-
elérhető árú
-
kényelmes geometria
-
Claris fékváltókarok kényelmesek, jól működnek
-
a kormány egy "oversize ergo", szerintem jól használható viszonylag hosszú egyenes felsőrésszel
-
a fékek egy normális fékpofával hatékonyan működnek
-
patentszemes gyári lánc (könnyen tisztítható)
-
cserélhető lánctányérok a hajtásnál
- egy kicsit giccses megjelenés
- gyárilag rossz a fékkar helyzete a kormányon (könnyen orvosolható csak a bandázs bánja)
- jó lenne a a kúpos Ahead hézagoló alacsonyabb lenne és inkább lenne egy 3. sima hézagoló gyűrű a jobb kormány beállíthatóság érdekében (de ez már csak egyéni kényelmi probléma)
- a rövid (108-as) középrész miatt a nagyobb áttételre van optimalizálva a masina, így ha elől kis tányéron van a lánc és a hátsó soron is szeretném letenni a 3 legkisebbik valamelyikére a lánc beleér a nagytányérba, a kistányér + 11-es kerék kombináció garantált láncledobás (tudom keresztbe nem illik váltani, majd megszokom )
- a gyári stucni szerinten nem outira való, a kormány nem pozícionálható vele értelmesen (az enyémen már másik egy 60mm-es DIRT stucni volt, valószínűleg rövid volt az előző tulaj keze)
Amit azonnal megtettem: gumicsere, stucni csere, kormány beállítás, fékváltókar pozícionálás, váltó beállítás.
Ami ezután jön: a förtelmesen koszgyűjtő kék bandázs cseréje feketére, illetve az összes bowdenház cseréje feketére, ülés cseréje egy azonos feketére a montimról illetve egy normális fékbetét garnitúra.
Ha egy kicsit is figyel az ember a bringájára, folyamatosan tisztán tartja a hajtást, beállítja a váltókat a fékeket, illetve egy kicsit utána jár annak hogyan is kell a saját testalkatára szabni a masinát máris kategóriákat váltózik a kerékpározás élménye, és a hatásfoka (kormány és üléspozíció, fékváltókar helyes elhelyezése). Ennek az esetleges költségét is bele kell számolni kerékpár vásárlás árába (ebben az esetben kb +6000Ft volt a használt 80mm-es stucni, új bandázs, bowdenházak, bowdenzárók).