CTM Blade 1.0 országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.02.)
  • Listaár: 269.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

rboros72 avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tetszetős design, merev váz, jó felszereltség, megbízható komponensek. 2015-ben utik között debütáló/beveztő CTM árak/felszereltségek (Bladék és Spinnek)!

Hátrány

A mérettáblázat továbbra is szűkös. Jelentős árdifi és felszereltség különbség a 2015-ös és 'a 2016-os modellek között.

Nem találok CTM ruházatot (egy komplett -kerékpár színben egyező- mezre még beruháznék!).

Tapasztalat

No, nem tököltem a korábbi írásom folytatásának mikéntjéről, hanem újat írok! Blade 1.0 (2015) továbbra is megbízhatóan és szépen teljesít. A váltók finoman működnek (Bitwin 520 fitness (2016) és egy Kellys Athos trekking (2000) az összehasonlítási alap), számomra bőven elég a Tiagra szett nyújtotta minőség. Majd egy év használat után a "Spec. BFOM" 105 km-es versenyén debütált(unk). Egyedül a nyereg nyomta az alfelemet, az uccsó 5 km-ert a nyeregből gyakran kiszállva tettem meg (vagy "csak" a Bitwines kero naci volt hibás? Másnap viszont már nem volt gondom vele!) A versenyen végig nagyon jól muzsikált a CTM.  Pontos váltások, csendesen futó hajtáslánc, jól adagolható és hatékony fékek, kényelmes kormányfogás, jól megválasztható áttételek....Összességében minden nagyon egyben volt/van a bicón. És a nagy hőség ellenére is nagyon jó érzés volt a paripa nyergében letudni a versenyt.

Mivel továbbran sem a versenyzés a célom (viszont jól jött ez a lehetőség kipróbálni magamat és "blédet"), maradok az egyéni és otthoni (velencei-tó, Fehérvárcsurgó, várpalotai kör) kerékpározás mellett, s csak ritkán belekostolni a versenyek nyújtotta izgalmakkal teli érzésbe. 

Erre ajánlom

A Specialized Balaton-felvidéki országuti maraton bebizonyította, hogy semmi szükségem drágább kerékpárra. Az én igényeimet, lehetőségeimet és teljesítményszintemet bőven lefedi és kielégíti a CTM Blade 1.0 (2015). 

Ennyiért vettem
269.000.-
Csatolt képek
CTM Blade 1.0  2015 országúti
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rboros72 avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Jó ár-érték arány.

Hátrány

Szűk méretskála (54-56-58) ami miatt vagy kompromisszumot kell kötni, vagy más márkák termékeiből szemezgetni... Nem éri meg méreten kívüli bicót venni!!! Mert az a szívás nem a Technokolrapid! Öröm, üröm és bánkódás!!!

Tapasztalat

Meglátni és (egy kis matek után) megszeretni egy pillanat (biztos, hogy jó lesz? Ki az a CTM?) műve volt:)!

A fent hírdetett ár valós (269 000 Ft).

Telefon Veszprémbe Nelson Bike-nak, persze, van, mehetek...

Másnap irány Veszprém...

Huba meg Szameg!!! Ez a "vas" élőben is hozza azt a szépséget amivel a prospktus/gyári/műtermi fotók ígérnek, csábítanak... Zöld/fekete/fehér

Jó fej csapat, már csavarják is bele a "taposó" pedált és mehetek is egy körre....

Pedig "csak" csekkolni jöttem, hogy milyen élőben!

Az eredmény: Nem lehetett/tudtam/akartam otthagyni!!!

Jött velem... Ma (és tegnap) esik, nem megyek vele, csak én a szobába és gyönyörködöm benne, vagy 50 x naponta...

Nekem nagy pénz és hatalmas ugrás ez a bicó! volt/van utis előéletem, bár mostanában (mint ahogy azt már megénekeltem) trekingből átalakított fitnessz bicót taposok... egyre vékonyabb gumikkal.

Gumik! Mint ahogy azt már sok fórumon, újságban megírták valóban 622X25 az új trend az országuti kerékpároknál. szerintem, ez amatőr szinten abszolút előny.

Nagyon minőségi a kidolgozása, a vezetékek pedig "rejtettek",

A Tiagra szett szépen dolgozik. Az első karbon villa nekem nem sokat mond, sajna nincs akkora tapasztalatom, hogy érezzem az alu-karbon közötti különbséget.

A bondázs kellemesen puha, gyárilag 3 "toldás" van a kormányszáron, ez is az amatőr felhasználást erősíti.

A Fizik nyereg az elmúlt 120-150 km alatt nem okozott gondot, nem fájt és nem nyomott sehol sem; igaz, sokaknak ez csak bemelegítő táv egy ilyen kerékpáron:)

Én utiba oltott MTB pedált használok, egy kicsit muszályból, mivel vállamon a kerékpárral emeletről lépcsőkön keresztül csak így tudok kényelmesen és biztonságosan közlekedni.

A Tiagra fékek pontosak, jól adagolhatóak, jó a nyomáspont.

Az, hogy a váz, villa mennyire merev vagy csavarodik, sajna nem tudom, nekem stabilnak tűnik, jól tolerálja a hegyi "lószolást", éles kanyarokat, utakat....

Szó mi szó, hatalmas az öröm, értem és átérzem minden új bicós örömét!

Jó érzés, nagyon jó!!!

Remélem, amint belepörgetek még pár 100 km-t, objektívebb beszámolóval szolgálhatok, esetleg azzal inspirálva másokat ilyen vagy hasonó kerékpár megvásárlására.

Tisztába vagyok vele, hogy ez egy első időszakos örömködés, mintsem objektív értékelés, viszont full amatőrként mincs CTM Blade 1.0 kontra Pinarello Dogma összehasonlításom....

Amint újra kisüt a nap, kitolom/leviszem pár fotóra, mert a szoba narancsosan sápadt fényében értékelhetetlen színeket adnak vissza a tabival készült képek. 

 

 

Erre ajánlom

Mindenkinek aki boldog amatőrként szeretne egy jó felszereltségű "uti" kerékpárt.

Csatolt képek
CTM Blade 1.0  2015 országúti
0. km otthon a "fa alatt"
CTM Blade 1.0  2015 országúti
Részleteiben is szép
CTM Blade 1.0  2015 országúti
Távtartók "csak kényelmesen!"
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm

 
színválaszték:
  • Fehér-piros
  • Fekete-zöld

villa (merevvilla):

LFC carbon fork


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tiagra,

FC-4650


lánc:

Shimano CN-4601


fogaskoszorú:

CS-4600, 11/25


középrész:

FSA BB-PF6000


első váltó:

FD-4600


hátsó váltó:
Shimano Tiagra,

KRD-4601


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

felni:

Remerx Taurus, 32H


hátsó agy:
Shimano Tiagra hátsó,

FH-4600


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700x25c


Irányítás

kormány:

FSA Omega Compact 440 mm


kormányszár:

FSA Omega 110 mm


kormánycsapágy:

FSA Orbit NO.42


nyereg:

Fizik Ardea MG


nyeregcső:

FSA Gossamer 350x27,2


Fék

 
féktest:
Shimano Tiagra,

BR4600


 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra,

ST-4600


 
további információk:

9,0 kg


CTM logó

CTM márka bemutatás

A CTM-et 1994-ben alapították Szlovákiában. Kezdetben kerékpárok és kerékpáros kiegészítő termékek kereskedelmével foglalkozott a cég, 1999-ben indították be a saját gyártású kerékpárok gyártását. Magyarországon 2012 óta forgalmazzák, ezenkívül  Csehországban, Lengyelországban, Litvániában, Romániában, Olaszországban kaphatók a CTM-ek.

A CTM kerékpárok vázait és az alkalmazott alkatrészeket folyamatosan teszteli  a piestany-i Műszaki Minősítő Intézet.

2013-ban 81 modellel jelent meg a piacon a CTM: full-teleszkópos DH kerékpárok, mountain bike-ok, dirt, cross és trekking kerékpárok ugyanúgy szerepelnek a kínálatban, mint városi és gyerek biciklik, illetve női vázas modellek.

2012-ban a CTM-Novatec által szponzorált csapat szerezte meg a szlovákiai DH bajnokság első helyét, és indultak a Világ Kupában is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CTM Blade 1.0 termékkel kapcsolatban: