Schwinn-Csepel Tour országúti

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 164.600 Ft

 Schwinn-Csepel Tour aluvázas kerékpár
109.000 Ft
új árához képest: -34%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyors, könnyen suhan, síkra ideális áttétek, nagyon merev a váz.

Relatíve jól néz ki a Tour, a fekete-vörös-fehér nagyon szép színek (ezért is van wilierem :P )

Olcsó, de viszonylag megbízható alkatrészek.

20-as Schwalbe Blizzard gumik. Remek gördülési ellenállás (non-exisztens) csak nagy tömeg.

Hátrány

Teljesen fölszerelt (agydinamó, sárvédő, agyváltó, csomagtartó, kosár) trekingekkel veteksző tömegadatok.

Fékek. Csere vagy legalább szétszedés-átkenés, fékbetét csere. Sajnos nem a legjobb darabok.

Iszonyatosan kényelmetlen és ráz ez a Schwinn-Csepel országúti. De piszkosul. Az egyenes alu aero villa ugyan jól néz ki, de a fogtömésnek búcsút mondhatsz. 

Olcsó, így kompromisszumos, pl. nincs STI/Ergolever kar, így kénytelen vagy lenyúlkálni, ami azért zavaró lehet dimbes-dombosabb részeken vagy sűrűn kanyargós utakon.

A kerékszettet egy igazi nehézsúlyú bajnokhoz tudom csak hasonlítani. Oké, hogy olcsó, de a kőnehéz remerx aero felnik a drótperemes külsőkkel nem enyhén dobják meg a gép tömegét.

A gyári kormány fogása kényelmetlen, alsófogásban töri az alkarodat, a fékkarok gyárilag idiótán vannak rászerelve. 

Alsó kategóriás ez a Schwinn-Csepel országúti kerékpár.

Tapasztalat

Nem az enyém a Tour, én csak pár száz kilométert hajtottam, valójában szomszédé, aki iszonyat dörzsölt meggyőző készségének hála kb. nullkilométeresen vásárolta nyáron kőkemény 25 ezer magyar forintért. 

 

A sztenderd hajtány és a remek fogkiosztásnak hála röhögve tépsz vele síkon. Megy, mint a villám, a váz nagyon merev és remekül adja át az izomerőt (némileg rontja az összképet a square taper hajtány. Nyeklik és csuklik, de hobbitekerésre jó)

 

Ha életedben nem használtál még mást, csak trekkingeket vagy városi bicajokat, akkor úgy fogod érezni hogy a fellegekben jársz, repülsz, meg társai. Persze én is így éreztem először, de most visszagondolva, egy jól átgondolt acélvázason jobb tekerni, jobban is megy. 

 

Sajnos a karbonvillák hiánya, nyakonöntve az EGYENES alumínyummal enyhén sokkoló érzéseket okoz az utakon. Menet közben elgondolkodsz, hogy az igazi sznúker játékosok is letakaríttatják a posztóról a krétadebrist minden parti előtt. Ugyanis minden kis úthibát nagyon megérzel.

Ha sikerül egy ilyen vázat találnod jó áron, s tudsz hozzá szerezni jó karbon villát, akkor jó szettel (akár egy xenon ) kiváló kerékpár építhető rá, amit nagyon fogsz szeretni. Matekozz!

Erre ajánlom

Suhanni, hobbira. Kis igényűeknek. Első országútinak.

Ennyiért vettem
25k
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szpeter avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jó kis merev alu váz. Az enyém át lett papucsolva, és fixiként használom két üzemmódban.

Egyrészt virsli kerékkel lóti-futi-sárvédőfölpattintós-munkábajárós-hazatekerősnek, másrészt kicsit szélesebb kerékkel megabrutál gettóküllős bike polo elfogó vadásznak.

Nagyon könnyű, nagyon merev bicikli. A hátsó kerék bent van rendesen a fenekem alatt, a szokásosnál ezért talán rövidebb is. Ez pólózásnál kifejezetten előny, könnyű vele hátrafele haladni vagy skidelni. Jól dönthető, nagyon fordulékony. 

Hátrány

Nincsen.

22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csola avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kezdésre ideális outi kerékpár.Szerintem nem is kell jobb!(Ha nincs felesleges pénzed)Az outis technikákat simán el lehet sajátítani!Hihetetlenűl sokat mentem vele,megbízható.(Ha karban is tartod)

 

 

 

 

 

Hátrány

Bizony,ahogyan már említették előttem is azok a fékek!!!!Nem egy minőségi darab,az biztos.Csere!!!!Jó időben még elmegy.Na de esőben!!!A fékútra még bizony rá kell számolni!

Másról nem is tudnék beszélni.

Erre ajánlom
Ideális kezdőknek,akik szeretik az országútizást!
Ennyiért vettem
64500
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

H3ro avatar
H3ro
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
sztem elég könnyü,ennél nehezebben találsz olcsobbat, nekem nagyon kényelmes,defetvédelmes gumik,jah és én örülök h a váltókar a vázon van mert igy jobban lehet variálni a kormányt stb.iszonyatosan lehet vele menni nagyon gyors a gép.és örvendetes h végre modern aero villa került bele.továbbá duplafalu felnik...elég nehezek ezért pont jok városba.
Hátrány
az egyetlen gyenge pont amit érzek az a fék.de mivel még most vettem ezért ugye nyulnak a bowdenek szal meglássuk beállitás után milyen lesz.más problémával nem találkoztam.
Tapasztalat
árkategoriájában verhetetlen.nagyon egyszerü maga a bringa.szoval alap shimano válto also árkategoriás cuccok viszont nagyon jo csapágyazású megbizhato joytech agyszett ,jo spd pedál és monoblokk van benne.a gép nagyon megbizhato és az ért ennyire olcso mert nem fékkar váltos és alap shimano váltoszett van rajta ami szerintem nagyon lényegtelen.legalábbis számomra mert jo ha havonta 4x váltok vele sebességet.szoval ajánlom városba nagyon!ugyh jár az 5répa:) Ajánlom a a debreceni potkerék boltot...irtozatosan korrektek! bicajozzatok sokat!!!!!!!
Erre ajánlom
8bar a kerekekben és nem kell félni a defektektöl szoval városba leginkább.országutra ez nem 1 menő gép de városba tökéletes.
Ennyiért vettem
50.000(Debrecen Potkerék)
16 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mdattila avatar
mdattila
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Jó ár, könnyű, jó ergonómiájú váz, a fékek kivételével jó alkatrészek,jól néz ki, nagyon jó vele tekerni.
Hátrány
A fékek katasztrofálisak, mitöbb balesetveszélyesek, azonnal cserélendőek, egyebekben teljesen OK.
Tapasztalat
A gépet a budapesti márkaboltban vettem, ahol a fiúknak elsőre nem sikerült rendesen összerakni... egy nap után vihettem vissza váltó és fék beállításra. A hozzáállásuk nem volt maradéktalanul ügyfélbarát, mindenesetre a váltó megjavult, a fék menthetetlen... de a tapasztalatokból okulva nem bajlódtam a garanciával inkább vettem hozzá egy jobb minőségű féket.
Erre ajánlom
Városi bringázáshoz, túrázáshoz.
Ennyiért vettem
61500
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovax avatar
Kovax
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon könnyű tekerni, hosszú távon is 30km/h körüli tempóban tekerhető. Jó az áttételezése, dombon sem kell meghalni rajta :) Az árához képest nagyon jó a felszerelés rajta, és nem mellesleg nagyon jól néz ki. Hosszabb távon is nagyon kényelmesnek találtam.
Hátrány
A fényezése sérülékeny, elég könnyű megkarcolni. A boltban beállították a váltóit, de szállítás miatt ki kellett vennem a kerekeit, visszatétel után már kicsit darálnak, utána kell állítani.
Tapasztalat
Nagyon elégedett vagyok a bringával, örülök hogy megvettem! Sajnos állítólag bizonytalan ideig nem szerelnek össze ilyet, ezért külön jó hogy találtam még utolsó példányok egyikét márkaboltban.
Erre ajánlom
Bátran ajánlom mindenkinek, aki szeret gyorsan haladni, akár hosszabb távon túrázni, és talál magának teljesen sima utat :)
Ennyiért vettem
62500
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

-atti- avatar
-atti-
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára, duplafalú a gyárilag rászerelt felni, jól néz ki. Könnyű hajtani. Visszintesen nagyon kényelmes a 30-as utazósebesség. Kerekek gyorszárasak. Nem kormányváltós ami nálam az eddig használt kerékpár miatt előnynek számít, ugyanis ehhez szoktam hozzá. Öcsém kerékpárján engem zavart a Shimano Sora.
Hátrány
Az első váltókar meglazul, de szerintem a szervízben meg tudják csinálni. Klipsz nem jár hozzá gyárilag. Az ülés még kicsit szokatlan és nem gyorszáras. Már az első nap átszereltem a régi Montimról a gyorszárat. Azt a biciklit úgysem használom már.
Tapasztalat
Egy régebbi (kb. 10-12 éves) acélvázas KTM-et használtam ami kölcsönben volt nálam. Szinte semmi különbséget nem érzek a kettő között ami nevezhető pozitívumnak, hiszen az nagyon bejött nekem, csak most én vagyok elpunnyadva, nameg ne egy 40 km-s sárdagasztós gyalogtúra másnapján menjen az ember hosszabb kerékpártúrára a Mecsekben. :) Ahhoz a KTM-hez képest egyébként könnyebb hajtani. megj: Az ajánlott fogyasztói árnál picit olcsóbban lehet kapni...
Erre ajánlom
Városban teljesen jó de hosszabb (82km) túrán is bevált.
Ennyiért vettem
58700
37 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Acél, egyenes


Meghajtás

hajtókar:
  • 175 mm
  • 53/39

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


hátsó váltó:
Shimano RD-A050
 
fokozatok száma:

2×7


Kerék

első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700×20C


Irányítás

váltókar:

Shimano A050


kormány:

Koskormány

  • Alu
  • Road
  • 420 mm széles

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 150×100 mm

Fék

 
féktest:

Calip. 45-54 mm alumínium


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Országúti VS 29" Mtb - melyik a hatékonyabb/gyorsabb országúton?
21 válasz
utolsó: 2014. máj.
Schwinn-Csepel Tour, vagy más országúti 90 ezerig, mit ajánlotok?
3 válasz
utolsó: 2018. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Tour termékkel kapcsolatban: