közel 1000 km-es távlatból.

Így továbbra is tartom a maximális répák számát...

Erre ajánlom

Komolyabb versenybringákhoz ezen  kívül még nem volt szerencsém, de az átlag bringákhoz képest nekem nagyot domborított. Így ajánlom mindenkinek aki egy belépő szintű, de minőségi komoly versenybringát tervez. Teljes mértékben megérte az árát!

Ennyiért vettem
159990
Mért tömeg
10.5 g
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabess89 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny

3 hónapja vettem amatőr triatlon versenyzéshez és edzeni. A 176 cm-hez 56-os vázméret passzolt. .Teljesen a gyári felszereltséggel használom azóta is.Cserére nem szorult semmilyen alkatrész.A fékek megfelelnek volt nem egy vészhelyzet is amit meg lehetett vele oldani. .A vásárlás utáni finomhangolások után teljesen megbízhatóan használható. Megbízható szerkezet, hosszabb edzések alkalmával sem volt gondom vele. A gyári gumik pedig meglepően jól bírják, sem éles kő, sem üvegcserép nem hatol át rajtuk. Egyetlen defektem sem volt 1500 km alatt.

Hosszú távon is kényelmes (napi 100-120Km) és jól bírja a mellékutakat is.(több nagy kátyúban is volt alkalmam próbálni!!)

Ha jó és gyönyörű bicó kell elérhető áron akkor mindenkinek ajánlom!!!:-)

Hátrány

NINCS!!!:-D

Tapasztalat

Ár érték arányban kifejezetten jó vétel.

Erre ajánlom

Szerintem földutak kivételével bárhova jó, pl. városba országútra.

Ennyiért vettem
140000
Mért tömeg
10.5 g
Csatolt képek
Capriolo Firebird  2014 országúti
38 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsolt555 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fékváltókar , személy szerint ez az első fékváltós bringám , de nagyon kényelmes. Nagyon jó geometriája, gördülékny és nagyon gyorsan lehet veke suhanni, fékek is kitünően müködnek.

Hátrány

Talán hátrányként a gumikat tudnám felhozni, nekem személy szerint más 2 szer durrant ki, de az is lehet ,hogy az én hibámból :)

Tapasztalat

Még mindösze csak fél éve használom, de nagyon megvagyok elágedve ,mindenkinek szívből ajánlom a Capriolo Firebird-öt.

Erre ajánlom

Váosi harcosként, túrázásra, de leginkább az suhanást kedvelőknek ajánlom.

Ennyiért vettem
140000
Mért tömeg
10 g
Csatolt képek
Capriolo Firebird  2012 országúti
41 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm

 
színválaszték:
  • Piros-fekete
  • Kék-fekete

villa (merevvilla):

Acél, aero


Meghajtás

hajtókar:

Truvatic Isoflow Road 2.0 PS


középrész:
Truvativ PowerSpline,

108/6


első váltó:

Shimano Claris FD-2400


hátsó váltó:
Shimano Sora,

RD-3500 SS


 
fokozatok száma:

2x8


pedál:

FP-906


Kerék

felni:

Kripton X


első agy:

Kripton X


hátsó agy:

Kripton X


külső gumi:
Rubena V80 Syrinx

Irányítás

kormány:

Kripton X


kormányszár:

Kripton X


kormánycsapágy:

FP-H812PL 28.6/44/30mm


nyeregcső:

Kripton X


Fék

 
féktest:

Promax RC-469


 
fékváltó kar:
Shimano Claris
tömeg:

10.8 kg


Capriolo logó

Capriolo márka bemutatás

A Capriolo kerékpárok története 1996-ban kezdődött, a magyar határtól 40 km-re fekvő, szerbiai Topolya városban. Egy kis műhelyben, 3 alkalmazottal és kézi szerszámokkal indult a termelés. Ekkor még nem tudták milyen fogadtatásra számítsanak. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy a befektetett lelkesedés meghozza gyümölcsét, és a márka meghódítsa a szerbiai piacot minőségi kerékpárjaival, sőt a külföldi piacokra is betörjön.

Amikor 2001-ben megvásárolták az első félautomata összeszerelő sort, és az első automata kerékfűző robotot, már tudták, nincs visszaút. A kis műhelyből, folyamatosan bővített raktárakból végül egy új, modern csarnokba költözött a gyár, és a hozzá kapcsolódó raktár és irodák. Immáron 150 embert foglalkoztatva a Capriolo a kisváros egyik legnagyobb munkaadója.

A Capriolo a kerékpárok összeszerelésén kívül vadász, halász és fitnesz eszközök forgalmazásával is foglalkozik. A gyártás folyamatának megszervezése az európai minőségi normákkal összhangban történik.

A Capriolo bőséges típus választéka lefedi a kerékpározás minden válfaját, munkába járástól szabadidős bringázáson át akár az erdei ösvényeken vagy sík aszfalton való profi kerékpározásig. Akár alacsony árfekvésű, akár profi, karbonvázas kerékpárt keres a vásárló, náluk megtalálja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Capriolo Firebird termékkel kapcsolatban: