Capriolo Firebird országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 159.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




donikla avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • elérhető árú 

  • kényelmes geometria

  • Claris fékváltókarok kényelmesek, jól működnek

  • a kormány egy "oversize ergo", szerintem jól használható viszonylag hosszú egyenes felsőrésszel

  • a fékek egy normális fékpofával hatékonyan működnek

  • patentszemes gyári lánc (könnyen tisztítható)

  • cserélhető lánctányérok a hajtásnál

Hátrány
  • egy kicsit giccses megjelenés
  • gyárilag rossz a fékkar helyzete a kormányon (könnyen orvosolható csak a bandázs bánja)
  • jó lenne a a kúpos Ahead hézagoló alacsonyabb lenne és inkább lenne egy 3. sima hézagoló gyűrű a jobb kormány beállíthatóság érdekében (de ez már csak egyéni kényelmi probléma)
  • a rövid (108-as) középrész miatt a nagyobb áttételre van optimalizálva a masina, így ha elől kis tányéron van a lánc és a hátsó soron is szeretném letenni a 3 legkisebbik valamelyikére a lánc beleér a nagytányérba, a kistányér + 11-es kerék kombináció garantált láncledobás (tudom keresztbe nem illik váltani, majd megszokom )
  • a gyári stucni szerinten nem outira való, a kormány nem pozícionálható vele értelmesen  (az enyémen már másik egy 60mm-es DIRT stucni volt, valószínűleg rövid volt az előző tulaj keze) 
Tapasztalat

Amit azonnal megtettem: gumicsere, stucni csere, kormány beállítás, fékváltókar pozícionálás, váltó beállítás.
Ami ezután jön: a förtelmesen koszgyűjtő kék bandázs cseréje feketére, illetve az összes bowdenház cseréje feketére, ülés cseréje egy azonos feketére a montimról illetve egy normális fékbetét garnitúra.

Ha egy kicsit is figyel az ember a bringájára, folyamatosan tisztán tartja a hajtást, beállítja a váltókat a fékeket, illetve egy kicsit utána jár annak hogyan is kell a saját testalkatára szabni a masinát máris kategóriákat váltózik a kerékpározás élménye, és a hatásfoka (kormány és üléspozíció, fékváltókar helyes elhelyezése).  Ennek az esetleges költségét is bele kell számolni kerékpár vásárlás árába (ebben az esetben kb +6000Ft volt a használt 80mm-es stucni, új bandázs, bowdenházak, bowdenzárók).

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Capriolo Firebird  2013 országúti
ahogy vettem, még extra rövid stucnival
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm

 
színválaszték:
  • Piros-fekete
  • Kék-fekete

villa (merevvilla):

Acél, aero


Meghajtás

hajtókar:

Truvatic Isoflow Road 2.0 PS


középrész:
Truvativ PowerSpline,

108/6


első váltó:

Shimano Claris FD-2400


hátsó váltó:
Shimano Sora,

RD-3500 SS


 
fokozatok száma:

2x8


pedál:

FP-906


Kerék

felni:

Kripton X


első agy:

Kripton X


hátsó agy:

Kripton X


külső gumi:
Rubena V80 Syrinx

Irányítás

kormány:

Kripton X


kormányszár:

Kripton X


kormánycsapágy:

FP-H812PL 28.6/44/30mm


nyeregcső:

Kripton X


Fék

 
féktest:

Promax RC-469


 
fékváltó kar:
Shimano Claris
tömeg:

10.8 kg


Capriolo logó

Capriolo márka bemutatás

A Capriolo kerékpárok története 1996-ban kezdődött, a magyar határtól 40 km-re fekvő, szerbiai Topolya városban. Egy kis műhelyben, 3 alkalmazottal és kézi szerszámokkal indult a termelés. Ekkor még nem tudták milyen fogadtatásra számítsanak. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy a befektetett lelkesedés meghozza gyümölcsét, és a márka meghódítsa a szerbiai piacot minőségi kerékpárjaival, sőt a külföldi piacokra is betörjön.

Amikor 2001-ben megvásárolták az első félautomata összeszerelő sort, és az első automata kerékfűző robotot, már tudták, nincs visszaút. A kis műhelyből, folyamatosan bővített raktárakból végül egy új, modern csarnokba költözött a gyár, és a hozzá kapcsolódó raktár és irodák. Immáron 150 embert foglalkoztatva a Capriolo a kisváros egyik legnagyobb munkaadója.

A Capriolo a kerékpárok összeszerelésén kívül vadász, halász és fitnesz eszközök forgalmazásával is foglalkozik. A gyártás folyamatának megszervezése az európai minőségi normákkal összhangban történik.

A Capriolo bőséges típus választéka lefedi a kerékpározás minden válfaját, munkába járástól szabadidős bringázáson át akár az erdei ösvényeken vagy sík aszfalton való profi kerékpározásig. Akár alacsony árfekvésű, akár profi, karbonvázas kerékpárt keres a vásárló, náluk megtalálja.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Capriolo Firebird termékkel kapcsolatban: