- teljes Tiagra szett
- HollowTech 2 hajtómű (kompakt verzió: 50, 34 fogszám)
- merev alu váz, karbon villa
- jó ár/teljesítmény arányú a Kellys ARC 3.0
- hátul 10 sebesség (fogszám 11-15 egyes lépésekben, 15 felett 2-es lépésekben 25-ig)
- szép design
- könnyű súly
- kormánybandázs szép és kényelmes
- nagyon egyben van ez a Kellys országúti
- a nyereg nem túl kényelmes, kb két út után cseréltem
- személy szerint nekem nem tetszik a 2012-es Tiagra hajtómű nagy lánckerekének szürke színe, de valószínűleg ez ízlés kérdése
Még nagyon friss szerzemény ez a Kellys országúti, komoly tapasztalataim még nincsenek, csak az első benyomások. Szerintem nagyon egyben van a bringa, könnyű, a Tiagra szett pedig álom, teljes terhelés mellett is szépen váltja a sebességeket. Ezt gyakran meg is kell tenni köszönhetően a 2x10 sebességnek, illetve a fogszámonkénti, feljebb két fogszámonkéti lánckerék kiosztásnak. Ez egyébként egyáltalán nem hátrány számomra, sőt egyértelműen előny. A váltás nagyon simán, gyorsan zajlik, fékek jól működnek.
A hajtómű kompakt kiosztású, azaz 50, 34 fogszámmal, 115 mm lyukkör átmérővel rendelkezik. Ez mindenképpen előnyös a magam fajta, hobby biciklistának, de kevés lehet a profiknak.
Eredetileg a 2011-es elődöt szemeltem ki, a Kelly's ARC 2.9-et, mely még Sora szettel volt szerelve. Sajnos az már nem volt beszerezhető az én méretemben, így a kereskedő jelentős árengedménnyel a 2012-es ARC 3.0-t ajánlotta fel helyette.
Frissítés 1000km:
Közben megtettünk együtt több mint 1000 km-t. A gép továbbra is nagyon egyben van, jól összeszoktunk. A felnik hihetetlenűl jól bírják a hazai utakat, pedig nem vagyok harmat súlyú, a gumikat max nyomáson használom (7,5 bar). Az eddig elszenvedett ütések semmi nyomot nem hagytak a kerekeken. Viszont a hátsó Schwalbe Lugano külső szemmel jól látható kopás nyomokat mutat, jó fél cm szélességben teljesen lekopott a mintázat, jelen jelek szerint nem lesz túl tartós darab.
Országúti sportolásra, száguldozásra, edzésre és versenyzésre is bátran ajánlom.